Animación á lectura

Animación a lectura / Biblioteca

PROPOSTA DE LECTURAS POLO DÍA DO LIBRO

Dende a casa. No confinamento... propoñemos algunha lectura.

María Reimóndez visita o IES de Monterroso

A escritora lucense María Reimóndez visitou o instituto de Monterroso, onde ofreceu unha distendida charla-coloquio para pais, nais e alumnado do club de lectura.
María Reimondez comentou en detalle unha das súas obras, O Club da Calceta. Tamén se referiu a outras coma Dende o Conflicto, a súa máis recente publicación.

Intercambio de cartas co CPI de Mesía (A Coruña)

Rapaces e rapazas dos cursos da ESO do IES de Monterroso intercambiaron cartas por correo ordinario cos alumnos e alumnas do CPI de Mesía de A Coruña.

Lector@s da Ulloa: Montedidio

Montedidio é unha fermosa historia que narra de forma case poética o paso da infancia á xuventude dun rapaz.

Os alumnos opinan …

Hoxe, na Hora de Ler, os alumnos de 2º de Agrupamento opinaron sobre os libros que están lendo. Vexamos que nos contan:

Relato de un náufrago

"Lector@s da Ulloa": “Relato de un náufrago”

Comezamos a nova andaina do xa consolidado club "Lector@s da Ulloa" coa lectura da obra "Relato de un náufrago" do recoñecido Premio Nobel Gabriel García Márquez.

El tiempo entre costuras

Libro estrela: “El tiempo entre costuras”

Sira Quiroga é unha xoven costureira que abandoa Madrid nos meses anteriores ao alzamento de 1936.

Rúa de París nun día de choiva

"Rúa de París nun día de choiva" amósanos  o estilo particular do artista francés Gustave Caillebotte.

Lección de piano

"Lección de piano" é unha obra do artista impresionista francés August Renoir.

Teatro no Colexio os Pinos

Rapaces do club de lectura interpretaron esceas teatrais para os nenos do Colexio Os Pinos de Monterroso.