PECHE DO PRIMEIRO CUADRIMESTRE

• Probas de progreso (cursos ordinarios) e de promoción (cursos intensivos): Desenvolveranse do 24 ao 28 de xaneiro. Consulta as datas co teu profesor.
  • Matrícula cursos intensivos (Francés - A2 e Inglés -A2/B2.2): Do 31 de xaneiro ao 7 de febreiro en centrosnet.
  • Comezo clases 2 cuadrimestre cursos intensivos: 1 febreiro

CALENDARIO PROBAS LIBRES

EOI Pontevedra administrará as seguintes probas consonte a este calendario:

• Niveis A2 - B1: Alemán, Francés, Galego, Inglés, Italiano, Portugués
  • Nives B2 - C1: Francés, Galego, Inglés, Portugués.

As datas e horas das probas orais publicaranse nos vindeiros días nas páxinas de cada Departamento situadas no menú superior da web.

O alumnado que non poida realizar as probas de acordo con este calendario por causas derivadas da Covid 19, e así o acredite ante a dirección do centro, no prazo que esta determine, poderá renunciar á matrícula e solicitar a devolución das taxas aboadas.

VOTA POLAS MELLORES FOTOGRAFÍAS

Axúdanos a escoller as dúas fotografías que merecen ser premiadas no concurso "O mar ten a palabra". As 36 instantáneas atópanse expostas polos corredores da Escola: escanea o Código QR para ler os detalles de cada unha delas e vota pola túa favorita antes do 21 de xaneiro!

CURSOS CELGA E DE LINGUAXE ADMINISTRATIVA

Se che interesa obter un título oficial de galego - CELGA ou de Linguaxe Administrativa - non esquezas matricularte nos cursos do 2º cuadrimestre. O prazo de inscrición ábrese do 4-14 de xaneiro. Consulta os detalles do procedemento de matrícula.

MATRÍCULA LIBRE 2021-22

Lembrade entrar nesta ligazón para formalizar a matrícula e non esquezades subir toda a documentación requirida á aplicación. O prazo remata o 10 de decembro.

Consulta os detalles do procedemento e o calendario de realización das probas libres.

OBRADOIROS: PRÁCTICA ORAL

Se queres practicar o idioma que estudas de forma oral apúntate aos obradoiros de alemán e inglés que serán impartidos polos lectores Harris Maneka e Nasly Tineo.

COMO ACCEDER A CENTROSNET

Prema neste titorial sobre cómo acceder á Plataforma Centrosnet para consultar as  notas e o expediente.

AVISO: SOLICITUDE ADAPTACIÓN EXAMES

Se precisas solicitar unha adaptación dos exames da escola debes ler o protocolo de adaptación de probas, cumprimentar o formulario e subilo coa documentación de matrícula a través da aplicación.