« Week of Febreiro 27, 2017 »
all day

O venres 24 celebramos o Entroido. Este é o programa do día:

3 primeiras horas: acticidade lectiva normal.

4ª hora:

• 2º Bacharelato: actividade lectiva normal. Non hai ata o momento persoas anotadas para o concurso. Se se disfrazan, farano no recreo.
  • ESO e 1º de Bacharelato: tempo para que o alumnado e o profesorado se disfrace. Mentres, aqueles que non o fagan -esperemos que sexan poucos!!!- participarán nos xogos que o alumnado de Artes Escénicas realizará no patio. Estes comunicarannos ao longo da semana a organización.

5ª e 6ª hora: FESTIVAL DE ENTROIDO NO POLIDEPORTIVO!!!

ANIMÁDEVOS, SERÁ UN DÍA PARA DISFRUTAR E CONTAMOS COA VOSA COLABORACIÓN!!!!

Start: 19/02/2017 12:33
End: 28/02/2017 12:33

O venres 24 celebramos o Entroido. Este é o programa do día:

3 primeiras horas: acticidade lectiva normal.

4ª hora:

5ª e 6ª hora: FESTIVAL DE ENTROIDO NO POLIDEPORTIVO!!!

ANIMÁDEVOS, SERÁ UN DÍA PARA DISFRUTAR E CONTAMOS COA VOSA COLABORACIÓN!!!!

Start: 01/03/2017 10:33

Un ano máis celebramos o Entroido no centro. Agradecemos a alta participación, en especial ao alumnado de 1º de ESO, que, sendo o primeiro ano, foron os que máis se implicaron no Festival. E, por suposto, tamén aos mozos e mozas de Artes Escénicas por contrubuíren, cos xogos e a súa colaboración na organización do concurso, a facer desta xornada un estupendo día de Festa!!!

Aquí vos deixamos un petisco do que foi a mañá do 24 de febreiro:

Start: 05/03/2017 11:10

Na ponte do Entroido, o alumnado de Arte e Xeografía de 2º de Bacharelato aproveitou para viaxar a Madrid e Toledo. Un tempiño ben aproveitado!!