AÍNDA QUEDAN PRAZAS VACANTES!

Pasa canto antes pola Escola de 8.30 a 21.30. As prazas adxudicaranse por rigorosa orde de chegada na conserxaría!

• ATENCIÓN! esgotáronse as prazas nos grupos de C1 de inglés

ATENCIÓN! CAMBIOS DE GRUPO

Se queres cambiarte de grupo abriremos o prazo o vindeiro 20 de outubro. Permanece atento ás novidades na nosa web ou nas redes sociais da Escola. Máis información.

CLUBS DE LECTURA: ITALIANO E INGLÉS

Se queres atopar un espazo de lecer onde compartir lecturas e practicar unha lingua estranxeira esta é a túa oportunidade! Inscríbete no club de lectura de italiano ou inglés.

PREMIOS DA MÚSICA E POESÍA ARITMAR 2017

O Departamento de potugués convídavos a asistir á gala da música e poesía galego-portuguesa Aritmar 2017. Inscríbete antes do 17 de outubro. Máis información

PROGRAMA DE VOLUNTARIADO NA BIBLIOTECA

Gustaríache ser voluntario na nosa biblioteca? Terás que adicar unha hora semanal a traballar nela e nós formarémoste en catalogación de fondos, servizo de empréstito e dinamización. Recibirás un certificado da Consellería de Educación! Amosa o teu lado solidario e entrega a solicitude na conserxaría antes do 19 de outubro.

CURSOS CELGA E DE LINGUAXE ADMINISTRATIVA

Consulte as listaxes de admitid@s nos cursos CELGA de galego e de linguaxe administrativa do 1º cuadrimestre así como as datas de comezo dos cursos: información aquí.

ADXUDICACIÓN DE AULAS E PROFESORADO

Consulte as aulas e profesorado adxudicado a cada grupo nas seguintes ligazóns:

AUSENCIAS DO PROFESORADO

• A profesora Ana Doural (galego) estará ausente o luns 16 de outubro.
  • A profesora Blanca DÓrs (francés) non impartirá a clase das 18.30 do luns 16 de outubro

MATRÍCULA CURSO 2017-18

AUSENCIAS DO ALUMNADO MENOR

Reciba no seu móbil gratuitamente notificacións sobre ausencias do seu fillo/filla a través de Tokapp SchoolLea mais.