« Xoves Maio 11, 2017 »
Xov
Start: 11/05/2017 10:55
End: 11/05/2017 10:55

O alumnado do ciclo participou como voluntario na organización do RAID GALLAECIA WORLD SERIES, que se celebrou entre o 7 e o 14 de Maio de 2017 na zona norte de la provincia de A Coruña (Eume, Ortegal, Ferrolterra). O Raid forma parte das probas da Adventure Racing World Series. Involucrarse, a liña de traballo para adquirir as competencias da súa formación. Unha vez máis, o compromiso deste alumnado e do seu profesorado!!!

Start: 11/05/2017 11:05

Unha parte do claustro asistiu onte á sesión de formación do Seminario de Convivencia impartida por Eloísa Teijeira. Foi unha desas interesantísimas e útiles sesións que o profesorado pode recibir a través do servizo de formación que nos facilita o CAFI a aqueles centros que desenvolven Seminarios de Formación. Recibila no centro, un luxo.

Actualmente membro do servizo de Orientación da Consellería de Educación, foi docente e orientadora en diversos centros de Galicia, asesora do CFR de Vigo. É investigadora no ámbito da psicopedagoxía, experta en diversidade, metodoloxías para a inclusión e a convivencia e membro fundador da Asociación Convives, que promove a educación en positivo na escola. Recomendámosvos a inscrición na revista dixital que publican: Convives.

Un amplo currículo para dar conta dunha muller que é quen de transmitir o entusiasmo pola educación. Falounos da convivencia nos centros nun sentido amplo, na responsabilidade que temos como docentes na súa xestión, no noso papel como guías para o alumnado, e, en moitos casos, para as familias, dos conflitos, dos retos que a sociedade non presenta...  Aportounos ferramentas para a revisión, elementos de reflexión e orientación nos camiños a seguir.

De seguro, unhas horas que han dar sementes e froitos.

Imprescindibles como fonte de información.

Arquivos pdf, organizados polo

CEMIX do Concello da Coruña. https://goo.gl/iz8p4w

No Cartafol Dixital  (link)

aparecen todos os documentos que temos no Posto das Xornadas no CUR:

• Titulacións Universitarias en Galicia
  • Notas de corte
  • Información da Proba ABAU e calendario
  • Parámetros de ponderación
  • Acceso á universidade co título de Técnico Superior
  • Información Aloxamentos das universidades do SUG
  • Webs das universidades públicas e privadas de todo o estado.
  • Webs de aloxamentos das universidades do resto do estado.
  • Centros de FP na Coruña.
  • Ciclos formativos de Artes Plásticas e Deseño.
  • Estudos Superiores de Deseño
  • Webs de Bolsas e Axudas

Lembra tamén consultar a Guía Ti Elixes  (link) que consta de dous documentos: un directorio de fontes de información sobre emprego e educación cos recursos máis salientables nestes dous ámbitos, e unha selección das bolsas convocadas nestes dous últimos anos.

Podes ver aquí varios enlaces a sitios web de interés para a túa orientación á Formación Profesional.

Un text: que me gustaría facer???

aquí >>>> http://fpbide.com/es/

A páxina (moi clariña) da Consellería de Educación / Formación Profesional

aquí>>> Unha guía que estrutura moi ben a información

Unha presentación sobre preinscripción e matrícula.