ENCONTRO ONLINE AUTORES EDEBE 23 ABRIL

Co fin de axudar e animar a maestr@s e alumn@s o próximo 23 de Abril o grupo EDEBE organiza un pequeno encontro con vari@s dos seus autores en directo no seu canal de instagram @grupoedebe.

#DiaDelLibro20#leerdesdec

ENCONTROS ONLINE AUTORES EDEBE 23 ABRIL

23 DE ABRIL. DÍA MUNDIAL DO LIBRO

Os libros son unha das mellores formas de transportarnos a outros tempos e a outros lugares. Este ano, confinados nas nosas casas, non podemos celebrar o Día do Libro na Biblioteca do IES.

Por eso, como remedio fronte á monótona e aburrida exposición informativa dos medios e redes sociais, e para abstraernos e esquecernos por un anaco da realidade, propoñemos unha morea de libros que nos permiten sair da nosa casa e viaxar por Galicia.

PREMIOS DO CONCURSO DE RELATOS E POSTAIS DE NADAL.

Entregáronse os premios do concurso de relatos e postais de Nadal, convocado polo Equipo de Dinamización Lingüística e a Biblioteca.

O primeiro premio do concurso de relatos foi para Sandra Mariño Mourelle, co texto titulado Lembranzas do Nadal.

O segundo premio gañouno Aroa González Vázquez co relato Rescatamos o Nadal.

En canto ás postais, o 1º premio foi para Iria Leiro Guerra, mentres que o 2º gañouno Álvaro Fernández Fernández.

PREMIOS DO CONCURSO DE RELATOS DE TERROR. SAMAÍN.

O pasado 20 de decembro entregáronse os premios aos gañadores do concurso de relatos de terror, convocado para celebrar o Samaín.

O primeiro premio foi para Jorge Lobato Vázquez, co relato titulado O ciberasasino.

O segundo premio gañouno Ánxela Fernández Otero, con A imaxinación dunha humana.

Finalmente, o terceiro premio entregóuselle a María Suárez Fontao, con Lucía, a vella muller.

DÍA DAS BIBLIOTECAS 2019

Este curso celebramos de novo o Día das Bibliotecas. Nesta ocasión centrámonos na formación de usuarios, para acercar ao alumnado de 1º de ESO á Biblioteca.

Despois de recibir unha explicación sobre a ubicación dos fondos, as alumnas e alumnos participaron nun concurso que tiña como obxectivo familiarizalos con estes fondos e ensinarlles o funcionamento da Biblioteca.

SAMAÍN. CONCURSO DE RELATOS DE TERROR

Un ano máis, a Biblioteca e o Equipo de Dinamizacion Língüística convocan o concurso de relatos de terror por estas datas nas que celebramos o Samaín.

Para participar debedes ler as seguintes bases.

Para ambientarnos, contamos cunha decoración terrorífica no vestíbulo do centro.

CLUBS DE LECTURA

Empezou o novo curso e, como todos os anos, comezan as lecturas e as reunións dos distintos clubs de lectura.
Invitamos ao alumnado e aos pais e nais a que se anoten nun deles, xa que así poderemos disfrutar da lectura, intercambiar opinións sobre os libros que lemos, facer novos amigos e tomar chocolate con churros.

SEMANA DO LIBRO

No IES Monterroso celebramos a Semana do Libro entre os días 23 e 26 de abril con diferentes actividades promovidas polo Equipo de Biblioteca, o Departamento de Artes Plásticas, o Departamento de Lingua Castelá e Vicedirección.

ENCONTRO COA ESCRITORA ANTÍA YÁÑEZ

O martes 19 de febreiro visitounos Antía Yáñez. Participaron no encontro coa escritora o alumnado de 1º ESO e as alumnas e alumnos dos clubs de lectura do centro.

GAÑADORES DO CONCURSO DE RELATOS DE TERROR

Foron entregados os premios aos gañadores do concurso de relatos de terror que  convocou o Departamento de Dinamización Lingüística xunto co Equipo de Biblioteca con motivo da celebración do Samaín.