ALumnos 2º ESO

Actividade contra a violencia de xénero

O mércores 17 de novembro tivo lugar no IES de Monterroso unha actividade organizada pola ANPA. Branca Villares impartiu un obradoiro con motivo do día contra a violencia de xénero no que participou o alumnado de 1º e 2ª da ESO.

Branca Villares

AO RITMO DO RECICLAXE

Música, reciclaxe e imaxinación, a que soa ben? O alumnado de 2º e 3º  ESO do Departamento de Música realizou unha exposición  no vestíbulo de instrumentos musicais feitos co materiais de todo tipo que atopou na súa casa

VIAXE A PARÍS

Máis de trinta alumnos/as de 2º e 3º ESO visitan París e Disneyland nunha viaxe de catro días organizada polo departamento de francés, acompañados dos profesores Pilar Cobo, Olga Bruzos e Miguel Rico.

Mini e Mero no IES de Monterroso

Continuando coa programación das Letras Galegas 2013, o Mércores día 29 de maio os rapaces de 1º ESO, 2º ESO e 3º ESO, ademáis dos de 4º ESO de Música, asistiron á actividade "As Cantigas

Concerto de Música no Centro de Día de Chantada

O vindeiro día 20 de xuño, os rapaces de 2º ESO e 4º ESO da materia de Música desprazaranse ao Centro de Día de Chantada para dar un emotivo concerto de Música destinado aos maiores.

Excursión a Braga

O vindeiro venres 3 de maio, o alumnado de 1º e 2º de ESO da materia de relixión compartirá vivencias co alumnado doutros centros na excursión que se realizará a Braga en Portugal.

El Quijote y los derechos humanos

Saída a Lugo para visitar a exposición ""  e a exposición "Instrumentos musicais", ambas sitas no Centro de Artesanía e Deseño de Lugo.

Visita ao Parque de Sotavento

O luns día 4 de febreiro o alumnado de 2º ESO realizou unha visita ao parque eólico de Sotavento en Xermade.