ESA

ENSINO SECUNDARIO PARA ADULTOS

Matrícula próximo curso 23/24:

O prazo de matrícula no ensino secundario para adultos  curso 23/24 será do 23 de xuño ata o 7 de xullo. Abrirase un prazo extraordinario de matrícula entre o 1 e o 8 de setembro de 2023.

A continuación podedes descargar os impresos de matrícula e de protección da imaxe.

Unha vez cubertos entregaranse na secretaría, onde se lle fará unha copia, devolvéndolla co selo e a data de entrada.

Gardarase como xustificante da  matrícula.

No momento da matrícula aboarase o seguro escolar e entregaranse: unha foto (dúas para alumnado novo), boletín de cualificacións ou certificación académica (se se procede doutro centro educativo).

Calendario de exames extraordinarios ensino secundario para adultos 2º e 4º ESA

Os exames extraordinarios dos módulos 2 e 4 do ensino secundario para persoas adultas terán lugar os días 19, 20 e 21 de xuño dacordo co seguinte calendario:

Datas e horas dos exames finais convocatoria ordinaria dos niveis 2 e 4 da ESA

Durante os días 6, 7 e 10 de xuño terán lugar os exames finais dos distintos ámbitos dos niveis 2 e 4 da ESA da convocatoria ordinaria. As probas realizaranse na aula 004 (NIVEL 4) seguindo o horario que aparece a continuación:

Calendario exames finais niveis 1 e 3 ensino secundario para persoas adultas e comezo das clases niveis 2 e 4

Os exames finais dos niveis 1 e 3 do ensino secundario para persoas adultas celebraranse os días 29  30  e  31 de xaneiro. A avaliación final ordinaria realizarase o día 1 de febreiro.

Toda a información está no seguinte enlace

As clases dos niveis 2 e 4 comenzarán o día 5 de febreiro. Pódense descargar os horarios:

Nivel 2                            Nivel 4

Calendario de exames extraordinarios ensino secundario para adultos

Datas e horas dos exames finais convocatoria ordinaria dos niveis 2 e 4 da ESA

Durante os días 1, 2 e 5 de xuño terán lugar os exames finais dos distintos ámbitos dos niveis 2 e 4 da ESA da convocatoria ordinaria. As probas realizaranse na aula 004 (NIVEL 4) seguindo o horario que aparece a continuación:

Calendario exames extraordinarios de maio niveis 1 e 3 ensino secundario para adultos

Achegamos as datas e horas dos  exames extraordinarios dos niveis 1 e 3 da ESA:

ÁMBITOS

DÍA

AULA

HORA

Á. Científico

28 abril

Á. Comunicación (INGLÉS)

28 abril

Á. Comunicación

Nivel 3-4

18:00-19:30 L. Castelá

19:30-21:00 L. Galega

Á. Social

Nivel 1-2

Avaliación: 4 de maio ás 17:00h.

Entrega de boletíns: 4 de maio a partir das 18:00h

Aclaracións ás cualificacións: Ese mesmo día dende 18:00 ata as 20:00h.

Reclamacións ás cualificacións: presentadas na secretaría do centro e dirixidas ao Sr. Director os días 5 e 8 de maio.

Calendario exames finais niveis 1 e 3 ensino secundario para adultos e comezo das clases nos niveis 2 e 4

Os exames finais dos niveis 1 e 3 do ensino secundario para adultos celebraranse a semana próxima os días 30, 31 de xaneiro e 1 de febreiro. A avaliación final ordinaria realizarase o día 2 de febreiro.

Tedes toda a información no seguinte enlace.

As clases dos niveis 2 e 4 comezarán o día 6 de febreiro no horario establecido. Podedes descargar os horarios:

Nivel 2         Nivel 4