EE Técnico deportivo en fútbol Nivel 2

Calendario exames finais módulos Nivel 2 Técnico Deportivo Fútbol

Os exames finais dos módulos do Nivel 2 Técnico Deportivo Fútbol celebraranse os días 22, 24  e  25 de abril seguindo o horario que aparece a continuación:

Día Módulos Hora
22 de abril Táctica e sistemas do xogo II 17:30
Dirección de Equipos II 19:00
Desenvolvemento profesional II 20:30
Regras de xogo II 21:15
24 de abril Bases anatómicas e fisiolóxicas do deporte II 18:40
Teoría e socioloxía do deporte 19:40
Bases psicopedagóxicas do ensino e do adestramento deportivo II 20:15
Adestramento deportivo II 21:15
Organización e lexislación deportiva II 22:00
25 de abril Técnica individual e colectiva II 16:30
Preparación Física II 18:00
Metodoloxía do adestramento e do ensino II 19:30
Bloque complementario 20:30

ABERTO PRAZO DE MATRÍCULA NO EE TÉCNICO DEPORTIVO DE NIVEL II

Aberto o prazo de matrícula no EE Técnico Deportivo de Nivel II. A matrícula poderá realizarse na secretaría do IES Río Cabe entre os días 13 ao 21 de xullo de 9:30 a 13:30.

É necesario preencher o impreso de matrícula, o impreso de protección de datos e aboar as tasas correspondentes (no caso de ter algunha exención é necesario presentar documento acreditativo xunto coa matrícula), e aportar a documentación necesaria segundo cada caso particular.

Calendario exames finais módulos Nivel 2 Técnico Deportivo Fútbol

Os exames finais dos módulos do Nivel 2 Técnico Deportivo Fútbol celebraranse os días 20 e  21 de abril seguindo o horario que aparece a continuación:

Día

Bases anatómicas e fisiolóxicas do deporte II

Bases psicopedagóxicas do ensino e do adestramento deportivo II

Adestramento deportivo II

Organización e lexislación deportiva II

Teoría e socioloxía do deporte

Bloque complementario

Técnica individual e colectiva II

Táctica e sistemas de xogo II

Preparación física II

Dirección de equipos II

Desenvolvemento profesional II

Metodoloxía do adestramento e do ensino do fútbol II

Charla do adestrador de fútbol Jose Durán

O pasado luns 9 de marzo de 2020 o Adestrador do Polvorín e filial do C.D. Lugo, Jose Durán, deu unha charla na biblioteca “Mari Luz Paramio” do IES Río Cabe sobre a Planificación Táctica.

O técnico explicou conceptos futbolísticos relacionados coa planificación táctica indo dende o macrociclo ata o exercicio. Tamén falou sobre a súa experiencia no adestramento e nas distintas etapas da súa carreira profesional pasando polo mundo do baloncesto ata o fútbol profesional na 2ª división A no Club Deportivo Lugo.

Logo da súa charla contestou toda as preguntas que lle fixeron os asistentes, alumn@s e ex-alumnos do ciclo de técnico deportivo en Fútbol e outros afeccionados que tamén se achegaron a escoitar ó técnico lucense.

Dende o IES Río Cabe queremos darlle as grazas a Jose Durán pola colaboración desinteresada co noso centro.

Charla sobre lesións deportivas

O alumnado  do Nivel 2 do ciclo de fútbol do IES Río Cabe, acompañados polo profesor David Fabeiro, asistiron o xoves 5 de decembro a unha xornada sobre "Prevencións de lesións deportivas", que se celebrou na EGAP (Escola Galega de Administración Pública) en Santiago de Compostela.

Os relatores foron Rafael Arriaza, médico do RC Deportivo de La Coruña, Juan José Garcia, médico do RC Celta de Vigo e Ignacio González, encargado da  parcela da rehabilitación física do RC Deportivo de La Coruña.

Entre outros temas abordáronse as estatísticas de incidentes e tipos de lesións, así como a planificación estruturada de exercicios e tarefas de adestramento para a prevención de lesións.

Calendario de Exames Finais 2017/2018

CALENDARIO DE EXAMES FINAIS DO CICLO DE TÉCNICO DEPORTIVO EN FÚTBOL, NIVEL 2, 2017-2018

Técnico deportivo en fútbol - Nivel II

Está previsto que no curso académico 2017/2018 se oferten as ensinanzas correspondentes ao Nivel 2 de Técnico Deportivo na modalidade de Fútbol.

No noso centro alternamos cada curso académico a oferta dos niveis I e II da modalidade de fútbol.

Adestramentos do CD Lugo co seu novo entrenador e exprofesor do noso centro

O alumnado do Nivel 2 do Ciclo de Fútbol asistiu no día de hoxe, 3 de marzo de 2016, a Lugo para presenciar os adestramentos do equipo C.D. Lugo. Foron acompañados por Carlos Parada, profesor dos módulos do bloque específico e complementario, e así viron como entrena ao equipo o novo entrenador desde fai moi poucos días: José Antonio Durán Rivas, profesor do  noso centro durante un pequeno período de tempo do curso 2012/2013.

Desde aquí o felicitamos pola súa traxectoria profesional, desexámoslle moita sorte e sabemos que chegará moi lonxe.

Adestramentos do C.D. Lugo no campo do Ceao

O alumnado do Nivel 2 do Ciclo de Fútbol asistiu no día de hoxe a Lugo para presenciar os adestramentos do equipo C.D. Lugo. Foron acompañados por Carlos Parada, profesor dos módulos do bloque específico e complementario, e así coñeceron as instalacións do campo do Ceao, posto que xa foron con anterioridade a ver outros adestramentos ao Anxo Carro.

Adestramentos do Real Club Celta de Vigo

O alumnado do Nivel 2 do Ciclo de Fútbol asistiu no día de hoxe a cidade de Vigo para presenciar os adestramentos do Real Club Celta de Vigo, equipo que milita na Liga BBVA e na actualidade atópase na 4º posición da clasificación (21 puntos tras 11 partidos xogados). Foron acompañados por Carlos Parada, profesor dos módulos do bloque específico e complementario, e así coñeceron as instalacións da "Madroa", onde adestra este club de fútbol.