Galego

CONVOCATORIAS PROBAS ORAIS CERTIFICACIÓN GALEGO SETEMBRO 2020

Consulte as convocatorias das probas orais de certificación para o alumnado oficial e mais para o alumnado libre dos niveis A2 e B1 de galego que se realizarán durante o mes de setembro de 2020:

- Nivel A2

- Nivel B1

- Nivel B2

- Nivel C1

- Nivel C2

As probas correspondentes á convocatoria extraordinaria do alumnado oficial e á do alumnado libre dos niveis B2 e C1 desenvolveranse durante o mes de outubro. Nos cabos de setembro publicaranse as listaxes correspondentes a estas convocatorias.

CONVOCATORIAS PROBAS ESCRITAS CERTIFICACIÓN GALEGO SETEMBRO 2020

Consulte as convocatorias das probas escritas de certificación para o alumnado oficial e mais para o alumnado libre dos niveis A2 e B1 de galego que se realizarán durante o mes de setembro de 2020:

- Nivel A2

- Nivel B1

- Nivel B2

- Nivel C1 (grupo A)

- Nivel C1 (grupo B)

- Nivel C1 (grupo C)

- Nivel C2 (grupo A)

- Nivel C2 (grupo B)

CONTINUACIÓN PRAZO PRESENTACIÓN SOLICITUDES PROBAS CELGA E APRAZAMENTO DESTAS

Consulte a resolución pola que se anuncia a continuación do prazo de presentación de solicitudes para realizar as probas dos certificados Celga e o aprazamento destas.

GUSTARÍACHE FALAR EN GALEGO, PERO PENSAS QUE NON SABES?

Se naciches en Galicia ou xa levas anos vivindo aquí, pero aínda non falas en galego porque pensas que non sabes, non te preocupes. Fai esta proba e verás que non che vai ser tan difícil como cres: "Gustaríache falar en galego..."

CONVOCATORIA CURSOS CELGA FEBREIRO - MAIO 2020

CURSOS CELGA SEGUNDO CUADRIMESTRE 2019-2020

Datas dos cursos: de febreiro a maio de 2020

Cursos ofertados:

-        Celga 2, tres días por semana: os luns, martes e venres das 10.00 h ás 12.00 h

-        Celga 2, dous días por semana: os mércores e xoves das 18.00 h ás 20.00 h

-        Celga 3, tres días por semana: os martes, mércores e venres das 16.00 h ás 18.00 h

-        Celga 4, tres días por semana: os luns, martes e venres das 12.20 h ás 14.20 h

-       Celga 4, tres días por semana: os luns, mércores e venres das 18.00 h ás 20.00 h

As persoas que desexen participar nos cursos convocados deberán cubrir o formulario de inscrición telemática no enderezo:

www.eoidigital.com/preinslinguagalega dentro do prazo seguinte:

desde o día 30 de decembro de 2019 ata o 10 de xaneiro de 2020.

Unha vez rematado o proceso de asignación de prazas, (ver punto cuarto da resolución) o alumnado seleccionado deberá presentar na secretaría da escola onde foi admitido a documentación que se especifica nas epígrafes sétima e décima primeira desta resolución no prazo establecido no punto cuarto.

Acceda á resolución da convocatoria de cursos Celga no DOG do 20 de agosto de 2019.

NOTA IMPORTANTE:

- Ofértanse 25 prazas para cada curso. Se algún deles tivese un número de solicitantes que cumprisen os requisitos maior que o número de prazas dispoñibles, a asignación faríase por sorteo segundo o procedemento indicado no punto terceiro da convocatoria.

PROPOSTA MELLORA CURSOS CELGA

Consulte a "Proposta para a mellora da planificación e xestión dos Celga", realizada no ano 2012 pola Coordinadora de Traballadores/as da Normalización da Lingua.

COMPROBA O TEU NIVEL DE GALEGO

Queres comprobar dunha forma rápida como andas de nivel de galego? Pois indica cal é a palabra galega que equivale a cada unha das seguintes:

vertido ………………… ________________________

suministro ………….. ________________________

inconveniente ……. ________________________

marejada ……………. ________________________

zona urbana ………. ________________________

judías verdes …….. _________________________

cortafuegos ………. _________________________

tacita de café ……. _________________________

mi lavavajillas …… _________________________

Agora preme aquí para ver as palabras galegas.