Mércores Febreiro 14, 2018
Luns Febreiro 19, 2018

Colaboramos con Rede Espora no Día Mundial da Radio! A nosa primeira produción pública no proxecto Radio na Biblio. Podedes ler a entrada completa no blog da biblioteca.

Martes Febreiro 20, 2018

Onte o alumnado de 1º de bacharelato de Economía, aprendeu un pouco máis sobre as finanzas, o aforro, as claves dos pagamentos dende a rede... O director da oficina do Banco Santander de Boiro deulles a charla dentro do proxecto Eduemprende, da Consellería de Educación.

Venres Febreiro 23, 2018
Luns Febreiro 26, 2018

·        De 11:30h a 13:00h, charla de Eduemprende para o alumnado da materia de Economía de 1º Bacharelato B, na propia aula.

De 10.20h a 11:10h, Ecoauditoría. Para alumnos de Cultura Científica de1º BAC e 4º da ESO. (última sesión)

Obradoiro SUBSTITUÍNDO OS TÓXICOS NO FOGAR:

• Ás 11:10h, cos grupos de 4º ESO B e C de FQ, na súa hora de Física e Química.
  • Ás 16:20h, con 2º BAC A, na súa hora de clase de CTMA.

Xoves Marzo 01, 2018

O martes 20 de febreiro fixemos unha ruta de sendeirismo no Pindo, e o rematar visitamos a cascada do Ezaro. Foi unha actividade conxunta entre os ciclos de Arteixo, Ciclo Actividades Gondomar e Porto do Son. Non hai nada mellor como xuntarse con persoas cos mesmos intereses que ti e compartir momentos, logros, erros, aprendizaxes, ... tanto profes coma alumnos/as.

Os/as nosos/as alumnos/as fixeron de guias para os/as outros/as (aprendizaxe-servicio), unha masterclase que vale por 3, tantos como ciclos. Houbo xogos, sendeirismo, patrimonio cultural, natural que nos marca o punto de partida para a seguinte actividade...

Podedes ver un algunhas das fotos da actividade na nosa páxina de facebook: Ciclo Actividades Fisicas no Medio Natural-Porto do Son.

Nunhas semanas o alumnado da ESO terá unha carreira de orientación en Boiro, dentro do programa XOGADE da Xunta. O ciclo diseñou e levou a cabo unha sesión sobre orientación deportiva para 1º ESO. Os alumnos e alumnas de 1º fixerono moiiiiii ben, hai boa materia prima. Xa está no forno a segunda sesión que si o tempo o permite levarana a cabo o luns 12 de marzo.

Se queredes ver fotos, pinchade aqui.

Venres Marzo 02, 2018

O uso dos móbiles está instalado na vida do noso alumnado. Paralelamente ao correcto emprego da mesma, tanto na aprendizaxe como no ocio, están a darse situacións de risco. O noso labor é educar na responsibilidade. Procurar axuda para que os mozos e mozas estean informados. Tamén o profesorado e as familias. Onte estivo no centro un garda civil co alumnado de 2º e 3º de ESO. Faloulles da problemática que conlevan as redes sociais, dos perigos e dos marcos legais.

Este é un labor de toda a comunidade educativa. As escolas. As familias. A sociedade. As institucións.

E por suposto, OS MOZOS E MOZAS han de actuar CON MADUREZ.

Venres 2  de 12:20h a 14:00h, para alumnado de 4º de ESO, mesa redonda con Montse Fajardo e Mª do Carmen Rey como mulleres transmisoras da memoria histórica. Actividade arredor da conmemoración do Día da Muller promovida polo Departamento de Historia e a Biblioteca.

Luns Marzo 05, 2018

A biblioteca leva a cabo actividades no marco do Día da Muller e o tema interdisciplinar da Comunicación (podedes ler as etradas no blog da biblioteca):

Podedes ler as entradas no noso blog.

Start: 05/03/2018

Do 5 ao 9 de marzo de 2018: Semana da Prensa. Un día desta semana traballarase  na aula con xornais.

Start: 05/03/2018

Do 5 ao 7 de marzo, o alumnado do ciclo realizará unha viaxe a Pajares para realizar actividades na neve. Trátase dunha viaxe compartida cos ciclos de Arteixo e Gondomar, cos que o noso centro vén colaborando. Sairán ás 17:00h.

Martes Marzo 06, 2018

Mércores Marzo 07, 2018

End: 07/03/2018

Hoxe, véspera do Día da Muller, deixamos colacada unha pancarta que se une ás dos cursos anteriores reclamando dereitos, denunciando inxustizas. E tamén penduramos os nosos mandís "tuneados" cos nosos "porqués" e cos nosos"para que", cos nosos berros!

Xoves Marzo 08, 2018

8 de marzo de 2018: Día Internacional da Muller

Venres Marzo 09, 2018

Sábado Marzo 10, 2018
End: 10/03/2018

Mércores Marzo 14, 2018

Ximena e Natalia, alumnas que forman parte do grupo do instituto de Correspondentes Xuvenís, achégannos unha reflexión ben atinanda sobre o que supuxo para elas o 8 de marzo e como o vivimos no centro.

Velaquí:

8 de marzo de 2018,

Querido diario, hoxe é un día moi especial para todas

as mulleres do mundo, para as que non teñen recursos

e as que contan con eles,

para as que coidan dos demais e tamén delas mesmas,

para as que converten todo en enerxía e para as que

precisan unha

luz no camiño.

Hoxe é o día de berrar ata quedar afónicas, que somos

e queremos ser libres, que tanto mulleres coma homes

somos iguais

porque somos persoas.

Nós, adolescentes, medramos rodeadas dunha sociedade na que a muller ten salarios máis baixos, coida dos

rapaces, fai as tarefas domésticas... Moitos homes pensan que iso é unha obriga. A igualdade é que todos

fagamos o mesmo. Xa que todos comemos, todos cociñamos!

Por iso as profesoras do IES de Porto do Son quixeron poñer o seu gran de area colaborando cuns mandís

tendidos por un día e deixando as responsabilidades nos homes.

Como sería un día sen mulleres?

Xoves Marzo 15, 2018

15 de marzo de 2018: Día Mundial dos Dereitos do Consumidor.