CUALE

Listado de alumnado matriculado en CUALE A1 e B1 de inglés a 07/11/2023

Pincha nos enlaces seguintes para ver o listado actualizado de alumnado matriculado no CUALE A1 e B1 de inglés a 7 de novembro de 2023

CUALE A1               CUALE B1

Probas EXTRAORDINARIAS de certificación EOI para o alumnado de Cuale B1 Inglés

As datas e horas de celebración dos exames EXTRAORDINARIOS das diferentes destrezas para o alumnado matriculado, neste curso académico, no Programa Cuale B1 son as seguintes:

Datas e horas das probas do Nivel B1 de Inglés da EOI para o alumnado matriculado no Cuale B1

As datas e horas de celebración dos exames das diferentes destrezas para o alumnado matriculado, neste curso académico, no Programa Cuale B1 son as seguintes:

Listaxe actualizada Cuale A1 a 19/04/23

No seguinte enlace atoparedes a listaxe actualizado do alumnado inscrito no Programa Cuale A1 a 19/4/23.

Matrícula aberta para as probas de certificación nivel B1 Inglés, alumnado Cuale B1

O prazo de matrícula nas probas de certificación para o alumnado que asiste aos cursos CUALE, será do 10 ao 14 de abril 2022, ambos incluídos. A aplicación web de matrícula permanecerá aberta ata as 12:00 do mediodía do 14 de abril.A matrícula realizarase en liña dende o enderezo seguinte: http://www.informaticacentros.com/xunta/

Documentación: para formalizar a matrícula, o alumnado deberá presentar, a través da aplicación web a seguinte documentación:

1. O impreso de matrícula xerado pola web de matrícula.

2. Unha fotocopia do DNI ou do NIE.

A documentación presentarase dende a ligazón:

Podes consultar as instruccións para efectuar a matrícula aquí.

Actualización alumnado inscrito no Programa Cuale curso 22/23

A relación de alumnado inscrito no Programa Cuale a 06/03/2023 é a seguinte:

Cuale A1 Inglés     Cuale B1 Inglés

Actualización do alumnado inscrito en Cuale A1 e B1 Inglés

Nos arquivos seguintes atoparedes unha nova actualización da listaxe de A1 e B1 con data 18/01/2023.

CUALE A1      CUALE B1

Listaxes alumnado inscrito no Programa Cuale Inglés a 05/10/22

Con data 5 de outubro a listaxe de alumnado inscrito no Programa Cuale é a seguinte:

Relación de alumnado admitido Programa Cuale Inglés curso 22/23

Nos seguintes arquivos atoparedes a relación de alumnado admitido no Programa Cuale Inglés para o curso 22/23.

Listaxe de alumnado inscrito no Programa Cuale Inglés Niveis A1 e B1

Nos seguintes arquivos accederedes a listaxe de alumnado inscrito no Programa Cuale Inglés para o curso 22/23  a 9/9/22.  O prazo de matrícula remata o 15 de setembro.