Plan Proxecta 2023/2024

Plan Proxecta: Cóntame un conto (3): Pintando ovos

2023/2024

Dentro do Plan Proxecta Cóntame un conto, comezamos cos preparativos en 1º ESO para as gravacións dos contos. A verdade é que as primeiras resultaron moi simpáticas, onde os nervios saen á luz e os ataques de risa son moi positivos.

Podes ver fotografías e vídeos picando aquí abaixo:

Álbum: Escolares -> 2023_2024_Plan Proxecta_ Cóntame un Conto 3: Pintando ovos

Plan Proxecta: Cóntame un conto (2): Visita á residencia de maiores do Malecón. Monforte de Lemos

2023/2024

Dentro do Plan Proxecta Cóntame un conto, o pasado mes de marzo algún alumnado de 1º ESO visitou a residencia de maiores do Malecón para compartir con dous usuarios a arte de contar contos.

Álbum: Escolares -> 2023_2024_Plan Proxecta_ Cóntame un Conto 2_Visita residencia maiores do Malecón_Monforte de Lemos

Plan Proxecta: Cóntame un conto (1)

2023/2024

A rapazada participante no Plan Proxecta Cóntame un contocomezou a recoller contos entre os seus familiares, veciños ou achegados para posteriormente transcribilos e memorizalos para poder contárllelos aos seus compañeiros e compañeiras. O obxectivos deste proxecto é promover a actividade de contar contos tradicionais e fomentar o coñecemento da literatura popular galega de transmisión oral e o emprego do uso da lingua galega.

Alén disto aproveitaremos para visitar algunha residencia de maiores do noso concello co fin de que os usuarios e usuarias poidan transmitirlles aos escolares o seu coñecemento popular oral, o que será, ben seguro, unha xornada moi interesante de contacto interxeracional.

A medida que o alumnado vaia practicando o xeito de contar, irémosvos amosando o ben que o fan.

O álbum elixido (aid = 444) non ten ninguha imaxe, ou non é público!

Plan Proxecta: Cóntame un conto. Formación profesorado

20.01.2024

As profesoras do IES Río Cabe, Sara Porrit, Noelia Besteiro e Pilar López participaron nos cursos de formación do Plan Proxecta Cóntame un conto no que están a traballar co alumnado de 1º, 2º e 3º ESO.

O día 18 de novembro e o 20 de xaneiro tiveron ocasión de coñecer o Museo do Pobo Galego e participaron nos obradoiros para coñecer a literatura de tradición oral de Galicia, así como o de gravar a arte de contar. Alén disto tiveron a fortuna de escoitar a dous grandes contadores de contos como son María da Pontragha e Celso F. Sanmartín.

Deixámosvos algunha fotografía.

Álbum: Escolares -> 2024_01_20_2ª AVA_1º ESO_Cóntame un conto_Formación profesorado