Xefatura de estudos

Calendario exames finais niveis 1 e 3 ensino secundario para persoas adultas e comezo das clases niveis 2 e 4

Os exames finais dos niveis 1 e 3 do ensino secundario para persoas adultas celebraranse os días 29  30  e  31 de xaneiro. A avaliación final ordinaria realizarase o día 1 de febreiro.

Toda a información está no seguinte enlace

As clases dos niveis 2 e 4 comenzarán o día 5 de febreiro. Pódense descargar os horarios:

Nivel 2                            Nivel 4

Probas EXTRAORDINARIAS de certificación EOI para o alumnado de Cuale B1 Inglés

As datas e horas de celebración dos exames EXTRAORDINARIOS das diferentes destrezas para o alumnado matriculado, neste curso académico, no Programa Cuale B1 son as seguintes:

Calendario de exames extraordinarios ensino secundario para adultos

Os exames extraordinarios dos módulos 2 e 4 do ensino secundario para persoas adultas terán lugar os días 19, 20 e 21 de xuño dacordo co seguinte calendario:

EXAMES EXTRAORDINARIOS BACHARELATO DE ADULTOS DÍAS E HORAS

Os exames extraordinarios do Bacharelato de adultos celebraranse os días 19, 20 e 21 de xuño seguindo o seguinte calendario:

Datas e horas das probas do Nivel B1 de Inglés da EOI para o alumnado matriculado no Cuale B1

As datas e horas de celebración dos exames das diferentes destrezas para o alumnado matriculado, neste curso académico, no Programa Cuale B1 son as seguintes:

Datas e horas dos exames finais convocatoria ordinaria dos niveis 2 e 4 da ESA

Durante os días 1, 2 e 5 de xuño terán lugar os exames finais dos distintos ámbitos dos niveis 2 e 4 da ESA da convocatoria ordinaria. As probas realizaranse na aula 004 (NIVEL 4) seguindo o horario que aparece a continuación:

Calendario de exames finais convocatoria ordinaria XUÑO 1º bacharelato semipresencial curso 22/23

Os exames finais de 1º de Bacharelato SEMIPRESENCIAL da convocatoria ordinaria celebraránse os días 1, 2  e 5 de xuño. Dacordo co seguinte calendario:

Calendario de exames finais maio 2º bacharelato semipresencial curso 22/23

Na seguinte táboa atoparedes o calendario de exames finais da convocatoria ordinaria de 2º de bacharelato na modalidade semipresencial, o último día de clases será o luns día 8 de maio:

Listaxe actualizada Cuale A1 a 19/04/23

No seguinte enlace atoparedes a listaxe actualizado do alumnado inscrito no Programa Cuale A1 a 19/4/23.

Calendario de exames finais Nivel 1 TD Fútbol

Os días 13,17 e 19 de abril celebraranse os exames finais dos distintos módulos que integran o NIVEL 1 das ensinanzas técnico deportivas na modalidade de Fútbol.

Podedes consultar o calendario de exames no seguinte enlace.

A entrega  de cualificacións será o 21 de abril a partir das 12:00h. Aclaracións ás cualificacións ese mesmo día de 12:00 a 14:00h. Reclamacións presentadas regulamentariamente, na secretaría do centro e dirixidas ao Sr Director os días 24 e 25 de abril.