DÍA DA ENXEÑARÍA

21/01/2020

Os alumnos da materia de Debuxo Técnico de 1º e 2º de Bacharelato visitaron o Campus de Ferrol o venres pasado 17 de xaneiro. Nesta visita coñeceron as instalacións das Escolas Politécnicas, así como o Museo Naval da cidade e todo isto enmarcado na celebración do Día da Enxeñaría. Aprenderon así, de primeira man, as principais liñas de estudo e traballo destas escolas e así poder elexir nun futuro seguir por este camiño.

BOTELLAS CON MENSAXE: APROPIARSE / RESPONSABILIZARSE DO ESPAZO

20/06/2018

Dentro do traballo de 1º de ESO desenvolvido sobre as botellas, a convivencia, o apropiamento do espazo para facelo noso, para que o alumnado se responsabilice facéndoo seu, achegámosvos a intervención creativa do alumnado de plástica de 1º ESO B no corredor dos bacharelatos. Continuamos co PROXECTO PERSERVEIRA, que vai da man do PROXECTO DA RUTA DA AUGA. Cando botamos a andar as rutas como elemento integrador, estabamos abrindo camiños. Estes son os camiños que se abren entre as cores, os sorrisos, a colaboración, o uso sostible do material... PARABÉNS!

Os seus compañeiros de 1º ESO A e 1º ESO C tamén participaron no proxecto! Podedes ver o vídeo que explica como se desenvolveu esta nova fase de Botellas con Mensaxe no  Facebook da Sala Perseveira!