Taboleiro de anuncios

CONMEMORACIÓN DAS LETRAS GALEGAS

Lembramos a toda a comunidade educativa que o noso centro permanecerá pechado os días:

• 16 de maio (Día de Libre Disposición de Centro)
  • 17 de maio (Conmemoración do Día das Letras Galegas)

Feliz Día das Letras Galegas 2024!

UNS PARRULOS MOI CÓMICOS

Queres participar neste novo concurso de cómic? Desta volta non terás que debuxar, senon simplemente completar as viñetas cunha historia da tua colleita. Haberá un premio por lingua de 20 euros para gastar nunha librería local. Anímate a participar!

Achega a túa historia en viñetas sobre os parrulos cómicos á conserxaría (o prazo estará aberto ata o luns 20 de maio). Bota unha ollada ás bases do concurso para saber máis.

CALENDARIO PROBAS: XUÑO 2024

Consulte o calendario completo de realización das probas na convocatoria ordinaria para o curso académico 2023-24.

Nas vindeiras semanas iremos completando datas da convocatoria extraordinaria.

IMPORTANTE: Prégase acudir á escola 15 min antes da realización da proba.

MATRÍCULA ABERTA: ALUMNADO CALC E CUALE

O alumnado matriculado no presente curso escolar 2023-24 nos cursos CALC e CUALE na EOI Pontevedra que queira presentarse as probas de certificación do nivel que está cursando deberá matricularse nesta ligazón do 8 ao 12 de abril de 2024 (ambos días incluídos).

Consulta os requerimentos nesta ligazón.

BECAS DO MINISTERIO: CURSO 2024-25

Se te vas matricular na EOI o vindeiro curso, incluída a modalidade de distancia, podes solicitar estas bolsas do 19 de marzo ao 10 de maio de 2024. Consulta os requerimentos.

A solicitude preséntase a través da páxina web do Ministerio de Educación e FP.

ROTEIRO:PONTEVEDRA EN FEMININO

Anímaste a coñecer mellor as rúas de Pontevedra da man dunha guía experta? Anótate (ata o 1 marzo) escribindo ao enderezo edlg@eoipontevedra.org. Cómpre acadarmos un número mínimo de participantes para poder realizar. a actividade! O roteiro sairá o vindeiro venres 8 de marzo ás 11.30 horas da Praza da Ferrería. Acompáñanos a percorrer as rúas da nosa vila e descubre as hostorias destas mulleres senlleiras!

NOVOS CURSOS: 2º CUADRIMESTRE

CURSOS MONOGRÁFICOS DE 60 HORAS: Matrícula aberta do 8 ao 19 de xaneiro.

• Curso de alemán (A1/A2). Apetéceche traballar nun país de lingua alemá? Que mellor maneira de comezar que mariculándote neste curso específico para a mobilidade laboral e estudiantil.
  • Curso de inglés para o medio forestal. Este curso será impartido na sección do Valle-Inclán a continuación do curso impartido no 1º cuadrimestre.

Enche o formulario para os cursos monográficos, paga as taxas e envía a documentación ao enderezo matricula@eoipontevedra.org

CURSOS INTENSIVOS DE 120 HORAS: Matrícula aberta do 29 de xaneiro ao 2 de febreiro.

• Curso de francés (A2). EOI central
  • Curso de inglés (A2). EOI central
  • Curso de inglés (B2). Sección valle-Inclán

Completa o formulario para os cursos intensivos, paga as taxas e envía a documentación ao enderezo matricula@eoipontevedra.org

Documentación (só alumnado novo)

CURSOS GALEGO: CELGA E LAG

Ábrese o prazo de preinscrición para os cursos de galego CELGA e LAG (linguaxe administrativa en liña) que se desenvolverán no 2º cuadrimestre.

• Prazo de preinscrición: do 13 ao 24 de novembro
  • Solicitude: en liña a través de www.eoidigital.com/preinslinguagalega
  • Asignación de prazas: 27 de novembro
  • Presentación de documentación: tamén en liña ata o 1 de decembro.

Consulta todos os detalles nesta ligazón.

VOLUNTARIADO NA BIBLIOTECA

Gústaríache botar unha man na biblio, coidando e facendo bo uso dos materiais? Cubre a solicitude para participar no Programa de voluntariado e entrégaa na Conserxaría antes do 27 de outubro.

Solidarízate coa biblioteca, solidarízate coa cultura.

MATRÍCULA: PROBAS LIBRES