IES Río Cabe

Benvido á web do IES Río Cabe. Desde esta páxina inicial podes acceder aos diferentes bloques de contidos que se ofrecen. Nela estamos a traballar para ofrecer puntualmente toda a información que resulte de interese para toda a comunidade educativa.

Así mesmo, na Aula virtual, os departamentos irán actualizando o seu material didáctico.

Visita ao Pazo de Tor do alumnado do CS de Turismo

Como todos os cursos, non podía faltar a visita ao Pazo de Tor. O venres, 27 de outubro, o alumnado e profesorado do Ciclo Superior de Guía, Información e Asistencia Turísticas, viaxamos a Tor para coñecer unha das máis importantes mostras da arquitectura pacega galega. Visitamos as salas e dependencias do Pazo, co seu mobiliario orixinal e coas coleccións artísticas que a familia foi atesourando ao longo dos séculos.

A actividade supuxo un importante  aporte de coñecementos relativos ao modo de vida da nobreza na Galicia da Idade Moderna.

O alumnado do CS de Turismo nas Clarisas de Monforte

Co fin de coñocer in situ os recursos turísticos da cidade, o Ciclo de Turismo organizou unha saída a un dos máis importantes museos de arte sacra de España, o das Clarisas de Monforte.

Unha magnífica visita guiada permitiunos disfrutar da ourivería, pintura, escultura, relicarios e ornamentos e téxtiles litúrxicos que mostran as cinco salas do museo.

Destacar as esculturas, o Cristo Xacente en furna procesional e dúas inmaculadas, obras de Gregorio Fernández, máximo expoñente da Escola Castelá do século XVII.

Magosto 2017

Celebramos o magosto no IES Río Cabe o martes 14 de novembro no tempo de lecer na entrada do centro. Alumnado e profesorado cantaron unha peza traicional do repertorio galego con estrofas compostas por todos nos, tocamos instrumentos tradicionais galegos e aproveitamos para comer castañas e bolos preñaos mentres tanto.

Fai clic na imaxe para ver as fotos, e nos arquivos adxuntos a esta entrada pódense descargar as coplas elaboradas polo alumnado:

Álbum: Curso 2017-2018 -> Magosto

Visita do alumnado de Tursimo ao CFEA de Monforte

O alumnado do Ciclo de Guía, información e asistencia turísticas visitamos o Centro de Formación e Experimentación Agroforestal de Monforte de Lemos para coñecermos as variedades de vides e froiteiras do país, apreciarmos os seus valores patrimoniais e destacar as suas posibilidades como produto turístico.

Menú do comedor Curso 2017/2018

Premendo na imaxe pode consultar o menú do comedor correspondente a Novembro de 2017.

Menús anteriores:

Setembro de 2017

Outubro de 2017

Novembro de 2017

Decembro de 2017

Actuación de "Caspervek Trío"

Caspervek Trío ten a súa orixe no seno do Conservatorio Superior de Música de Vigo, cando no ano 2013 Brais González e Blas Casstañer xúntanse para musicalizar en directo o clásico de Murnau, "Nosferatu".

Hoxe en día este o trío, que tivemos ocasión de ver e escoitar no IES Río Cabe, está formado por Brais González, músico vigués que destaca como pianista e compositor, Blas Castañer, nado en Valencia e músico especializado na familia de percusión, e Raquel Fernández, reputada violinista.

Desde os seus inicios, este trío dedícase a compoñer bandas sonoras para películas de cine mudo, acompañando en directo proxeccións do expresionismo alemán, os cómicos norteamericanos do inicio do cine ou os grandes maestros rusos.

Caspervek é unha agrupación de proxección internacional que ten realizado xa cinco xiras europeas e tocado en importantes escenarios da cultura do noso continente ao longo de países como Estonia, Letonia, Hungría, Holanda...

Por outra banda, realizan tamén unha importante labor didáctica e pedagóxica, achegando o patrimonio cinematográfico aos máis pequenos. Exemplo disto son os ciclos realizados no Museo de Arte Contemporáneo de A Coruña ou o Festival Primavera de Cine de Vigo.

Hoxe no IES Río Cabe continuaron coa súa labor pedagóxica ensinándonos a todos o seu traballo, o cal agradecémoslle enormemente.

Por último, salientar que no día de hoxe, martes 31 de outubro, ás 20:15 horas pódese disfrutar do seu traballo na Casa da Cultura do Concello de Monforte de Lemos, coa proxección do filme "O maquinista da general" de Buster Keaton e a súa música en directo.