Alumnos 3º ESO

Monólogo de Caxoto sobre igualdade e micromachismos

O martes 23 de novembro, disfrutamos do Monólogo de Caxoto "Micromachista eu?" no IES de Monterroso. Empregando diversos contos tratou o tema dos micromachismos. Agradecemos ao Concello de Monterroso por axudar económicamente coa actividade.

Caxoto 2021 Caxoto 2021

AO RITMO DO RECICLAXE

Música, reciclaxe e imaxinación, a que soa ben? O alumnado de 2º e 3º  ESO do Departamento de Música realizou unha exposición  no vestíbulo de instrumentos musicais feitos co materiais de todo tipo que atopou na súa casa

VIAXE A PARÍS

Máis de trinta alumnos/as de 2º e 3º ESO visitan París e Disneyland nunha viaxe de catro días organizada polo departamento de francés, acompañados dos profesores Pilar Cobo, Olga Bruzos e Miguel Rico.

Mini e Mero no IES de Monterroso

Continuando coa programación das Letras Galegas 2013, o Mércores día 29 de maio os rapaces de 1º ESO, 2º ESO e 3º ESO, ademáis dos de 4º ESO de Música, asistiron á actividade "As Cantigas

Visita a SOGAMA

O vindeiro día 31 de maio, o alumnado de 3º ESO e 4º ESO de CCMM e da Saúde, realizará unha visita a SOGAMA (Cerceda, A Coruña).

Viaxe a Madrid

Os vindeiros 19 e 20 de abril, o alumnado de 3º ESO da materia de Relixión, viaxará a Madrid para visitar a catedral da Almudena e disfrutar do Parque Warner Bross.

Charlas en inglés

O martes 19 de marzo os alumnos de 3º ESO, 4º ESO e 1º BAC tiveron unha cita coa cultura anglosaxona.

Obradoiro de prevención de condutas violentas

Os días 20 e 21 de marzo o alumnado de 3º ESO asistirá a estas charlas organizadas por Rocío Calvo, xefa do Departamento de Orientación.

Taller de desenvolvemento afectivo e sexual

Os días 27 e 28 de marzo desenvolverase un "Taller de desenvolvemento afectivo e sexual" organizado pola Cruz Vermella e ao que asistirán os alumnos e alumnas de 3º ESO.

Cultura e territorio

O 22 de xuño, o alumnado de 3º e 4º ESO asistiu no Salón de Actos do centro a actividade "Vencellamento entre cultura e territorio" a cargo de ADEGA.