Taboleiro de anuncios

CURSOS INTENSIVOS FRANCÉS E INGLÉS: MATRICÚLATE!

Do 5 ao 7 de febreiro abrimos o prazo de matrícula para os cursos intensivos de inglés e francés que terán lugar no segundo cuadrimestre. A oferta educativa é a seguinte:

• FRANCÉS: Básico A2 martes a venres das 16.00 ás 18.00
  • INGLÉS: Básico A2 martes a venres das 17.20 ás 19.20
  • INGLÉS: Intermedio B2.2 (sección do Valle-Inclán) de luns a xoves das 20.00 ás 22.00

Non perdas esta oportunidade de acreditar o teu nivel de lingua! Pasa pola secretaría e matricúlate!

NOTA INFORMATIVA: RENUNCIA Á MATRÍCULA

Lembramos ao alumnado que poderá solicitar ao centro a renuncia de matrícula ata un mes antes do remate das clases do curso correspondente. A mencionada renuncia constará no expediente académico e, de ser á primeira, NON computará para os efectos de permanencia no curso e nivel. As renuncias posteriores si se terán en conta para estes efectos, agás en casos debidamente xustificados e valorados pola dirección do centro.

PROBAS CUADRIMESTRAIS XANEIRO 20

Chega o momento de pór en práctica o aprendido ao longo do primeiro cuadrimestre do ano. Consulta co teu profesor as datas das probas cuadrimestrais que terán lugar na EOI a partir do vindeiro 21 de xaneiro. Moi boa sorte a todos os candidatos!

CURSOS CELGA SEGUNDO CUADRIMESTRE

Se che interesa realizar un curso de galego no segundo cuadrimestre, non perdas a ocasión:

• CELGA 2: 3 días por semana: luns, martes e venres das 10.00 h ás 12.00 h
  • CELGA 2: 2 días por semana: mércores e xoves das 18.00 h ás 20.00 h
  • CELGA 3: 3 días por semana: martes, mércores e venres das 16.00 h ás 18.00 h
  • CELGA 4: 3 días por semana: luns, martes e venres das 12.20 h ás 14.20 h
  • CELGA 4: 3 días por semana: luns, mércores e venres das 18.00 h ás 20.00 h

As persoas que desexen participar nos cursos convocados deberán cubrir o formulario de inscrición telemática do 30 de decembro de 2019 ao 10 de xaneiro de 2020 no enderezo:  www.eoidigital.com/preinslinguagalega

Unha vez rematado o proceso de asignación de prazas (ver punto 4º da resolución), o alumnado seleccionado deberá presentar na secretaría a documentación especificada nas epígrafes 7ª e 11ª desta resolución no prazo establecido. Ofértanse 25 prazas para cada curso. No caso de haber máis persoas candidatas que prazas, a adxudicación realizarase por sorteo.

Resolución da convocatoria de cursos Celga no DOG do 20 de agosto de 2019.

CENTRO PECHADO POLO SAMAÍN

Lembramos a toda a comunidade educativa que o centro permanecerá pechado dende vindeiro 31 de outubro, por ser o día do ensino, ata o luns 4 de novembro, por ser o día de libre designación escollido polo consello escolar. A actividade lectiva reanudarase o vinderio martes 5 de novembro. Desfrutade do Samaín.

CAMBIOS DE GRUPO 2019-2020

Se precisas mudar de horario ou hora de clase, consulta toda a información sobre os cambios de grupo para o presente curso escolar aquí e non perdas a túa oportunidade de conciliar os estudos na EOI coa túa rutina diaria!

Non esquezas o horario do centro se tes que entregar a túa solicitude en papel.

ALUMNADO NOVO: ACTO DE ACOLLIDA

Eres novo na EOI? Agora que formas parte da nosa comunidade, gostaríache saber moito máis sobre a escola? Non te perdas o noso acto de acolllida para o novo alumnado. En quendas de mañá ou tarde, o vindeiro 30 de setembro. Agardámoste!

ADMITIDOS CURSOS CELGA 19-20

Consulte na aplicación se foi admitido/a nos cursos Celga do primeiro cuadrimestre. Máis información na sección do departamento de galego.

NOVIDADES THAT´S ENGLISH

ATENCIÓN! Se tes coñecementos previos de inglés, e che interesa o ensino a distancia, That´s English é o teu programa. Matricúlate na proba de nivel (Proba Vía) que terá lugar o vindeiro 15 de outubro.

Prazo de matrícula aberta ata o 31 de outubro: desfruta do 50% de desconto para funcionarios/desempregados maiores de 52 anos. Sen horarios e con material en liña!Consulta a súa páxina.

ADMITIDOS PREINSCRICIÓN 19-20

Se tes obtido praza no sorteo para a selección do alumnado a través da preinscrición en liña, non esquezas facer a túa reserva aquí. A túa matrícula validarase unha vez entregues a documentación requerida na secretaría da EOI. Parabéns aos afortunados! Se non houbo sorte, podes esperar á nova adxudicación de vacantes que sairá pública na nosa web unha vez rematado o prazo de matrícula de setembro.