Departamento de Inglés

Partido de voleibol

O día 22 de decembro, para rematar o trimestre, tivo lugar un partido de voleibol entre profesore/as e alumnos/as de 4º ESO, 1º BAC e a colaboración de alumnas de 2º BAC. A actividade foi organizada polo departamento de Educación Física coa colaboración do departamento de Inglés.

EXPOSICION SOBRE USOS TRADICIONAIS DE PLANTAS DA ZONA

"O Departamento de Dinamización da Lingua Galega, en colaboración cos departamentos de Lingua Galega, Inglés, Francés, Latín/grego, Artes Plásticas e Bioloxía e Xeoloxía, veñen de realizar unha exposición sobre usos tradicionais de distintas plantas típicas da zona que permanecerá no recibidor do centro as próximas semanas.

Charlas en inglés

O martes 19 de marzo os alumnos de 3º ESO, 4º ESO e 1º BAC tiveron unha cita coa cultura anglosaxona.

Teatro en inglés

Unha nova actuación en inglés dirixida ao alumnado de 4º ESO e 1º BAC no Colexio San Xosé de Lugo.

Teatro en inglés

O luns 21 de febreiro, alumnado de 1º ESO, 2º ESO e 3º ESO asistirá ao "Teatro en inglés" no Colexio San Xosé de Lugo