Taboleiro de anuncios

AVISO:GRUPOS A1-A2 DE INGLÉS E ITALIANO

Lémbrase ao alumnado interesado nos grupos A1-A2 de italiano e inglés que nestes cursos comezarase dende cero e polo tanto están aconsellados para estudantes que non teñan coñecementos previos da lingua. Con todo, o ritmo de aprendizaxe será alto xa que nun só curso o alumnado matriculado deberá acadar o nivel A2.

MATRÍCULA OFICIAL CURSO 2018-19

O alumnado APTO no mes de XUÑO deberá formalizar a súa matrícula do 3 ao 10 de setembro, idoma PORTUGUÉS incluído. Para mais información sobre os prazos de matrícula, a documentación requerida, os grupos e os horarios ofertados, prema na ligazón correspondente.

MATRÍCULA CURSO 2018-19

Grupos e horarios

(susceptible modificiacións)

Resumo instruccións

Preinscrición

CALENDARIO PROBAS SETEMBRO 2018

Consulte nos cadros as datas de celebración das probas da convocatoria extraordinaria de setembro. Lembre que as datas e horarios das probas orais serán publicadas nas seccións dos departamentos no menú superior da páxina.

Prema no idioma ou epígrafe correspondente para acceder á información. As datas de exames de That´s English son publicadas no taboleiro correspondente ao programa.

XERAL

PROBAS

PROBAS

CLASIFICACIÓN

REVISIÓNS

ALEMÁN

FRANCÉS

GALEGO

ITALIANO

PORTUGUÉS

PROBA DE CLASIFICACIÓN 2018

O prazo de matrícula para a realización da proba de clasificación 2018 é do 3 ao 7 de setembro. Consulta as datas de realización das probas no apartado CALENDARIO PROBAS SETEMBRO 2018

AUSENCIAS DO ALUMNADO MENOR

Reciba no seu móbil gratuitamente notificacións sobre ausencias do seu fillo/filla a través de Tokapp SchoolLea mais.

AVISO: SOLICITUDE ADAPTACIÓN EXAMES

Se precisas solicitar unha adaptación dos exames da escola debes ler o protocolo de adaptación de probas, cumprimentar o formulario e entregalo na secretaría de 9.00 a 14.00 h. preferiblemente xunto coa matrícula.

PRESENTACIÓN DO ÚLTIMO LIBRO DE PAULA MORAIS

O departamento de portugués convídate a asistir á presentación do libro de Paula Morais "Portugal sob a égide da ditadura" o vindeiro 26 de maio ás 18.00 horas.

CONCERTO DE NOTA BENE

Únete ao noso departamento de Portugués o vindeiro luns 25 de abril ás 19.30 horas para celebrarmos a revolución dos craveis coa música de Nota Bene.

EXPOSICIÓN DAS OBRAS DE CERVANTES E SHAKESPEARE

Este ano celebramos o día do libro o vindeiro 23 de abril conmemorando o 400 aniversario do falecemento de Miguel de Cervantes e William Shakespeare. Ven á nosa biblioteca e visita a exposición de obras destes dous xenios da literatura.

CICLO DE CINEMA NA EOI

A EOI de Pontevedra organiza un ciclo de cinema en todas as linguas da escola durante o mes de abril. O tema deste ano é "Filme ou libro?", polo tanto proxectaremos películas baseadas en novelas. Consulta o programa.