Erasmus+

O IES de Monterroso participa no programa Erasmus+

O IES de Monterroso ven de unirse ao Consorcio da Consellería de Cultura, Educación e Universidade, no proxecto Europa. Next Station: Improving Professional Skills in Galicia (Tipo KA102) para que as/os nosas/os estudantes e docentes de Ciclos Formativos, tanto da FP Básica de Informática de Oficina como do Ciclo Medio de Sistemas Microinformáticos e Redes poidan realizar prácticas no estranxeiro.

Vídeo conferencia con Italia 22/11/2022

No día de hoxe tivemos unha vídeoconferencia con Italia, ca empresa Ireforr Potenza

Ven a Malta

Traballamos facendo video conferencias con Ven a Malta para atopar empresas e acordos de estancias cos alumnos

Apertura de solicitudes para o curso: 2022/2023

Ábrese o prazo de solicitudes no Erasmus+ para o alumnado de segundo de ciclo medio de Sistemas Microinformáticos e Redes e tamén de  Fpb de 2º. Tamén para o colectivo educativo (profesorado). Para máis información contactar con Belén de Informática o penelopebel47@hotmail.com.

Temos unha charla informativa o 18 de novembro na aula de Fpb2 as 9:15, impartida por Mª Belén López Ruiz, coordinadora do Erasmus+