Taboleiro de anuncios

CURSOS CELGA: SEGUNDO CUADRIMESTRE

O prazo de inscrición para os cursos Celga do segundo cuadrimestre permanecerá aberto do 2 ao 11 de xaneiro ambos inclusive. Os cursos desenvolveranse de febreiro a maio do 2019. COnsulta os horarios dos cursos premendo nesta ligazón.

AVISO URXENTE: ADAPTACIÓNS DE PROBAS

Infórmase a todos os alumnos que precisen adaptación de exames que se dirixan a maior brevidade posible á secretaría do centro para tramitar a solicitude.  Data límite: 17 de decembro 2018.

AUSENCIAS DO PROFESORADO

• A profesora Patricia Parada (inglés) estará ausente os días 11 e 12 de decembro
  • O profesor Luis Fernández (italiano) estará ausente o 13 de decembro
  • A profesora Esther Costoya (inglés) estará ausente o 18 de decembro

AUSENCIAS DO ALUMNADO MENOR

Reciba no seu móbil gratuitamente notificacións sobre ausencias do seu fillo/filla a través de Tokapp SchoolLea mais.

AVISO: SOLICITUDE ADAPTACIÓN EXAMES

Se precisas solicitar unha adaptación dos exames da escola debes ler o protocolo de adaptación de probas, cumprimentar o formulario e entregalo na secretaría de 9.00 a 14.00 h. preferiblemente xunto coa matrícula.

PRESENTACIÓN DO ÚLTIMO LIBRO DE PAULA MORAIS

O departamento de portugués convídate a asistir á presentación do libro de Paula Morais "Portugal sob a égide da ditadura" o vindeiro 26 de maio ás 18.00 horas.

CONCERTO DE NOTA BENE

Únete ao noso departamento de Portugués o vindeiro luns 25 de abril ás 19.30 horas para celebrarmos a revolución dos craveis coa música de Nota Bene.

EXPOSICIÓN DAS OBRAS DE CERVANTES E SHAKESPEARE

Este ano celebramos o día do libro o vindeiro 23 de abril conmemorando o 400 aniversario do falecemento de Miguel de Cervantes e William Shakespeare. Ven á nosa biblioteca e visita a exposición de obras destes dous xenios da literatura.

CICLO DE CINEMA NA EOI

A EOI de Pontevedra organiza un ciclo de cinema en todas as linguas da escola durante o mes de abril. O tema deste ano é "Filme ou libro?", polo tanto proxectaremos películas baseadas en novelas. Consulta o programa.

MATRÍCULA LIBRE 2017/2018

Se te queres matricular por libre para obter os certificados das EOIs do nivel A2, B1, B2 e C1 poderás facelo do 3 ao 20 de abril. Preme AQUÍ  para informarte do procedemento de matrícula.