Alumnos 4º ESO

Actividade de recollida de mostras no río Ulla

O pasado venres 5 de novembro o alumnado de Cultura Científica de 4º ESO saiu a recoller mostras biolóxicas e a facer medicións no río Ulla ao seu paso polo concello de Monterroso.

O alumnado visitou dous puntos do río, un augas arriba e outro augas abaixo da estación depuradora, co fin de determinar a calidade ecolóxica da auga antes e despois da incorporación das augas residuais depuradas ao río.

A saída foi cuberta por un periodista e a actividade saiu no xornal La Voz de Galicia o sábado 6 de novembro. A noticia pode consultarse na seguinte ligazón:

Nos seguintes meses o alumnado de todo o centro traballará coas mostras recollidas para determinar o posible impacto das augas residuais da estación depuradora do concello no río Ulla.

Saímos o sábado 13 de novembro no medio "La Voz de Galicia" tanto en portada como na sección local! Segue lendo para ver as fotos.

Na portada da edición de Lugo

Monólogo de Caxoto sobre igualdade e micromachismos

O martes 23 de novembro, disfrutamos do Monólogo de Caxoto "Micromachista eu?" no IES de Monterroso. Empregando diversos contos tratou o tema dos micromachismos. Agradecemos ao Concello de Monterroso por axudar económicamente coa actividade.

Caxoto 2021 Caxoto 2021

Feira de Santos 2021

O alumnado de 4º da ESO do IES de Monterroso, na asignatura de debuxo artístico, realizou estes traballos sobre a Feira de Santos.

VIAXE CULTURAL A ANDALUCÍA

Entre os días 18 e 23 de marzo o alumnado de 4º ESO realizou unha viaxe cultural por Andalucía.

CAMPUS CIENTÍFICOS DE VERÁN

Unha maneira de tomar contacto coa labor investigadora e participar nos campus científicos que 13 Universidades de toda España organizan para este verán.

Homes e mulleres, falamos igual?

O profesor de Lingüística da Facultade de Traducción e Interpretación (Universidade de Vigo), D. Xoán Paulo Rodríguez Yánez, impartiu unha conferencia titulada “ Homes e mulleres, falamos igual?”.

Campus de profundización Científica para estudantes de 4º de ESO

O Ministerio de Educación, Cultura e Deporte convoca axudas para participar no programa “Campus de profundización Científica para estudantes de 4º de Educación Secundaria Obrigatoria” en Soria.

Concerto de Música no Centro de Día de Chantada

O vindeiro día 20 de xuño, os rapaces de 2º ESO e 4º ESO da materia de Música desprazaranse ao Centro de Día de Chantada para dar un emotivo concerto de Música destinado aos maiores.

Viaxe a Coruña

O 26 de abril o alumnado de 4º ESO fixo unha visita á Domus de A Coruña.

Visita a SOGAMA

O vindeiro día 31 de maio, o alumnado de 3º ESO e 4º ESO de CCMM e da Saúde, realizará unha visita a SOGAMA (Cerceda, A Coruña).