Taboleiro de anuncios

NOVO CURSO MONOGRÁFICO EN GALEGO: MATRICÚLATE

Queres perfeccionar o teu galego? Estás a considerar a posibilidade de mellorar a túa expresión oral para preparar as probas de certificación das EOI? A EOI de Pontevedra oferta para este segundo cuadrimestre un curso monográfico no idioma GALEGO sobre produción e coprodución de textos orais para os niveis B2 C1 do Marco Común Europeo de Referencia para as Linguas:

Duración: do 12 de marzo ao 2 de maio (30h)

Lugar de celebración: EOI Pontevedra

HorarioMartes xoves de 12.20 ás 14.40

Prazo de matrícula: do 25 de febreiro ao 8 de marzo

NON HABERÁ MATRÍCULA EN LIÑA. PASA POLA SECRETARÍA E INFÓRMATE!

CHARLA VOLUNTARIADO MULTISPORT PONTEVEDRA 2019

O vindeiro martes 26 de febreiro ás 18.00 terá lugar no salón de actos unha charla sobre o campionato mundial de Tríatlon que terá lugar na cidade de Pontevedra no mes de abril co fin de compartir co alumnado da Escola os beneficios de ser voluntario/a de deportes no maior evento deportivo da  historia da nosa cidade.

CONCURSO DE VÍDEOS DA ESCOLA

Queres gañar unha cámara deportiva somerxible?Grava un vídeo de 1´de duración sobre o teu lugar favorito de Pontevedra ou vilas próximas na lingua que estudas na Escola. Consulta s bases!

CAFETERÍA EOI PONTEVEDRA

Comunicamos que a cafetería da Escola estará pechada ata novo aviso. Lamentamos as molestias.

CURSOS CELGA: SEGUNDO CUADRIMESTRE

Rematado o prazo de inscrición, os cursos Celga do segundo cuadrimestre desenvolveranse de febreiro a maio de 2019. Consulta os horarios dos cursos premendo nesta ligazón.

AUSENCIAS DO ALUMNADO MENOR

Reciba no seu móbil gratuitamente notificacións sobre ausencias do seu fillo/filla a través de Tokapp SchoolLea mais.

AVISO: SOLICITUDE ADAPTACIÓN EXAMES

Se precisas solicitar unha adaptación dos exames da escola debes ler o protocolo de adaptación de probas, cumprimentar o formulario e entregalo na secretaría de 9.00 a 14.00 h. preferiblemente xunto coa matrícula.

PRESENTACIÓN DO ÚLTIMO LIBRO DE PAULA MORAIS

O departamento de portugués convídate a asistir á presentación do libro de Paula Morais "Portugal sob a égide da ditadura" o vindeiro 26 de maio ás 18.00 horas.

CONCERTO DE NOTA BENE

Únete ao noso departamento de Portugués o vindeiro luns 25 de abril ás 19.30 horas para celebrarmos a revolución dos craveis coa música de Nota Bene.

EXPOSICIÓN DAS OBRAS DE CERVANTES E SHAKESPEARE

Este ano celebramos o día do libro o vindeiro 23 de abril conmemorando o 400 aniversario do falecemento de Miguel de Cervantes e William Shakespeare. Ven á nosa biblioteca e visita a exposición de obras destes dous xenios da literatura.