IES Río Cabe

Benvido á web do IES Río Cabe. Desde esta páxina inicial podes acceder aos diferentes bloques de contidos que se ofrecen. Nela estamos a traballar para ofrecer puntualmente toda a información que resulte de interese para toda a comunidade educativa.

Así mesmo, na Aula virtual, os departamentos irán actualizando o seu material didáctico.

Entrega de premios do concurso "As cores do outono"

No día de hoxe fixemos entrega, na entrada do Instituto, dos premios da 2ª edición do concurso fotográfico "As cores do outono" organizado pola ANPA do IES Río Cabe e coa colaboración desinteresada de Raúl e Hijos - Tien 21 na financiación dos premios otorgados aos gañadores.

A continuación podedes ver un par de fotografías dos/as premiados/as:

Convocadas probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e superior - 2017

Acaba de publicarse a Orde de 22 de decembro de 2016 pola que se convocan probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo para o ano 2017.

Prazo de inscrición nas probas de acceso:

• Ciclos formativos de grao medio: O prazo de presentación estará abranguido entre os días 13 ao 23 de marzo de 2017, ambos os dous incluídos.
  • Ciclos formativos de grao superior: O prazo de presentación estará abranguido entre os días 6 e 15 de febreiro de 2017, ambos os dous incluídos.

Pódese obter máis información ou exames de convocatorias anteriores na seguinte páxina web:

Nos seguintes documentos resumimos as características de cada unha das dúas probas:

- Proba de acceso GRAO MEDIO

- Proba de acceso GRAO SUPERIOR

Gañadores do concurso fotográfico organizado pola ANPA

GAÑADORES DA 2ª EDICIÓN DO CONCURSO FOTOGRÁFICO

“AS CORES DO OUTONO”

CONVOCADO POLA ANPA

1º PREMIO: Mª Soledad Tomé Marcos (Ciclo Turismo)

Foto Nº49 titulada Huellas

2º PREMIO: Sofía Pavón Fernández (1º ESO)

Foto nº 57 titulada Paporrubio

3º PREMIO: Brais Rodríguez Rodríguez (2º ESO)

Foto nº 15 titulada O Cornabude

Accésit: Carlos López Moral (2º ESO)

Foto nº 63 titulada Colax Acuático

Accésit:Alba Enríquez Fernández (Ciclo Turismo)

Foto nº 23 titulada Vid y heno

Accésit: Iván Álvarez López (1º BAC)

Foto nº 4 titulada Primeiro atardecer de outono

Na busca dos Pokemon

Alumnado de 1º de Bacharelato participou no concurso da RTVG "Este Nadal canta con nós", dirixidos polos profesores Iván Capón, Eva Dios e Carlos Parada.

A súa canción non resultou gañadora, pero de seguro que quedou entre as primeiras finalistas. Aquí tedes o vídeo do noso centro:

O alumnado do CS de Turismo no IV Congreso de Cultura Dixital e Redes Sociais

O venres, 16 de decembro, o alumnado do ciclo de Guía, información e asistencia turísticas viaxou  a Lugo para asistir ao IV Congreso de Cultura Digital y Redes Sociales #INLUGO16 organizado pola  Deputación.

O evento consistía en varias presentacións e paneis de debate sobre os cambios de hábitos, actitudes, formas de comunicación e estilos de vida que produce a Rede en diferentes sectores da nosa sociedade, con especial atención aos sectores estratéxicos da provincia de Lugo.

A seguinte instantánea corresponde á  conferencia inaugural “Instagram, la revolución social fotográfica”. A cargo de Phil González, fundador da rede  mundial de Instagramers e director dixital da productora Amc Networks International para España e Latinoamérica.

Conferencia de José Antonio Durán ao alumnado de fútbol

O adestrador do  CD Lugo durante a tempada 2015/2016 e actual adestrador do equipo filial, o Polvorín, José Antonio Durán Rivas, impartiu este pasado luns unha conferencia ao alumnado do Nivel 1 do Ciclo Medio de Fútbol e outras persoas que asistiron a charla. O título da mesma era “Planificación do adestramento no fútbol: Do macrociclo á tarefa”.

José Antonio Durán é licenciado en Educación Física e estivo traballando como profesor no IES Río Cabe no curso escolar 2012/2013, ao cubrir unha baixa por enfermidade do profesor e organizador desta actividade, Carlos Parada.