Sección da Estrada (IES Antón Losada Diéguez)

CORSO MONOGÁRAFICO - DESTREZAS ORAIS

Queres mellorar as túas habiliadades orais en inglés?

Anímate a vir ás nosas clases de "destrezas orais", un curso de 60 horas, e sen a presión do exame!

Podes matricularte en liña desde do 24 de xuño ao 13 de setembro:

Non esquezas achegar a seguinte documentación:

• Impreso de matrícula debidamente cumprimentado.
  • Resgardo das taxas aboadas. (modelo AI xerado electronicamente/ modelos 730 e 731). Instruccións pagamento telemático. (Se ten fraccionada a matrícula indique os 20 díxitos da conta e achegue certificado onde conste o IBAN e a titularidade nunha das entidades colaboradoras).
    • Antigo alumnado: 103,00€ por curso monográfico
    • Novo alumnado: 125,00 € por curso monográfico.
  • Fotocopia do documento de identidade (DNI,NIE ou pasaporte).

Matrícula 2024-2025

OFERTA EDUCATIVA:

Consulta aquí a nosa oferta para o seguinte curso.

CURSOS ORDINARIOS: A1, A2, B1, B2.1, B2.2, C1.1, C1.2.

CURSOS MONOGRÁFICOS:

- 1º semestre: Destrezas orais I. Niveis intermedios.

- 2º semestre. Destrezas orais II. Niveis intermedios.

QUENDAS DE MATRÍCULA:

ALUMNADO DO CURSO 2023-2024

Aptos na convocatoria ordinaria: 18 – 28 XUÑO ata as 23:59h.

Aptos, non aptos e non presentados na convocatoria extraordinaria: 28 XUÑO – 5 XULLO ata as 23.59h.

NOVO ALUMNADO

Preinscrición: 24 XUÑO – 5 XULLO ata as 23:59.

Adxudicación prazas: 8 XULLO ás 9.00h.

Matrícula admitid@s: 9 – 19 XULLO ata as 23:59h.

Vacantes: 20 XULLO – 20 SETEMBRO.

PROCEDEMENTO. Alumnado apto na convocatoria ordinaria ou apto/non apto/non presentado na convocatoria extraordinaria:

• Formalizar a súa matrícula nesta ligazón
  • Subir á aplicación de matrícula o xustificante de ter aboado as taxas (modelo AI xerado electronicamente/ modelos 730 e 731). Instruccións pagamento telemático. (Se ten fraccionada a matrícula indique os 20 díxitos da conta e achegue certificado onde conste o IBAN e a titularidade nunha das entidades colaboradoras).
  • O alumnado que solicite unha adaptación por presentar discapacidade deberá cubrir o Anexo V da Resolución e presentar a documentación correspondente.

Alumnado novo: Consulte aquí os pasos a seguir.

clases de inglés A Estrada. EOI. Aprender inglés. Teo silleda forcarei vedra cuntis

OFERTA EDUCATIVA - CURSO 2024-2025

Xa temos a nosa oferta educativa para o vindeiro curso 2024-2025.

Este ano contaremos cunha novidade: un curso semestral de conversación para os niveis intermedio.

A preinscrición comeza o día 24 de xuño. Podes atopar toda a información sobre o proceso de preinscrición para o novo alumando nesta ligazón:

Escola Oficial de Idiomas. A Estrada. eoi. Inglés. Clases de inglés

The Secret Lockdown Recipes

Aquí tedes un traballo que fixo o alumnado de B2.1 e C1.2 durante a corentena.

Agardamos que estas recietas alixeiras os días de confinamento! Se queredes probar algunha, animádevos a subir as vosas fotos á nosa páxina de Facebook.

AUTOAPRENDIZAXE: INGLÉS FÓRA DA AULA

Queres practicar inglés pola túa conta? Non sabes onde buscar exercicios para practicar vocabulario ou gramática? Queres reforzar o teu dominio das destrezas de listening, reading, writing e speaking? Lembra que tes acceso a unha ampla variedade de recursos no enlace de autoaprendizaxe da EOI Pontevedra.

Escola oficial de idiomas, Escuela oficial de idiomas, EOI, A Estrada, Clases de inglés A Estrada, Academia inglés A Estrada, Clases de inglés, Teo, Silleda, Cuntis, Forcarei, Padrón,