Departamento de Francés

TRABALLOS REALIZADOS POLO ALUMNADO DE FRANCÉS

Mostras de traballos feitos polo alumnado de Francés

EXPOSICION SOBRE USOS TRADICIONAIS DE PLANTAS DA ZONA

"O Departamento de Dinamización da Lingua Galega, en colaboración cos departamentos de Lingua Galega, Inglés, Francés, Latín/grego, Artes Plásticas e Bioloxía e Xeoloxía, veñen de realizar unha exposición sobre usos tradicionais de distintas plantas típicas da zona que permanecerá no recibidor do centro as próximas semanas.

DÍA DA PAZ

O alumnado de 2º ESO confeccionou un mural en clase de titoría co gallo da celebración do Día da Paz do 30 de xaneiro de 2019.

TEATRO EN OURENSE

O 28 de febrerio de 2019 o alumnado de francés foi ao Teatro Principal de Ourense ver Cyrano de Bergerac, de Edmond Rostand.

SEMANA DO LIBRO

Este ano decidimos adicar a Semana do Libro á novela de Antoine de Saint-Exupéry, O Principiño, para conmemorar o 75 aniversario da súa publicación.