Actividades culturais

VENDIMA, APERITIVO E CRÊPES

O alumnado de francés traballou sobre a importancia da vendima e a tradición do aperitivo en Francia. Ademais tiveron a sorte de degustar unhas deliciosas crêpes preparadas de xeito artesanal. Bota unha ollada:

DEGUSTACIÓN DE CRÊPES DA BRETAÑA

Quedas convidade á degustación das Crêpes da Bretaña o vindeiro xoves 9 de maio de 17.00 - 20.00 horas. Segue as instruccións do teu profesor/a e desfruta deste doce tradicional francés preparado polo chef Jérémy Thomas.

"CON CALMA" - 15´ DE RELAXACIÓN

Na EOI de Pontevedra queremos que chegues aos exames de xuño nas mellores condicións. Por iso temos preparado un espazo de relaxación no corredor da Escola para que liberes o estrés e conectes o teu corpo e mente. Só precisas 15 minutos, lembra: "Un estudante san, un mellor estudante"

25 DE ABRIL SEMPRE

O departamento de italiano e portugués convídante a celebrar o 25 de abril cun programa do máis variado: obradoiros de cociña, merenda, concurso e concerto de Xoán Curiel. Non o podes perder! Consulta o programa de portugués.e o programa de italiano.

"HEALTHY LIFE" PROJECT

Queres levar unha vida saudable? Os alumnos de C1 de inglés da Escola están a investigar como facelo. Bota unha ollada á primeira parte do proxecto!

RECOLLA DE TÍTULOS: LINGUAXE ADMINISTRATIVA

Se superaches as probas dos cursos de linguaxe administrativa de nivel medio e superior neste curso 2017-18, podes recoller os certificados de 9.00 - 14.00 na secretaría.

IX CERTAME DE MICRORRELATO EN GALEGO

Participa no CERTAME DE MICRORRELATO EN GALEGO o vindeiro martes 13 ás 19.30 horas no salón de actos da Escola e simultáneamente nas seccións. A actividade ten dúas horas de duracción e consiste na redacción in situ dun texto a partir de 3 palabras escollidas no mesmo día da proba. Máis de 450 euros en premios! Consulta as bases.

EXPOSICIÓN "O GALEGO TAMÉN NOUTROS MUNDOS"

Visita a exposición nos corredores da nosa Escola, completa este cuestionario e consegue grandes premios! Podes deixar as respostar na conserxaría ou enviando un correo electrónico ao enderezo: edlg.eoipontevedra@gmail.com. Boa sorte!

STRANGE AND CURIOUS SPORTS

Queres aprender sobre os deportes e competicións máis curiosas do Reino Unido? Quedas convidado/a a esta interesante actividade a cargo de James Orange onde xogarás por equipos a un quiz o vindeiro 8 de marzo ás 16.30. Non o podes perder!

ENTROIDO E FALCATRUADAS.

Deixámosvos unha mostra da celebración do Entroido por parte dos compañeiros do Departamento de Galego. Graciñas a todas as persoas participantes e a Carlos Yus polo seu enxeño e humor inconfundibles.