Actividades culturais

DA IDEA AO LIBRO: PROCESO CREATIVO DA BANDA DESEÑADA

Se ti tamén quedaches abraiado/a coa primeira charla de Kiko da Silva non te podes perder este obradoiro: "Da idea ao libro". O fundador do Garaxe hermético esxplicaranos o proceso creativo da banda deseñada. O vindeiro venres 10 de maio ás 11.00 horas na EOI Pontevedra.

CAMPAÑA "TRAE UN AMIGO/A A CLASE"

Tés algunha persoa achegada interesada en estudar idiomas? Agora na EOI Pontevedra podes convidar a un amigo/a vir a clase contigo co obxectivo de coñecer o funcionamento e dinámicas dos nosos cursos.

A campaña estará aberta ata o 23 de maio, incluído. Consulta co teu profesor/a e aproveita a oportunidade de dar a coñecer a Escola a outras persoas que tamén sinten paxión polas linguas!

CERTAME DE MICRORRELATO EN GALEGO

Este ano coma en cursos pasados celebraremos o XIV Certame de microrrelato  en galego en colaboración con Concello de Pontevedra o vindeiro xoves, 25 de abril ás 17.30 horas.

A participación consiste en escribir un microrrelato de ata 150 palabras en galego in situ nun máximo de 110 minuto incluindo 3 palabras específicas que se proporcionan no momento.

Repártense 450€ en vales para a compra de libros, CDs e DVDs en galego nunha librería de Pontevedra. O certame está aberto ao público xeral! Consulta as bases.

ANTES PROFES, AGORA ALUMNAS

Ghislaine, Marisol e Estrella comparten recordos da súa etapa como profesoras na EOI Pontevedra e explican a súa experiencia na mesma Escola como alumnas. Queres saber máis? Bota unha ollada ao vídeo:

2 IDIOMAS, 2 XERACIÓNS

Quen son Catarina e Consuelo? Nai e filla estudan na EOI Pontevedra; queres saber por que?

Bota unha ollada ao vídeo!

OBRADOIRO: PREPARACIÓN ESTRATÉXICA DE PROBAS

Se che asusta a proba de comprensión oral, o Departamento de francés ten a solución perfecta para que poidas aprender técnicas de escoita eficaz e estratexias que che axudarán a resolver a proba oral. Achégate ao salón de actos o vindeiro 23 de abril ás 11.000 ou ás 19.00 horas!

VIAXE A LONDRES

Londres: nunca deixarás de sorprendernos! Unha viaxe máis co alumnado da Escola, acompañado da profesora Antía Portas. Porque viaxar, é evolucionar.

6 LINGUAS: UN MUNDO EN CÓMIC

O vindeiro xoves 14 de marzo ás 18.30 o marabilloso e único Kiko da Silva, fundador do Garaxe Hermetico, virá á Escola para facer un percorrido pola Banda deseñada. Achégate ao salón de actos e inspírate coas súas viñetas! Este curso vai de cómic!

EXPERIENCIA PIALE: ALEJANDRA ALONSO

A nosa compañeira Alejandra Alonso comparte o a súa experiencia de inmersión lingüística na cidade de Burdeos. Bota unha ollada á súa presentación para saber máis dos aspectos destacables do sistema educativo francés.

CONCURSO DE CÓMICS "A ESCOLA EN VIÑETAS"

Queres gañar unhas clases de debuxo e pintura gratuitas durante dous meses? Participa no concurso "A Escola en viñetas" do 1 de marzo ao 1 de abril.

Este ano homenaxeamos os fondos de banda deseñada na nosa biblioteca e ti só tés que deixar voar a túa imaxinación para crear un cómic ambientado na Escola.

O concurso está aberto ao público xeral ademais de ao alumnado do centro. Le as bases detidamente e anímate! Comparte esta información.