« Week of Maio 1, 2017 »
LunMarMérXovVenSábDom
Start: 02/05/2017 19:36

O sábado 29 de abril o alumnado do noso centro que se clasificou para o Campionato Galego Escolar de Orientación desprazouse ao Campus de Elviña-Unversidade (A Coruña). Todos eles deixaron representaron con éxito o IES de Porto do Son e Eloi Serantes de 2º de ESO, conseguiu o 3º posto!!!

Start: 02/05/2017 20:19

Do xoves 27 de abril ao 2 de maio,unha parte do alumnado de 3º e 4º de ESO e 1º de Bacharelato, xunto cun grupo de mozos e mozas do IES do Virxe do Mar, realizou unha viaxe á Toscana organizada polo departamento de Relixión. Milán, Venecia, un paseo en vaporeto, a praza de San Marcos, Florencia, a praza de Miguelanxo, o Duomo, a Galería dos Uffici, a Galería da Academia, a praza do Campo, Siena, San Gigminiano, o museo de Leonardo en Vinci, Pisa... Que máis se pode pedir!!! Días intensos para mergullarse na arte! Han de lembrar con pracer esta inmersión na cultura italiana!

Start: 04/05/2017 17:46

Grazas a Amnistía Internacional Barbanza, esta semana mostramos no centro a exposición que afonda nos dereitos humanos e a violencia de xénero en distintos países. 15 cartaces e unha unidade didáctica permitíronnos reflexionar sobre as graves violacións dos seus que mulleres e nenas sofren no mundo. Comportamentos sexistas, abusos asentados nunha malentendida "tradición" e presentes en todos os ámbitos -familiar, laboral, educativo, social...-. Coñecemos o labor das mulleres activistas; con elas, queremos facer que o noso alumnado pense, reflexione, e, na medida do posible, contribúa a cambiar a realidade, dende o entorno máis próximo. Coñecemos os dereteitos que son constantemente violentados. Coñecemos os organismos que os defenden. Coñecer para saber, para semos críticos, para demandar, para esixir, para actuar, para respectar!!!

Start: 05/05/2017 09:06

Grazas a Amnistía Internacional Barzanza e ao contacto do Concello, esta semana mostramos no centro a exposición OS DEREITOS HUMANOS E A VOLENCIA DE XÉNERO.As palabras de Shirin Ebadi, premio Nobel da Paz, atravesan como berros os cartaces:

"Mentres se neguen os dereitos humando ás mulleres, en calquera parte do mundo, non pode haber paz"

O alumnado traballou a unidade didáctica: o marco legal; os dereitos e liberdades fundamentais nos ámbitos político, económico, social, cultural e civil; as organizacións implicadas na defensa dos dereitos da muller e das nenas; os testemuños de experiencias vividas por mulleres e nenas en Macedonia, Irán, Indonesia, Haití, Albania, Nicaragua, México, Irak..., mais tamén nos países nórdicos ou en Estados Unidos. Coñecer. Reflexionar.

É necesario coñecer para formar masa crítica. É necesario saber para reflexionar, para actuar, para, dende o comportamento individual transformar a sociedade. Forma parte do noso labor como docentes. Forma parte dos obxectivos que deben acadar os alumnos e alumnas no paso pola escola. Cremos en que o centros educativos poden contribuír a que os valores defendidos por organizacións como Amnistía Internacional cheguen á comunidade e se transformen en "armas" pacíficas e eficaces que transformen o mundo.