Taboleiro de anuncios

Resumo instruccións

Preinscrición

CURSOS INTENSIVOS DE VERÁN

Queres practicar unha lingua estranxeira durante o verán? A asociación Materlingua organiza cursos de inglés, francés e italiano nos meses de xullo e agosto. Bota unha ollada á oferta! Grazas Materlingua!

HORARIO DURANTE AS VACACIÓNS DE PASCUA

Informamos a toda a comunidade educativa de que a Escola permacecerá aberta en horario reducido (de 10.00 a 13.00  horas) os días 15,16 17 e 22 de abril. O centro estará pechado o xoves 18 de abril e venres 19 de abril. A actividade lectiva retómase o vindeiro 23 de abril.

PROBAS CERTIFICACIÓN XUÑO 2019

CALENDARIO

Premendo na bandeira do idioma correspondente poderás consultar as datas das probas ESCRITAS e ORAIS de CERTIFICACIÓN que terán lugar durante o mes de XUÑO de 2019.

As datas das probas son INAMOVIBLES. No caso de idiomas que oferten máis dunha data para as probas orais o alumnado NON pode elixir. IMPORTANTE: Consulta os chamamentos para as probas orais que publicarán os departamentos na pestana superior da páxina para saber cando che corresponde realizar a proba oral.

O alumnado deberá presentarse no salón de actos da escola polo menos 10 minutos antes da realización das probas en espera do seu chamamento e da asignación da aula correspondente.

CONVOCATORIAS
  • Alumnado oficial matriculado no presente curso académico: ten dereito ás convocatorias de xuño e setembro.
  • Alumnado libre: ten dereito á convocatoria de xuño.
  • Alumnado CALC: ten dereito ás convocatorias de xuño e setembro.
  • Alumnado CUALE: ten dereito ás convocatorias de xuño e setembro.
  • Alumnado cursos preparatorios certificación: ten dereito ás convocatorias de xuño e setembro.
  • Alumnado con probas de certificación pendentes do plan antigo: ten dereito ás convocatorias de xuño e setembro.

DOCUMENTACIÓN

Podes tamén consultar modelos de exames que facilitan as diferentes comunidades autónomas, a título orientativo, por idioma e nivel no seguinte mapa:

IMOS DE TRÍATLON

Queres ver como o alumnado da Escola colabora co Campionato mundial de Tríatlon- Pontevedra 2019? Bota unha ollada aos pósters e slogans deseñados por eles mesmos.

PRESENTACIÓN DO ÚLTIMO LIBRO DE PAULA MORAIS

O departamento de portugués convídate a asistir á presentación do libro de Paula Morais "Portugal sob a égide da ditadura" o vindeiro 26 de maio ás 18.00 horas.

CONCERTO DE NOTA BENE

Únete ao noso departamento de Portugués o vindeiro luns 25 de abril ás 19.30 horas para celebrarmos a revolución dos craveis coa música de Nota Bene.

EXPOSICIÓN DAS OBRAS DE CERVANTES E SHAKESPEARE

Este ano celebramos o día do libro o vindeiro 23 de abril conmemorando o 400 aniversario do falecemento de Miguel de Cervantes e William Shakespeare. Ven á nosa biblioteca e visita a exposición de obras destes dous xenios da literatura.

CICLO DE CINEMA NA EOI

A EOI de Pontevedra organiza un ciclo de cinema en todas as linguas da escola durante o mes de abril. O tema deste ano é "Filme ou libro?", polo tanto proxectaremos películas baseadas en novelas. Consulta o programa.