Actividades culturais

PRAZO EXTRAORDINARIO: MATRÍCULA LIBRE

ATENCIÓN: Amplíase o prazo de matrícula libre do 15 ao 17 de xuño. A matrícula realizarase de xeito telemático e a aplicación estará aberta ata as 14.00 horas do mércores 17. Prema nesta ligazón para consultar toda a información. Resolución da Dirección Xeral.

DEVOLUCIÓN DE MATERIAL DA BIBLIOTECA

Xa podes devolver o material que levaches para a casa seguindo este sinxelo protocolo

NOVO PRAZO DE MATRÍCULA LIBRE

Reábrese o prazo de matrícula para o alumnado libre, o alumnado CALC e CUALE e o dos cursos de formación do profesorado de preparación para as probas de certificación das EOI que quedou interrompido pola Resolución do 15 de marzo do 2020 por mor do estado de alarma.

O novo prazo de matrícula será do 1 ao 9 de xuño. A matrícula realizarase de xeito telemático e a aplicación estará aberta ata ás 12.00 horas do día 9 de xuño. Prema nesta ligazón para consultar toda a información.

TODO O CASTELAO DO MUSEO A UN SÓ CLIC

A “Guía da Sala Castelao” do Museo de Pontevedra, elaborada polo alumnado de Galego da EOI de Pontevedra, acaba de ser actualizada con máis de 360 ligazóns de imaxes e fotografías que permiten ver as obras comentadas. Anímate a consultala! https://guiacastelao.home.blog/

ENFIANDO POEMAS - LETRAS GALEGAS

Aínda que semi-confinados/as, queremos celebrar convosco o Día das Letras Galegas ofrecéndovos unha sarta de poemas que nos parecen especiais. Axúdasnos a enfiar máis poemas? Só tes que continuar unha das sartas xa comezadas!

Hecho con Padlet

RETOMAMOS AS CLASES TELEMÁTICAS!

A distancia non ter por que ser un atranco para aprender. Retomamos!

RECURSOS DE AUTOAPRENDIZAXE

Aproveita este tempo na casa para practicar a túa lingua de estudo. Nesta sección de AUTOAPRENDIZAXE podes atopar páxinas e recursos escolmados polos distintos departamentos.

LA GUADELOUPE: UNE CARTE POSTALE, ET BIEN PLUS

Coñece a historia e cultura das illas de Guadeloupe: o vindeiro 2 de abril ás 19.00 horas no salón de actos da Escola. Agardámoste!
Actividade organizada polo Departamento de Francés.

A EOI DE PONTEVEDRA NO FINANCIAL TIMES

O Financial Times escolle Pontevedra como modelo de cidade con baixo nivel de polución. O alumnado da Escola foi entrevistado polo xornalista Peter Wise para explicar as vantaxes de vivir nunha cidade peonil. Escoita o podcast.

XI CERTAME MICRORRELATO EOI PONTEVEDRA

SUSPENDIDO ATA NOVO AVISO

O EDLG da EOI en colaboración coa Concellaría de Normalización Lingüística do Concello de Pontevedra organiza o XI Certame de Microrrelato en galego EOI de Pontevedra. Nesta edición vimos cargados de novidades: A escritora Ledicia Costas, a xornalista Susana Pedreira e o poeta e contador de historias Lois Pérez colaboran connosco propoñendo unha palabra que deberedes incluír nos vosos relatos. Consulta aquí toda a información sobre esta edición e participa o vindeiro 26 de marzo ás 19.30. Pon a proba as túas destrezas literarias!