Dinamización Lingüística

Departamento de Dinamización Lingüística

MARCAPÁXINAS "XELA ARIAS". PROXECTO ETWINNING

Con motivo do Día das Letras Galegas realizouse unha exposición con marcapáxinas elaborados polo alumnado de FP Básica e 1º de CM nos módulos “Ofimática e Arquivamento de documentos”, “Operacións auxiliares para a configuración e a explotación” e  “Aplicacións Ofimáticas”.

Este alumnado participou no 11º Concurso Europeo de Marcapáxinas, o cal está enmarcado dentro do proxecto eTwinning “Letras Galegas 2021- Xela Arias. O obxectivo deste proxecto é difundir a lingua e literatura galega traballando nun proxecto colaborativo a nivel europeo e nesta edición participaron centros de España e Portugal.

O xurado do concurso concedeu un accésit ao marcapáxinas da alumna de 1º FP Básica, Érica Fernández García.

Entrega de premios de concursos

Hoxe día 22 foi a entrega de premios dos concursos realizados neste trimestre:

Foron convocados polo Equipo de Dinamización Lingüística coa colaboración do Grupo de Traballo da Biblioteca o departamento de L. Galega e L. E para o concurso de postais tamén colaborou o departamento de Plástica.

Podes ver algunhas imaxes da entrega de premios nos seguintes enlaces:

Concurso de postais de Nadal

O equipo de dinamización de Lingua Galega organizou un concurso de postais de Nadal coa colaboración do departamento de artes plásticas.

EXPOSICIÓN DE POSTAIS DE NADAL 2019

No recibidor do instituto están expostas as postais de Nadal realizadas polo alumnado para participar no concurso convocado polo Equipo de Dinamización Lingüística.

PREMIOS DO CONCURSO DE RELATOS E POSTAIS DE NADAL.

Entregáronse os premios do concurso de relatos e postais de Nadal, convocado polo Equipo de Dinamización Lingüística e a Biblioteca.

O primeiro premio do concurso de relatos foi para Sandra Mariño Mourelle, co texto titulado Lembranzas do Nadal.

O segundo premio gañouno Aroa González Vázquez co relato Rescatamos o Nadal.

En canto ás postais, o 1º premio foi para Iria Leiro Guerra, mentres que o 2º gañouno Álvaro Fernández Fernández.

PREMIOS DO CONCURSO DE RELATOS DE TERROR. SAMAÍN.

O pasado 20 de decembro entregáronse os premios aos gañadores do concurso de relatos de terror, convocado para celebrar o Samaín.

O primeiro premio foi para Jorge Lobato Vázquez, co relato titulado O ciberasasino.

O segundo premio gañouno Ánxela Fernández Otero, con A imaxinación dunha humana.

Finalmente, o terceiro premio entregóuselle a María Suárez Fontao, con Lucía, a vella muller.

SAMAÍN. CONCURSO DE RELATOS DE TERROR

Un ano máis, a Biblioteca e o Equipo de Dinamizacion Língüística convocan o concurso de relatos de terror por estas datas nas que celebramos o Samaín.

Para participar debedes ler as seguintes bases.

Para ambientarnos, contamos cunha decoración terrorífica no vestíbulo do centro.

EXPOSICION SOBRE USOS TRADICIONAIS DE PLANTAS DA ZONA

"O Departamento de Dinamización da Lingua Galega, en colaboración cos departamentos de Lingua Galega, Inglés, Francés, Latín/grego, Artes Plásticas e Bioloxía e Xeoloxía, veñen de realizar unha exposición sobre usos tradicionais de distintas plantas típicas da zona que permanecerá no recibidor do centro as próximas semanas.

ENTROIDO 2019

Como estes últimos anos, con motivo do entroido, celebramos un mercadiño  no que o alumnado que quere participar pon á venda doces típicos de entroido como filloas, orellas, galletas... para axudarse a pagar os gastos das viaxes organizadas polo centro.

ENCONTRO COA ESCRITORA ANTÍA YÁÑEZ

O martes 19 de febreiro visitounos Antía Yáñez. Participaron no encontro coa escritora o alumnado de 1º ESO e as alumnas e alumnos dos clubs de lectura do centro.