DATAS E HORARIOS DAS PROBAS: SETEMBRO 2016

Consulte as datas e horarios das PROBAS e das REVISIÓNS de setembro.

AVISO:CAMBIO NO DIRECTORIO TELEFÓNICO

A EOI de Pontevedra mudou o seu directorio telefónico. Este son os novos números (os anteriores quedan anulados):

CENTRALITA:886 159 116    SECRETARÍA:886 159 119    FAX:886 159 133

MATRÍCULA CURSO 2016/17

ATENCIÓN! ábrese un prazo extraordinario de preinscrición para Básico 1 e Básico Integrado: do 18 de xullo ao 14 de setembro (só para o alumnado que non se preinscribiu no período anterior ou non foi admitido).

• HORARIO DE CONSERXARÍA E SECRETARÍA (agosto): 10.00-13.00

Circular 3_2016 que regula o procedemento de matrícula para o vindeiro curso.

A EOI DE PONTEVEDRA: UN ESPAZO MULTICULTURAL

Agradecemos ao xornalista Rodrigo Cota que reflectira nas súas palabras o esforzo que fai a EOI de Pontevedra cada día para ser un centro de ensino de linguas de referencia na nosa cidade. Ler o artigo.

RECOLLA DE TÍTULOS: CURSO DE LINGUAXE ADMINISTRATIVA

O alumnado que realizou un curso de linguaxe administrativa de nivel medio ou superior no curso 2014-2015 ou en anos posteriores, deberá recoller o título correspondente (se aínda non o fixera) na secretaría da nosa escola.

AUSENCIAS DO PROFESORADO

Reciba no seu móbil gratuitamente notificacións sobre ausencias a través de Tokapp SchoolLea mais.