Espazo COVID

Recomendacións xerais para a xestión da COVID-19 curso 22/23

Achéganse as Instrucións conxuntas do 5 de setembro de 2022 da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidade e da Consellería de Sanidade ao respecto das recomendacións xerais para a xestión da Covid-19 no ámbito educativo no curso 2022-2023.

Instrucións 5 setembro 2022

Protocolo Covid Curso 21-22

Se desexan consultar o protocolo Covid vixente para a presente curso, pódeno facer no seguinte enlace

“PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19 NO CURSO 2021-2022”

Actualización do Plan COVID

O Plan COVID do centro ven de ser actualizado por mor da recente normativa referida á ventilación nas distintas estancias. Poden atopan a actualización no seguinte enlace

Aberto o prazo para a solicitude de máscaras entre o alumnado da ESO

Está aberto o prazo para presentar a  solicitude para a distribución de máscaras entre o alumnado da Educación Secundaria Obrigatoria.

Os beneficiarios que xa recibiron a axuda para material escolar non terán que presentar dita solicitude.

Os que non foron beneficiarios da axuda pero:

a) As familias teñan unha renda per cápita igual o inferior a 6000€.

b) Estean matriculados en educación especial, ou suxeitos á tutela ou garda da Xunta de Galicia ou teñan unha discapacidade igual ou superior ao 65 %, con independencia da renda da unidade familiar.

Poderán presentar a solicitude na secretaría do centro ata o 27 de novembro.

Plan Covid

Podes atopar información sobre o Plan Covid do centro no seguinte enlace

Plan Covid - Información para as familias

No seguinte documento poden consultar información útil sobre o Plan Covid do centro

AUTOENQUISA SÍNTOMAS COVID E DECLARACIÓNS RESPONSABLES

No seguinte enlace podedes acceder a enquisa sobre sintomatoloxía COVID. Todo o alumnado deberá realizala antes da súa chegada ao centro.

Diante da aparición de polo menos un dos síntomas, os proxenitores ou titores solicitarán consulta co seu médico ou pediatra e non enviarán ao alumno/a á clase. Así mesmo avisarán ao centro e poñeranse en contacto  cun  dos membros do Equipo COVID.

Podedes descargar os documentos relativos ao compromiso para realización da autoenquisa diaria Covid é obrigatorio entregalo no centro.

-Declaración responsable familias.

-Declaración responsable alumnado maior de idade.

Preguntas frecuentes na volta ás aulas

Se pinchas no seguinte enlace poderás acceder ás preguntas e respostas frecuentes relativas á volta ás aulas:

ERROS MÁIS FRECUENTES NO USO DAS MÁSCARAS

A continuación  podedes ver un vídeo onde a médica de familia Laura Lozano explica, moi visualmente, como se debe empregar unha máscara e os erros máis frecuentes no seu uso.