AUSENCIAS PROFESORADO

As ausencias do profesorado serán notificadas a través de CentrosNet (menú: Mensaxes). Lembre descargar a aplicación móbil e activar as notificacións para estar sempre ao día:

• A profesora Uxía Viéitez (inglés) estará ausente o 13 de maio.
  • A profesora María José Sola (portugués) estará ausente o 14 de maio.
  • A profesora Laura López (inglés) estará ausente o 15 de maio.
  • A profesora Lola Burgo (inglés) estará ausente o 15 de maio.

O profesor Bruno Vence Ruibal (portugués) está ausente. Para resolver os inconvenientes que a falta da persoa substituta está a causar, o alumnado deste profesor pode asistir como oínte ás aulas da profesora María J. Sola Bravo e do profesor Francisco Castro Nieto.

• Alumnado de PO-A1-A2-3 (19h30) ➡️ Pode asistir ao grupo PO-A1-A2-1 (mércores e venres, 09h00) e PO-A1-A2-2 (martes e xoves, 15h30).
  • Alumnado de PO-B1-2 (17h30) ➡️ Pode asistir ao grupo PO-B1-1 (lunes e venres, 11h00) ou PO-B2-2 (martes e xoves, 19h30).

Agradecemos que escollan un dos grupos e asistan sempre ao mesmo, para axudar na organización das clases. O Clube de Conversa tamén permite continuar a practicar portugués coa nosa auxiliar, Nathália.