Educación de adultos

Invisibles

Sensibilidade. Paixón. Profesionalidade.  Dor. Desgarro. Solidariedade. Todo esto e moito máis puidemos ver os que asistimos o pasado xoves 28 á representación da obra teatral  INVISIBLES, adaptación da novela homónima de Montse Fajardo, que a compañía RedrumTeatro inclúe  dentro da campaña de concienciación sobre violencia de xénero.

A obra está protagonizada polas magníficas actrices galegas Mela Casal (Fariña), Neves Rodríguez (Desde Galicia para el Mundo) e Sheila Fariña (Acacias 38), e relata sete casos reais de violencia machista , nos que se insiste na inexistencia dun perfil específico das vítimas e na protección dos agresores por parte da opinión pública, dos medios de comunicación e dos poderes públicos. Foi galardoada con varios premios de teatro .

Alumnado das Ensinanzas de Adultos e profesorado do Río Cabe asistimos á representación no Edificio  Multiusos.

Durante a mañá tivemos a sorte de ser visitados polas actrices no noso instituto, ás que convidamos a volver sempre que así o desexen.

Río Cabe en negro

No Río Cabe quixemos onte  aportar o noso graíño de area a unha terrible loita que as mulleres acabaremos gañando. Celebramos o “Día Internacional para a eliminación da violencia de xénero” e, todos a unha, como ten que ser, reivindicamos que este sexa o último ano que tal cousa teñamos que pedir. Así, e partindo da nosa biblioteca, fixemos uhna sesión fotográfica con todo o alumnado e profesorado vestido de negro recordando ás mulleres que tiveron que sufrir violencia só por ser mulleres. Despois, Sandra Rodríguez Macía leu a carta coa que gañou o Concurso de Cartas  “Dillo a quen maltrata 2019”, convocado polo concello de Lalín.

Despois, e colaborando coas actividades programadas polo concello, acudimos á manifestación no Campo de San Antonio onde  os nosos alumnos de 3º de ESO cantaron a canción “Hai que loitar”, que prepararon coa súa profesora de música Eva Dios .Continuamos participando na cadea humana  arredor da Ponte Vella e unidos a outros colectivos monfortinos.

O alumnado e profesorado de nocturno quixo unirse tamén á reivindicación.

A todos eles, alumnado e profesorado de diúrno e nocturno,  conserxes, persoal de cafetería e limpeza, queremos agradecer a súa colaboración, tanto na súa  participación nas fotografías como na organización da actividade.

Álbum: Escolares -> Río Cabe en negro

Visita Adega Algueira

Dunha intensa tarde de outono disfrutamos o grupo do Ciclo de Turismo na visita á Adega Algueira.O proxecto da empresa de apostar por unha viticultura identitaria do territorio conta co valor engadido dunha oferta complementaria como as visitas aos viñedos e á adega, a organización de catas, o servizo de restauración ou o paseo en barco polo Sil.Que doado resulta escoitar cando o narrador desborda tanta paixón!
Fernando, grazas por compartir xenerosamente o teu tempo e a túa historia connosco e, sobre todo, grazas por emocionarnos!!!

Doce Halloween

O pasado mércores, 30 de outubro, o alumnado dos módulos  I e III da ESA  desprazouse ata a Escola Oficial de Idiomas de Monforte  para celebrar , dun xeito moi doce, o Halloween.Coa axuda do profesorado da escola, os alumnos realizaron distintos postres típicos desta festividade;biscoitos, cremas de chocolate, cupcakes e muffins foron algún dos postres que saíron baixo o paraugas da lingua de Shakespeare.Como colofón, tanto alumnos como profesorado deron boa conta deles!

Charla seminario: Introdución á Economía Social

Dentro do Programa de Fomento da Economía Social, a Innovación e o Desenvolvemento Sustentable na Galiza Rural e promovido pola sociedade chantadina Lugar da Veiga, levouse a cabo a semana pasada, no salón de actos, o seminario Introdución á Economía Social, dirixido ao alumnado de Ciclos e Ensinanzas de Adultos.

A xornada de formación correu a cargo de Rosa Álvarez, consultora de Espazo Coop e contou coa colaboración de Semente Monforte.

A formación continuará con tres seminarios prácticos nos que un grupo dos nosos alumnos elaborarán un plan de empresa de economía social no ámbito rural.

Días de Cine

Onte pola tarde o alumnado de Bacharelato de diúrno e nocturno do noso centro, acompañados de catro das súas profesoras, compartiron  unha sesión de bo cine galego nos multicines Hollywood. A película elixida foi “O que arde”, do director  Oliver Laxe, onde se plantexa, dende varias perspectivas, a problemática do lume en Galicia. Sen dúbida un tema que  nos atañe a todos e un punto de partida  para comezar a reflexionar.

Visita ao MUFERGA

O CS de Guías, Información e Asistencia turísticas comezamos as saídas didácticas do curso 2019/20 cunha visita ao MUFERGAMuseo do Ferrocarril de Galicia-.

Na visita guiada puidemos coñecer os antigos  centros de mando ferroviarios,  contemplar a popular  locomotora a vapor Mikado ademais doutras locomotoras diesel, sorprendernos co luxoso coche-salón presidencial ZZ1 e co vagón do Lusitania Express  no que o rei Juan Carlos retornou do seu exilio en Portugal.

E, como non podía ser doutro xeito, subimos ao tren. A viaxe foi moi curta pero o desprazamento á rotonda coa praia de corenta vías enlazadas por unha ponte xiratoria resultou  moi interesante.

Esta visita resulta imprescindible para coñecer a historia e a trascendencia que tivo o ferrocarril para a cidade de Monforte de Lemos.