1º BAC

Monólogo de Caxoto sobre igualdade e micromachismos

O martes 23 de novembro, disfrutamos do Monólogo de Caxoto "Micromachista eu?" no IES de Monterroso. Empregando diversos contos tratou o tema dos micromachismos. Agradecemos ao Concello de Monterroso por axudar económicamente coa actividade.

Caxoto 2021 Caxoto 2021

CAMPUS CIENTÍFICOS DE VERÁN

Unha maneira de tomar contacto coa labor investigadora e participar nos campus científicos que 13 Universidades de toda España organizan para este verán.

CONCURSO GRAFFITI

Alumnas de 1º de BAC participaron con este cartafol no Concurso de Graffitis contra a Violencia de Xénero que organiza a Fundación Barrié. Desexámoslles moita sorte!

Xestión do talento. Técnicas de relaxación e autocontrol

O vindeiro 22 de maio a partir das 10.00 h da mañá no Salón de Actos do Centro, o alumnado de 1º de BAC asistirá a unha charla sobre o espíritu emprendedor e a xestión do talento.

Viaxe a Roma

Do vindeiro 14  ata o 19 de maio o alumnado de 4º ESO e 1º BAC realizará unha viaxe cultural a Roma.

Itinerario e información sobre el viaje

Xogamos a tararí que te vi

O martes 16 de abríl celebrarase unha charla e actividade de dinamización por grupos a partir das experiencias cos internos do centro penitenciario de Monterroso

Charlas en inglés

O martes 19 de marzo os alumnos de 3º ESO, 4º ESO e 1º BAC tiveron unha cita coa cultura anglosaxona.

Día da Muller traballadora

O venres día 8 de marzo estará con nós no IES a escritora Adela Figueroa acompañada da cantante lucense Pilocha.

Vilamor

O día 22 de marzo presentarase a película "Vilamor" dirixida por Ignacio Vilar. O director do filme e tres dos actores e actrices principais estarán con nós para dar unha pequena charla sobre a película que se estrea en Lugo o vindeiro 30 de marzo

Bolsas para cursar bacharelato internacional

Convocatoria de bolsas da Fundación Colexios do Mundo Unido para estudar os dous vindeiros cursos o Bacharelato Internacional nos centros que esta organización sin ánimo de lucro ten en 13 países de cuatro continentes.