EE Técnico deportivo en fútbol

Pica AQUÍ para máis información

Álbum: Escolares -> 2024_02_19_CM Fútbol_Adestradores_Ourense

NORMATIVA ACTUALIZADA ENSINANZAS DEPORTIVAS DE RÉXIME ESPECIAL

No seguinte arquivo atópase a normativa das Ensinanzas Deportivas de Réxime Especial actualizada a outubro de 2023

Listaxe definitiva de cualificacións das probas extraordinarias que dan acceso ao Nivel 1 modalidade fútbol

A lista coas cualificacións definitivas da proba que da acceso ao Nivel I das ensinanzas técnico deportivas poderedes atopala no seguinte enlace.

O alumnado que superou dita proba deberá pasar por Secretaría para formalizar a súa matrícula.

Listaxe provisional das cualificacións da proba extraordinaria de fútbol

Premendo no seguinte enlace accederedes aos resultados provisionais da proba extraordinaria de fútbol:

Resultados provisionais

• As reclamacións á listaxe provisional de cualificacións realizaranse ata o día 11 de outubro.
  • A listaxe definitiva das cualificacións das persoas aspirantes publicarase o día 13 de outubro

CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA DAS PROBAS ESPECÍFICAS QUE DAN ACCESO ÁS ENSINANZAS TÉCNICO DEPORTIVAS DE FÚTBOL NIVEL I

O próximo 6 de outubro ás 10:00 horas nas instalacións do CAD REAL CLUB DEPORTIVO - A Coruña (Agra de Marcés, San Tirso de Mabegondo, 15318 Abegondo) terán lugar as probas, de carácter extraordinario, que dan acceso ás ensinanzas técnico deportivas na modalidade de fúbol Nivel 1.

Só poderán inscribirse na probas específicas as persoas aspirantes que reúnan os requisitos académicos establecidos para poder cursar estas ensinanzas (Resolución do 7 de abril de 2022)

Podedes descargar o modelo de inscrición e o modelo de solicitude de validación das probas. Para  efectuar o pago das taxas  consulta o seguinte arquivo. O prazo de inscrición remata o día 29 de setembro. A listaxe provisional de persoas admitidas publicarase o 30 de setembro. Ás reclamacións á listaxe provisional e a entrega da documentación que se lles requira aos/ás aspirantes realizarase ata o día 4 de outubro. As listas definitivas publicaranse o día 5 de outubro.

Cualificacións definitivas das probas específicas de acceso ás ensinanzas técnico deportivas

No seguinte enlace accederedes aos resultados definitivos  das probas específicas que dan acceso ás ensinanzas técnico deportivos así como á lista e de persoas admitidas.

Resultados definitivos

A matrícula no centro estará aberta do 26 ao 29 de xullo.

Cualificacións provisionais da proba específica de fútbol para o acceso ás ensinanzas técnico deportivas

No enlace seguinte aparecen as cualificacións provisionais da proba específica de acceso ás ensinanzas técnico deportivas na modalidade de fútbol celebradas na pasada semana en Culleredo.

Cualificacións provisionais Culleredo

Cualificacións provisionais Pontevedra

Poderanse presentar reclamacións contra as cualificacións provisionais os días 21 e 22 de xullo de 2022

Cualificacións definitivas da proba substitutiva da titulación da ESO ensinanzas deportivas curso 22/23

As cualificacións definitivas da proba substitutiva da titulación da ESO que dan acceso ás ensinanzas técnico deportivas podedes atopalas no seguinte enlace:

Cualificacións definitivas proba titulación ESO

Recordamos que mañá xoves día 14  ás 10:00h celebraránse as probas específicas no IES Universidade Laboral en Culleredo e o venres día 15 ás 11:00h no IES Sánchez Cantón de Pontevedra.

As probas específicas constarán de dúas partes:

-Primeira parte: Avaliación  da condición física.

- Segunda parte: Avaliación das habilidades de fútbol.