SERVIZO CITA PREVIA EN LIÑA

Dende o 10 de xullo e ata o 31 de agosto pida cita previa para xestións urxentes no centro que non se poidan resolver telematicamente.

PRAZO DE MATRÍCULA AMPLIADO

Tendo en conta as circunstancias que concorren no curso actual e coa finalidade de adaptar estes prazos ás necesidades comunicadas dende as distintas escolas oficiais de idiomas, amplíase o prazo de matrícula ata o 10 de xullo para o alumnado de cursos non terminais apto en xuño así como para o alumnado que renunciou á promoción ou ao curso 2019/20.

As persoas que non puidesen matricularse neste prazo poderán facelo en setembro, no prazo extraordinario. Consulte o procedemento de matrícula máis abaixo.

Texto da Dirección Xeral.

PROBAS SETEMBRO-OUTUBRO 2020: PROMOCIÓN E CERTIFICACIÓN

Consulta aquí o calendario de probas de certificación da convocatoria ordinaria e de promoción da convocatoria extraordinaria para setembro e outubro. Moita sorte a todos os candidatos e candidatas!

MATRÍCULA OFICIAL - CURSO 2020/21

Matrícula aberta para o curso 2020/21 ata o 10 de xullo para:

• Alumnado apto en xuño (cursos non terminais).
  • Alumnado que renunciou ben á promoción, ben ao curso 2019/20.

Procedemento:

• A matrícula realizarase en liña accedendo ao seu perfil de usuario en CentrosNet.
  • Achegar a documentación requirida preferiblemente de xeito telemático ao enderezo electrónico matricula.eoipontevedra@gmail.com (recibirase un correo de confirmación cando a matrícula estea tramitada). De non poder tramitar a matrícula telemáticamente, pida cita previa.
  • Teléfonos de atención:886 159 116 e 886 159 119 de 9 a 13.30 horas.

Documentación:

Alumnado con diversidade funcional:

• Achegar documentación acreditativa.
      • No caso de solicitar adaptacións, cubrir o Anexo V.

Alumnado menor de idade:

Grupos e horarios

Seccións:

Nas seccións da EOI de Pontevedra, a formalización de matrícula realizarase nos centros onde están situadas agás no caso do IES Valle-Inclán, no que a matrícula se tramitará na EOI de Pontevedra.

Texto convocatoria

SERVIZO CITA PREVIA

A partir do luns 8 de xuño a EOI de Pontevedra ofrece un servizo de cita previa para cuestións administrativas urxentes que teñan que ser resoltas no centro e non poidan tramitarse telematicamente. Solicite unha cita na entrada superior da páxina.

A atención telemática realizarase nos seguintes enderezos:

• Consultas de secretaría:  infosecretaria.eoipontevedra@gmail.com
  • Consultas de xefatura de estudos: xefatura.eoipontevedra@gmail.com
  • Consultas de dirección: eoi.pontevedra@edu.xunta.gal
  • Consultas de vicedirección: vicedireccion.eoipontevedra@gmail.com

DEVOLUCIÓN DE MATERIAL DA BIBLIOTECA

Xa podes devolver o material que levaches para a casa seguindo este sinxelo protocolo

n/d

CALENDARIO XUÑO: AVALIACIÓN E ACOMPAÑAMENTO DO ALUMNADO

Consulte o calendario onde se recolle o plan de traballo durante o mes de xuño para o alumnado de certificación así como os criterios de avaliación e datas de publicación de notas do alumnado de cursos non terminais, cursos intensivos e alumnado That´s English.

NOVIDADES CURSOS CELGA

Consulte a resolución pola que se anuncia a continuación do prazo de presentación de solicitudes para realizar as probas de obtención dos certificados CELGA e o aprazamento destas.

PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS ADAPTADAS

Prema na ligazón para consultar as programacións adaptadas de cada Departamento dos niveis A1, B1.1, B2.1 e C1,1.