Novas

1º Bacharelato - 2º Bacharelato. A Ponte entre o ensino medio e a USC_ABAU. Relatorio Maite Flores

12.01.2024

O venres 12 de xaneiro dentro dos relatorios que a USC ofrece dentro do Programa A Ponte entre o ensino medio e a USC a catedrática de Física e vicepresidenta da CIUG, Maite Flores, achegouse ao noso centro para ofrecer un relatorio ao alumnado de 1º Bacharelato e 2º Bacharelato. A conferencia dividiuse en dúas partes, nunha primeira, Flores explicoulle ao alumnado diferentes aspectos da USC como os graos, master, residencias universitarias e outros temas de interese sobre esta institución. Nunha segunda parte, a vicepresidenta da CIUG explicoulles o sistema ABAU como as ponderacións, notas de corte e demais elementos relacionados co xeito de ingreso no sistema universitario.

Foron unhas horas moi ben aproveitadas na que o alumnado puido preguntar todas aquelas dúbidas que lle xurdiron ás cales Maite Flores lles respondeu con toda claridade e amabilidade.

Agradecemos á Maite Flores a súa asistencia ao IES Río Cabe e a USC por ofrecer este programa e achegar información de grande interese aos centros dun xeito ameno, directo e persoal.

Álbum: Escolares -> 2024_01_12_1º Bacharelato_2º Bacharelato_A Ponte entre o ensino medio e a USC_ABAU_Relatorio Maite Flores