Todos os departamentos

Camiño de Santiago

O día trece de xuño, e xa como remate das actividades do EDLG, realizouse a última etapa do Camiño de Santiago( Pedrouzo-Santiago). Esta foi unha actividade plurianual que se comezou a facer no curso 2012/2013 coa etapa Cebreiro-Triacastela e que tras o parón dos dous últimos anos por mor da covid puidemos rematar este curso. A actividade tivo moitísima aceptación e un total de noventa e cinco alumnos/-as o oito profesores/-as puxémonos a andar desde Pedrouzo ata Compostela. Dado que este tamén foi considerado Ano Santo puidemos acceder á catedral pola Porta Santa.

Foi unha experiencia marabillosa, ata o punto de que para o ano pensamos repetir e comezar outra vez coa etapa Cebreiro-Triacastela.

Ata o ano!

foto foto foto foto foto foto

Presentación da USC e ABAU

O martes 26 de abril tivo lugar unha charla na que se informou ao alumnado de 2º de Bacharelato sobre a oferta universitaria da USC, os servizos universitarios, as ABAU, os programas de intercambio e outras cuestións de interese relacionadas cos seus futuros estudos universitarios.

ABAU

EDUREFERENTES

O I.E.S. de Monterroso foi seleccionado para participar no programa EduReferentes co que se pretende facilitar a orientación vocacional do alumnado, mediante o coñecemento de referentes femininos, co obxectivo de favorecer a igualdade de oportunidades entre mulleres e homes. Neste caso a actividade desenvolveuse cos rapaces e rapazas de 4º de ESO.

Nun primeiro momento tivo lugar unha sesión grupal na que participaron Isabel Neira Gómez, profesora titular de Economía Aplicada na USC e Directora técnica do Grupo GEM-Galicia, e Mónica Álvarez Flores, Directora Xeral en Álvarez Real.

En próximos días completarase a actividade coas mentorías individualizadas.

Charla para conmemorar o Día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia

O luns 7 de febreiro acompañounos a investigadora María Rico, antiga alumna do centro, para darlle unha charla ao alumnado de 2º Bacharelato sobre o papel da muller no ámbito da investigación. Esta actividade realizouse en colaboración coa Universidade de Vigo.

Tómate un SELFIE, cubre a enquisa sobre as tecnoloxías dixitais!

SELFIE é unha ferramenta en liña que permite reflexionar sobre a utilización das tecnoloxías dixitais. Recopila as opinións dos equipos directivos, profesorado e alumnado e presenta esta información nun formato que axuda a identificar os puntos fortes e débiles do centro.

SELFIE non compara nin valora. Todas as respostas son completamente anónimas. SELFIE está cuberto pola lexislación en materia de protección de datos persoais e confidencialidade.

A maior parte das preguntas están organizadas en áreas temáticas e deberán responderse seleccionando una opción de la escala de cinco puntos.

Poderás elixir o idioma empregando antes de comezar a cubrir a enquisa (ou se borrarán as respostas). Para cambiar o idioma tes un menú despregable na parte superior dereita da pantalla.

En menos de 30 minutos cubrirás o SELFIE, pero, en calquera caso, deberá enviarse no prazo de dúas horas dende a primeira resposta. Unha vez rematado o cuestionario, poderás descargar un certificado de participación personalizado.

Non deixes a pasar a oportunidade de que a túa opinión sexa valorada. Conecta co teu usuario á aula virtual e verás un botón para facer o SELFIE.

Resultados das Eleccións ao Consello Escolar

Tralas últimas eleccións ao Consello Escolar do IES de Monterroso resultaron elixidos nove novos membros: Tres estudantes, dúas persoas do sector de familias, unha persoa do personal non docente e tres docentes.

Sector alumnado

• Antón Gontá Álvarez
  • Natalia Fernández Guerreiro
  • Lydia Díaz Sánchez

Sector familias

• Nuria López Maté
  • Sonia Rodríguez Gómez

Sector personal non docente

• Mª Soledad García Pacior

Sector docente

• Mª Luisa Carro Cabaleiro
  • Mª Dolores Mariño Otero
  • Miguel Rico Gómez

Últimas eleccións: Novembro 2021

RECURSOS EDUCATIVOS

No apartado Alumnado -> Recursos educativos desta páxina web, o profesorado informará de recursos educativos que poden ser de interese para o alumnado.

Libros de texto. Curso 2023/2024

Documento coa relación de libros de texto para o curso 2023/2024

Préstamo de libros

O alumnado deberá devolver os libros de texto prestados o día de entrega de notas de xuño.

Campus de Verán XuvenCiencia de Lugo

O Campus terá lugar do 22 ao 26 de xuño de 2015 no Campus Universitario de Lugo e vai dirixido ao alumnado de cursos altos de ESO e Bacharelato, preferentemente 4º de ESO e 1º de BAC. O custe da matrícula para o campus é 40 EUR sen aloxamento e 120 EUR con aloxamento.

Resultado da consulta ás familias para o cambio de horario.

Sobre un censo de alumnado de 273 persoas, o escrutinio realizado polo presidente da AMPA, o profesor Miguel Rico e a directora Carme Sarmiento obtivo os seguintes resultados:

PAIS   CICLO
Non cambiar horario 39 Non cambiar horario 3