Galego

COMEZO DAS CLASES DE GALEGO NA SEMANA DO 23 AO 27 DE NOVEMBRO

As clases de todos os cursos ordinarios de Galego e mais as dos cursos Celga 3 e Celga 4 comezarán de forma presencial a próxima semana do 23 ao 27 de novembro nos seus horarios e aulas correspondentes:

- horarios dos cursos A2, B1, B2, C1 e C2 (páx. 3)

- horarios dos cursos Celga 3 e Celga 4

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA DE GALEGO CURSO 2020-2021

Consulte a Programación didáctica de Galego do curso 2020-2021.

Consulte os calendarios de traballo dos cursos de Galego:

- Nivel A2

- Nivel B1

- Nivel B2

- Nivel C1

- Nivel C2

REVISIÓNS PROBAS CERTIFICACIÓN LIBRES GALEGO NIVEIS C1 E B2

Lémbrase que tal como se informou durante o desenvolvemento das probas escritas, os días e horas para as revisións das probas de certificación libres de galego que se realizaron durante o mes de novembro son:

- Nivel C1: martes 17 de novembro desde as 17.00 h ata as 19.00 h

- Nivel B2: mércores 18 de novembro desde as 17.00 h ata as 19.00 h

COMEZO CURSOS CELGA PRIMEIRO CUADRIMESTRE 2020-2021

Consulte o comezo dos cursos de preparación para os certificados Celga que se desenvolverán durante o primeiro cuadrimestre do curso 2020-2021.

RESULTADOS PROBA CLASIFICACIÓN GALEGO 2020

Consulte os resultados da proba de clasificación realizada en setembro de 2020.

CURSOS CELGA PRIMEIRO CUADRIMESTRE 2020-2021

DATAS DOS CURSOS: de outubro de 2020 a xaneiro de 2021

CURSOS OFERTADOS:

• Celga 2, dous días por semana: os mércores e xoves das 17.30 h ás 19.30 h
  • Celga 3, tres días por semana: os martes, mércores e venres das 15.30 h ás 17.30 h
  • Celga 4, tres días por semana: os luns, martes e venres das 11.00 h ás 13.00 h
  • Celga 4, tres días por semana: os martes, mércores e venres das 17.30 h ás 19.30 h

PRAZO PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: desde o día 2 ata o 11 de setembro de 2020

Acceda á RESOLUCIÓN da convocatoria de cursos Celga no DOG do 12 de agosto de 2020.

As persoas que desexen participar nos cursos convocados deberán cubrir o formulario de inscrición telemática no enderezo:

www.eoidigital.com/preinslinguagalega

As solicitudes cubertas adecuadamente entenderanse presentadas na secretaría da escola oficial de idiomas correspondente unha vez que se complete correctamente o proceso de matriculación.

Unha vez rematado o proceso de asignación de prazas, (ver punto cuarto da resolución) o alumnado seleccionado deberá presentar na secretaría da escola onde foi admitido a documentación que se especifica nos puntos sétimo e décimo primeiro desta resolución no prazo establecido no punto cuarto.

NOTAS IMPORTANTES:

• Ofértanse 25 prazas para cada curso. Se algún deles tivese un número de solicitantes que cumprisen os requisitos maior que o número de prazas dispoñibles, a asignación faríase por sorteo segundo o procedemento indicado no punto terceiro da convocatoria.
  • No segundo cuadrimestre (de febreiro a maio de 2021) realizaranse outros cursos Celga sobre os que se informará máis adiante.

GUSTARÍACHE FALAR EN GALEGO, PERO PENSAS QUE NON SABES?

Se naciches en Galicia ou xa levas anos vivindo aquí, pero aínda non falas en galego porque pensas que non sabes, non te preocupes. Fai esta proba e verás que non che vai ser tan difícil como cres: "Gustaríache falar en galego..."

PROPOSTA MELLORA CURSOS CELGA

Consulte a "Proposta para a mellora da planificación e xestión dos Celga", realizada no ano 2012 pola Coordinadora de Traballadores/as da Normalización da Lingua.