Bioloxía e Xeoloxía

Asignatura do Departamento de Bioloxía e Xeoloxía

Conseguímolo!!

O pasado curso o alumnado do IES de Monterroso logrou reunir 30 teléfonos móbiles estropeados ou en desuso. Coa reciclaxe do coltán que conteñen as súas pantallas contribuímos a diminuír a extracción deste mineral nas mina da República Democrática do Congo e a Fundación Jane Goodall poderá coidar dun chimpancé no seu centro de recuperacíon de primates de Tchimpounga durante un ano. Agora temos que decidir que chimpancé queremos apadriñar.

Pincha nos nomes dos chimpancés que podemos apadrinar para coñecelos.

KUDIA ANZAC LEMBA HIILA E KEEMPO

apadrina un chimpancé

Nos vindeiros días un profesor pasará polas aulas para preguntarche que chimpancé che gustaría apadriñar. Aquel chimpancé que reciba maior número de votos será o escollido.

Feito isto o centro de recuperacíon de primates de Tchimpounga enviaranos información sobre el cada tres meses contándonos os seus progresos e as súas trastadas.

E non te esquezas de seguir traendo teléfonos móbiles. O punto de recollida segue estando na entrada da cafetería e se logramos reunir outros 30 o vindeiro curso poderemos apadriñar outro chimpancé.

CAMPAÑA DE RECICLAXE

Durante o curso 2017-2018 iniciamos unha campaña de reciclaxe para concienciar ao alumnado sobre a necesidade de reutilizar e separar correctamente o lixo.

ALIMENTACIÓN SAUDABLE

No vestíbulo do instituto están expostos os traballos realizados polo alumnado de 3º ESO A na clase de Bioloxía sobre alimentación saudable.

Visita a SOGAMA

O vindeiro día 31 de maio, o alumnado de 3º ESO e 4º ESO de CCMM e da Saúde, realizará unha visita a SOGAMA (Cerceda, A Coruña).

Xogamos a tararí que te vi

O martes 16 de abríl celebrarase unha charla e actividade de dinamización por grupos a partir das experiencias cos internos do centro penitenciario de Monterroso

Visita ao Parque de Sotavento

O luns día 4 de febreiro o alumnado de 2º ESO realizou unha visita ao parque eólico de Sotavento en Xermade.

Visita ó Instituto de Mediciña Legal e Forense

O vindeiro día 25 de xaneiro, os alumnos de 1º e 2º de BAC de Ciencias realizarán unha visita ao Instituto de Mediciña Legal e Forense de Santiago de Compostela.

Semana da Ciencia novembro 2012

Durante esta semana e a próxima podedes contemplar no vestíbulo principal do IES unha exposición que conmemora a Semana da Ciencia :"As células".

Día da Terra

Con motivo da conmemoración do Día da Terra, o Departamento de Bioloxía e Xeoloxía organiza unha exposición sobre o cambio climático.

Novembro: Mes da Ciencia no IES Monterroso

Durante todo o mes de novembro celebrarase no centro o Mes da Ciencia, actividade coordinada polo Departamento de Bioloxía-Xeoloxía.