Actividades deportivas e culturais

II Trimaratón deportivo

No Río Cabe quixemos que o alumnado disfrutase dunha xornada festiva antes das tan ansiadas vacacións de Nadal. Para isto, organizouse  o “II Trimaratón Deportivo” composto por Baloncesto 3x3, Soga-Tira e Datchball; éste último xogo gozou dunha gran aceptación entre o alumnado, polo que será tido  en conta para futuras xornadas festivas.

Esperamos que voltarades coas pilas cargadas!!

Torneo de bádminton 1º trimestre, Setembro - Nadal 22

Ó  longo do primeiro trimestre o alumnado do Ies Río Cabe, tivo a oportunidade de participar nun torneo de bádminton que se levou a cabo durante o tempo de lecer.

Foron moitos os rapaces/as que xogaron e dedicaron o tempo do recreo a facer actividade física mediante o Bádminton.

No torneo por parellas, os gañadores da final xogada o 22-12-2022  foron Eric e Gabriel, de 3º da ESO, sendo finalistas Ximena e Íker,  gañadores deste mesmo torneo no curso pasado. Parabéns a todos eles!!