USO RESPONSABLE DAS TECNOLOXÍAS

Alumnado - Familias - Profesorado

Queres aprender Informática ?

Entón este vídeo podeche interesar ...

A PAZ ESTÁ NAS NOSAS MANS

Ao longo da última semana de xaneiro conmemoramos o Día da Paz no instituto.

PROBAS LIBRES PARA A OBTENCIÓN DO TÍTULO DE BACHARELATO

A Consellería de Educación convocou as Probas de obtención do Título de Bacharelato para  maiores de 20 anos ou que os cumpran no ano da proba.

Probas libres de obtención do título de Graduado en ESO 2019

Probas libres de obtención do título de Graduado en ESO en Galicia. Convocatoria 2019.

CAMPAÑA DE RECICLAXE

Durante o curso 2017-2018 iniciamos unha campaña de reciclaxe para concienciar ao alumnado sobre a necesidade de reutilizar e separar correctamente o lixo.

GAÑADORES DO CONCURSO DE RELATOS DE TERROR

Foron entregados os premios aos gañadores do concurso de relatos de terror que  convocou o Departamento de Dinamización Lingüística xunto co Equipo de Biblioteca con motivo da celebración do Samaín.

O IES MONTERROSO CHEGA Á INDIA

O instituo doou unha equipación de fútbol que foi entregada na Parroquia de S. Francisco en Ananthapur.

OBRADOIRO CARTAS DE AMOR

O venres 11 de xaneiro o alumnado de 3º ESO participou no obradoiro "Cartas e Amor" sobre a igualdade de xénero e a prevención de violencia de xénero.