Taboleiro de anuncios

PONTE DA CONSTITUCIÓN E DÍA NON LECTIVO

Informamos a toda a comunidade educativa de que a Escola permanecerá pechada os días 6 (día da Constitución), 7 (día no lectivo escollido polo Consello Escolar) e 8 de decembro (día da Inmaculada). A actividade lectiva reanudarase o xoves 9 de decembro. Desexámosvos unha feliz ponte.

MATRÍCULA: ALUMNADO LIBRE

Ábrese o prazo de matrícula libre para as probas de cetificación, do 10 ao 26 de marzo de 2021, ambos incluídos. Consulta toda a información nesta páxina.

MATRÍCULA CURSOS INTENSIVOS: 2º PRAZO

Ábrese a matrícula do día 6 de marzo ao 12 de marzo para os cursos intensivos cuadrimestrais de inglés e francés dos niveis A2, B2.2. Información.

INFO EXPEDICIÓN CERTIFICADOS

A solicitude de expedición de certificados debe ser realizada vía correo electrónico a infosecretaria.eoipontevedra@gmail.com por mor da situación sanitaria actual. Só cómpre acudir ao centro para recoller os certificados de B1, B2, C1 e C2, previa solicitude dos mesmos ao email anterior.

A solicitude de expedición de certificados do alumnado do programa That´s English deberá remitirse a eoi.pontevedra@thatsenglish.com.

Solicite cita previa a través da nosa web se precisa recoller algún certificado confirmado previamente unha vez realizado o trámite telemático correspondente.

CITA PREVIA SECRETARÍA

Prema no día e hora correspondente no cadro para realizar trámites presenciais na secretaría do centro que non poidan ser resoltos telemáticamente.

SERVIZO CITA PREVIA

A EOI de Pontevedra ofrece un servizo de cita previa para cuestións administrativas urxentes que teñan que ser resoltas no centro e non poidan tramitarse telematicamente. Solicite unha cita na entrada superior da páxina.

A atención telemática realizarase nos seguintes enderezos:

• Consultas de secretaría:  infosecretaria.eoipontevedra@gmail.com
  • Consultas de xefatura de estudos: xefatura.eoipontevedra@gmail.com
  • Consultas de dirección: eoi.pontevedra@edu.xunta.gal
  • Consultas de vicedirección: vicedireccion.eoipontevedra@gmail.com

CALENDARIO XUÑO: AVALIACIÓN E ACOMPAÑAMENTO DO ALUMNADO

Consulte o calendario onde se recolle o plan de traballo durante o mes de xuño para o alumnado de certificación así como os criterios de avaliación e datas de publicación de notas do alumnado de cursos non terminais, cursos intensivos e alumnado That´s English.

COMUNICADO DA DIRECCIÓN

CONTACTO CO CENTRO:

Mentres dure o estado de alarma, para evitar todo risco de contaxio entre a poboación, comunicamos que este centro quedará pechado para o alumnado e o público en xeral. As consultas de xestión do centro faranse en:

eoi.pontevedra@edu.xunta.gal e no tlf 669 139 676

• As consultas de secretaría en: secretaria.eoipontevedra@gmail.com e infosecretaria.eoipontevedra@gmail.com
  • As consultas de xefatura de estudos en: xefatura.eoipontevedra@gmail.com
  • As consultas de vicedirección en: vicedireccion.eoipontevedra@gmail.com

O alumnado poderá utilizar os medios telemáticos habituais para comunicar co seu/súa profesor/profesora.

MATRÍCULA LIBRE 2020:

Infórmase a todo o alumnado que de acordo coa Resolución do 15 de marzo do 2020, se suspenden os termos e se interrompen os prazos para a tramitación dos procedementos das entidades do sector público. O cómputo dos prazos reanizarase no momento en que perda vixencia o seguinte acordo ou se é o caso, as prórrogas deste. Cando todo se normalice e recibamos instruccións ao respecto, reabrirase o prazo de matrícula.

XUNTANZAS DELEGADOS 19-20

COMEZO DOS CURSOS CELGA.

Comezan os cursos CELGA de galego correspondentes ao segundo cuadrimestre. Preme na ligazón para consultar as datas de comezo das clases.