CALENDARIO PROBAS LIBRES

Consulte nesta ligazón as datas e horas das probas de certificación correspondentes á convocatoria libre que terán lugar no mes de febreiro na nosa Escola.

Boa sorte a todas as persoas candidatas!

SUSPENSIÓN DAS CLASES EN FEBREIRO

Informamos a toda a comunidade educativa de que por mor da imposibilidade de simultanear a administración das probas libres coa actividade habitual da Escola, suspenderanse as clases no mes de febreiro durante os seguintes días:

• 1-7 de febreiro: clases suspendidas nos idiomas alemán e italiano.
  • 1-10 de febreiro: clases suspendidas nos idiomas francés, inglés, galego e portugués

CURSOS INTENSIVOS 2ª TRIMESTRE

Ábrese o prazo de matrícula para os cursos intensivos do 2º cuadrimestre do 23 ao 27 de xaneiro ás 23.59 horas para o alumnado apto nos intensivos do primeiro cuadrimestre e para o alumnado de novo acceso. Consulte máis información sobre o procedemento.

SPEAKING CORNER - CLUB DE CONVERSA

Interésache practicar o teu inglés entre iguais con outros/as alumnos/as? Achégate á cafetaría da Escola o vindeiro xoves 19 de xaneiro ás 17.30 horas para falar de temas diversos: a nova canción de Shakira, o resultado do último partido que viches ou calquera outra noticia. Ti decides!

Niveis recomendados: do B2 ao C2.

CLUB DE CONVERSA: PORTUGUÉS

Queres darlle á lingua portuguesa? Únete ao noso club de conversa liderado por Nathàlia Neufeld.

CURSOS CELGA E LINGUAXE ADMINISTRATIVA

As clases dos cursos CELGA correspondentes ao segundo cuadrimestre comezarán a partir do 27 de febreiro:

• Celga 2: 27 de febreiro
  • Celga 3: 28 de febreiro
  • Celga 4 (de mañá): 27 de febreiro
  • Celga 4 (da tarde): 28 de febreiro

Consulta os horarios dos cursos e os detalles do procedemento de matrícula nesta ligazón.

CURSO DE ALEMÁN PARA O EMPREGO

Andas na procura dun curso de alemán básico que che permita mellorar a túa empregabilidade? Aproveita esta oportunidade e matricúlate no curso de 60 horas  "Alemán para o emprego".

• Prazo e procedemento de matrícula: do 9 ao 20 de xaneiro a través desta ligazón.
  • Horario: luns e mércores das 17.30 - 19.30 horas
  • Comezo das clases e duración: do 25 de xaneiro ao 7 de xuño.
  • Taxas:
    • Apertura de expediente22 euros (só para o alumnado que non estivo nunca matriculado na Escola).
    • Servizos xerais13 euros (todo o alumnado)
    • Curso90 euros
    • Pagamento: resgardo do aboamento das taxas (modelo AI xerado electronicamente/ modelos 730 e 731). Instruccións pagamento telemático.

MATRÍCULA LIBRE 2022-23

CURSOS INTENSIVOS 2º CUADRIMESTRE