NOVO NÚMERO DE TELÉFONO

O teléfono do Instituto mudou, xa que a Xunta de Galicia está a actualizar toda a súa rede de comunicacións e agora o número da centralita é:

Desculpen as molestias causadas.

IES Río Cabe

Benvido á web do IES Río Cabe. Desde esta páxina inicial podes acceder aos diferentes bloques de contidos que se ofrecen. Nela estamos a traballar para ofrecer puntualmente toda a información que resulte de interese para toda a comunidade educativa.

Así mesmo, na Aula virtual, os departamentos irán actualizando o seu material didáctico.

Horarios Diúrno Curso 2016/2017

A continuación, facendo click no curso correspondente, podedes descargar o horario do mesmo:

1ºA ESO      1ºB ESO

2ºA ESO      2ºB ESO     2ºC ESO      2ºESO-PMAR

3ºA ESO       3ºB ESO       3ºESO-PMAR

4ºA ESO      4ºB ESO

1ºA BAC     1ºB BAC

2ºA BAC     2ºB BAC

HORARIOS ENSINANZAS DE ADULTOS

ESA I-II      ESA III-IV A      ESA III-IV B

1º BAC      2º BAC

CS Turismo

Respecto ao horario do CUALE, as ensinanzas do idioma inglés desenvolveranse no seguinte horario:

Xoves: 15:45 a 17:25 horas

Venres: 17:25 a 18:15 horas

O horario do idioma Francés B1 é:

Xoves: 17:25 a 18:15 horas

Venres: 15:45 a 17:25 horas

Por último, as clases do Nivel I de Fútbol impártense os Luns, Mércores e Xoves a partir das 17:50 horas. O Mércores os módulos correspondentes ao Bloque Común e o resto dos módulos os outros dous días da semana

CONVOCATORIA DE BECAS (MEC) PARA BACHARELATO E F.P.

Aberto o prazo para solicitar axudas para os estudos en Bacharelato e F.P. para o curso académico 21016/17 ata o 3 de outubro.

Información e solicitudes na web do Ministerio: http://www.mecd.gob.es/servicios-al-ciudadano-mecd/catalogo/educacion/becas-ayudas-subvenciones/para-estudiar/bachillerato/becas-generales-no-universitarias.html

Menú do comedor Setembro de 2016

Premendo na imaxe pode consultar o menú do comedor correspondente a setembro de 2016.

Menús anteriores:

Setembro de 2016

Outubro de 2016

Calendario escolar e de avaliacións 2016-17

Neste lugar, colocamos: 1) o calendario escolar elaborado polo centro e 2) un enlace á páxina da Consellerría que contén o calendario escolar de Galicia (loxicamente, sen as festas locais de Monforte) e tamén a orde correspondente do DOG.

1) Calendario escolar 2016-17 Río Cabe.

2) Calendario escolar 2016-17 Consellería.

No seguinte enlace se pode consultar o calendario de avaliacións (pendente de publicación):

Calendario de avaliacións Curso 2016-17

Libros de texto 2016/2017 - Diúrno

Lista de libros de texto por curso e materias:

1º ESO                     2º ESO

3º ESO                     4º ESO

1º BAC                     2º BAC

28/07/2016: Correxido o erro no libro de Tecnoloxía de 2º ESO.

Por outra parte a Consellería de Educación convoca tres tipos de axudas: Axudas para a adquisición de libros de texto para alumnado de 2 e 4 ESO, o Fondo Solidario de libros de texto ou Banco de Libros en 1 e 3 ESO e as axudas de 50 euros para material escolar.

Poden obter máis información sobre as axudas na Secretaría do centro e os vales de material e de libros de texto para o alumnado matriculado no mes de Xullo en 2º ou 4º de ESO estarán dispoñibles para a súa recollida a partir do Xoves 14 de Xullo de 2016.

Titorías telemáticas

ATENCIÓN!. DISPOÑIBLE A ACTUALIZACIÓN Á VERSIÓN 1.0.4. DE abalarMóbil

Está dispoñible para a descarga dende a APP STORE (Apple) ou a  GOOGLE PLAY (Android) a versión 1.0.4 da aplicación.

Os usuarios de Android deberían ver actualizadas de maneira automática a súa aplicación. É posible (segundo a configuración do seu dispositivo) que precise conexión á wi-fi ou incluso un reinicio para que se produza a actualización. Os usuarios de iOS (iPad ou iPhone) precisarán acceder á APP STORE para facer a actualización dende alí.

Esta versión incorpora distintas melloras e soluciona diversos problemas, especialmente os da versión de iOS que xurdiron ao actualizar Apple ao iOS 7.

A través do espazo Abalar, o profesorado e os responsábeis do alumnado poden levar a acción titorial a través da internet. Só é necesario que ambas as dúas partes estean dadas de alta na plataforma (subscritas).

Hai dous camiños para acceder a esta fórmula de titorías:

1-Desde o espazo Abalar: mediante DNI electrónico, certificado da FNMT ou usuario e contrasinal.

2-Desde un móbil smartphone.

Para este segundo caso pode ver as instrucións neste vídeo.

Para poder utilizar a aplicación abalarMóbil os seus datos como responsable do alumno deben estar correctamente actualizados no centro. Por tanto se ten problemas para acceder contacte co centro para comprobar que os seus datos son correctos e están completos.

Guía da aplicación para as familias de abalarMóbil.

Descarga en pdf da guía de abalarMóbil.

Formulario para informar de incidencias coa aplicación abalarMóbil.

Obter en GOOGLE PLAY
  Obter en APP STORE

Información adicional sobre o Espazo Abalar:

Guía para as familias do Espazo Abalar (non de abalarMóbil)