IES Río Cabe

Benvido á web do IES Río Cabe. Desde esta páxina inicial podes acceder aos diferentes bloques de contidos que se ofrecen. Nela ofrécese puntualmente toda a información que resulte de interese para toda a comunidade educativa.

Así mesmo, na Aula virtual, os departamentos irán actualizando o seu material didáctico.

Vales material escolar

Estimadas familias:

Xa se atopan dispoñibles na secretaría do centro os VALES PARA AXUDAS DE ADQUISICIÓN DE

MATERIAL ESCOLAR para o próximo curso 2019/2020. Poden pasar a recollelos en horario de 9:30- 13:30h

durante todo o mes de xullo ou a partir do día 2 de setembro.

Recoñecemento académico

Catro alumnos do IES Río Cabe de Monforte de Lemos, Sofía Fouces, Alex Parada, Gloria Pérez e María Rodríguez, acompañados polas súas familias e polo director do centro, Carlos Parada González, recibiron o xoves día 4, en Santiago, o diploma acreditativo que a Universidade de Santiago de Compostela outorga aos estudantes de bacharelato de Galicia que acaden a puntuación de sobresaínte  como nota de acceso á Universidade.

O acto, que tivo lugar no Pazo de Congresos e  forma parte do programa “A Ponte entre o Ensino Medio e a USC”, estivo presidido pola reitor da mesma.

Nos distintos discursos púxose en valor o traballo e o esforzo diario do alumnado para acadar os seus obxectivos, o cal coincide plenamente coa filosofía educativa do noso centro.

Noraboa a todo o alumnado e comunidade educativa.

Seguindo as súas pegadas. Donas de si

Una imaxe sempre vale máis que mil palabras. Con este vídeo resumo damos por rematado o proxecto "Seguindo as súas pegadas. Donas de si" que se enmarca nun dos Plan Proxecta levado a cabo no noso centro.

Setembro 2019: exames, avaliacións e matrícula

Nesta páxina encontrará o calendario de exames de setembro de 2019 así como datas de avaliacións, entrega de notas e prazo de matrícula extraordinaria para o curso 2019-20:

- Diúrno PENDENTES

- Diúrno ESO

- Diúrno BAC

- Adultos ESA (exames, avaliacións)

- Adultos BAC (exames, avaliacións)

- Diúrno AVALIACIÓNS e ENTREGA DE NOTAS

O alumnado de 1º BAC disfruta dun premio en Galipark

O mércores 26 o alumnado de 1º BAC viaxou a Padrón; visitou a casa de Rosalía de Castro e a continuación disfrutou dunha xornada moi completa en Galipark con propostas tan diversas como tirolina, tiro ó arco, pista de xeo, actividades acuáticas...

A viaxe foi o premio que acadaron polo traballo realizado por un compañeiro, Alejandro García, que resultou gañador dun concurso de carteis do día da muller.

Táboa periódica en feminino.

Para rematar a 2ª avaliación o alumnado do proxecto Donas de si aventurouse na tarefa de deseñar unha táboa periódica en feminino con mulleres da actualidade que están a destacar en diversos ámbitos como a política, o deporte, as ciencias, a literatura, a música ou a arte.

Tras varios días de traballo de investigación guiado polas súas profesoras lanzáronse á aventura. Así, comezaron a concretar a información sobre as distintas persoalidades que dan forma a esta orixinal táboa periódica e que conmemora á súa vez o 150 aniversario desta creación.

Grazas a esta actividade foron quen de coñecer e afondar en nomes nos que non reparan no seu día a día, pero que a bo seguro dende hoxe formarán parte do saber.

Seguindo as pegadas de Nellie Bly por un día. Exploradores polas rúas de Monforte

Nesta última avaliación o alumnado de 1º de ESO estivo a traballar no proxecto Donas de si ca temática “Feitos de muller”. Tocaba neste último momento abordar as mulleres da súa contorna e para iso comezaron analizando o rueiro monfortino e indagando en quen foron e que achegas tiveron. Para iso, como tarefa final realizaron uns marabillosos murais que están colgados nun dos corredores principais do centro.

Deste xeito, puideron coñecer máis sobre mulleres como Inés de Castro, María Emilia Casas Baamonde ou Mari Paz de Tor. Todo un coñecemento profundo que nos fixo analizar a escasa presenza femenina no rueiro monfortino sobre o que realizaron unha breve reportaxe periodística .

PLAN PROXECTA: APRENDO PROGRAMANDO

El acoso escolar es, lamentablemente, una realidad de nuestras aulas y que muchas veces tiene continuidad fuera de ellas o a distancia (ciberacoso). Con este proyecto pretendimos, además de poner en contacto a los alumnos con nuevas herramientas informáticas, concienciar a los mismos sobre dicho fenómeno y profundizar en la raíz de los problemas de acoso escolar y las posibles soluciones.

El proyecto se tituló “ACOSO ESCOLAR: UNA VISIÓN CON SCRATCH”. Éste fue realizado por los alumnos de 2º B de ESO, coordinados por su tutora Gemma Conde, y por los alumnos de 3º A de ESO, con la ayuda de su tutor Emilio Sotelo.

A lo largo del curso, en las sesiones de tutoría, se realizaron diversas actividades encaminadas a la concienciación del alumnado sobre el bullying. Utilizando la herramienta online de SCRATCH se les inició en el mundo de la programación por bloques, explicándole al alumnado los conceptos básicos de programación en dicho lenguaje. El objetivo final era la realización de una historieta sobre el bullying.

A continuación pueden observar un ejemplo de las historietas realizadas por cada curso:

Ejemplo 1: realizado por los alumnos de 2ºB de ESO

Ejemplo 2: realizado por los alumnos de 3ºA de ESO

Premios XL Certame Terra Chá

Para rematar o curso cunha pegada literaria participamos no XL Certame Terra Chá no que competían 760 traballos dos centros de ensino das catro provincias, obtendo os seguintes tres premios:

• Modalidade de poesía: África Coba Albo (1º ESO A).
  • Modalidades de vídeo e prosa: Sandra Rodríguez Macía (1º BAC A).

Os galardóns serán recollidos o 4 de agosto ás 18h no Festival Pardiñas.

Parabéns a estas novas escritoras, cuxos dotes literarios xa foran recoñecidos noutros concursos. Lembrade que, como xa afirmou Paulo Coelho, “a posibilidade de realizar un soño é o que fai que a vida sexa interesante” (O alquimista).