¿QUE QUERO ESTUDAR? GUÍA 2019. A VOZ DE GALICIA

A Voz de Galicia, publicou o pasado domingo 31 de marzo a Guía de Estudos Superiores 2019-2020.

USO RESPONSABLE DAS TECNOLOXÍAS

Alumnado - Familias - Profesorado

Queres aprender Informática ?

Entón este vídeo podeche interesar ...

EXPOSICION SOBRE USOS TRADICIONAIS DE PLANTAS DA ZONA

"O Departamento de Dinamización da Lingua Galega, en colaboración cos departamentos de Lingua Galega, Inglés, Francés, Latín/grego, Artes Plásticas e Bioloxía e Xeoloxía, veñen de realizar unha exposición sobre usos tradicionais de distintas plantas típicas da zona que permanecerá no recibidor do centro as próximas semanas.

CALENDARIO FINAL DE CURSO 2018/2019

Xoves, 20 de xuño: Actividade normal (excepto charlas ou outras actividades, para os grupos destinatarios).

EXPOSICIÓN DE FOTOGRAFÍA

No vestíbulo do centro pódese ver unha exposición das fotografías realizadas no obradoiro de fotografía con smartphone que se desenvolveu durante a semana cultural.

VIAXE CULTURAL POR ITALIA

Entre os días 21 e 25 de maio o alumnado de 1º de Bacharelato participou nunha viaxe cultural por Italia.

VIAXE A ANDALUCÍA

O alumnado de 4º de ESO participou nunha viaxe cultural por Andalucía entre os días 20 e 25 de maio.

PROBAS ESPECÍFICAS PARA O ACCESO E ADMISIÓN DO ALUMNADO ÁS ENSINANZAS ARTÍSTICAS SUPERIORES

O prazo de presentación de solicitudes é do 14 de maio ao 7 de xuño, ambos incluídos.

GRADUACIÓN DO ALUMNADO DE 2º DE BACHARELATO

O martes 21 de maio celebramos a graduación do alumnado de 2º Bacharelato da promoción 2017-2019. Ao acto acudiron familiares e amigos dos graduados/as, acompañados por parte do profesorado do centro.
Esta celebración foi un recoñecemento ao esforzo realizado por estes alumnos e alumnas durante estes anos.