ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

RESOLUCIÓN do 25 de setembro de 2018 conxunta da Dirección Xeral de Centros de Recursos Humanos e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa pola que se establece o calendario para a celebración de elección de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos.
AVISO: Sorteo dos membros que constituirán a Xunta Electoral

AUSENCIAS DO PROFESORADO

• A profesora María López (italiano) estará ausente o mércores 17 de outubro

CAMBIOS DE GRUPO 18-19

Quen pode solicitar o cambio?

• Os alumnos matriculados na EOI de Pontevedra ou centros adscritos (IES Valle-Inclán, IES Ramón María Aller Ulloa (Lalín), IES Antón Losada Diéguez (A Estrada):

Cando se pode solicitar?

• Dende as 14.00 do 25 de outubro ata as 14.00 do 29 de outubro

Como se pode solicitar?

• Para cambios de grupo dentro do mesmo centro educativo o alumno deberá acceder ao seu perfil en CentrosNET. Cada persoa pode formular un máximo de 2 peticións por cada idioma no que estea matriculado. Mais información.
  • Para cambios de grupo entre diferentes centros educativos (da Escola a un centro adscrito ou viceversa) o alumnado deberá cumprimentar o impreso de solicitude.
  • Para cambios de cursos intensivos a anuais ou viceversa o alumnado deberá cumprimentar o impreso de solicitude.
  • Os impresos correspondentes estarán colgados na páxina web da EOI (Sección Formularios) e dispoñibles na Conserxaría da Escola ou nas Xefaturas dos centros adscritos onde deberán ser entregados. O alumnado do IES Valle-Inclán deberá entregar os impresos na Conserxaría da Escola ou facelos chegar a través da súa xefatura.
  • Só se pode pedir cambio de hora. Non é posible solicitar cambio de nivel ou de idioma.

Cando entra en vigor o cambio?

• As solicitudes serán atendidas na medida que existan vacantes no grupo ao que se desexa acceder.
  • De non haber vacante no momento da solicitude, quedará en espera por se xurdira unha vacante.
  • Recibirá unha mensaxe por correo electrónico confirmándolle a concesión do cambio.
  • O alumnado deberá asistir ás aulas do novo grupo tan pronto teña a confirmación telemática.
  • Os profesores dos grupos afectados tamén reciben notificación dos cambios.

CHANSON FRANÇAISE

Introduction au concert “BIRKIN chante GAINSBOURG”.

• Mardi 23/10 à 12h
  • Jeudi 25/10 à 19h.

Par qui? Nathalie (auxiliaire de conversation). Entrée gratuite, venez nombreux! "Salón de Actos"

INFORMACIÓN PROGRAMA THAT´S ENGLISH

As titorías do programa THAT´S ENGLISH comezan a semana do 15 de outubro coas presentacións dos grupos correspondentes. Podes optar a unha praza ata o 22 de outubro. Pásate pola secretaría da EOI e infórmate!

COMEZO DO SERVIZO DA BIBLIOTECA

Estás interesado na ficción? Precisas un diccionario actuaizado? Queres ver as últimas novidades en pelis? Pasa pola biblioteca! O servizo de préstamo comeza o 15 de outubro. Consulta o horario de préstamo e devolución.

AUSENCIAS DO ALUMNADO MENOR

Reciba no seu móbil gratuitamente notificacións sobre ausencias do seu fillo/filla a través de Tokapp SchoolLea mais.

AVISO: SOLICITUDE ADAPTACIÓN EXAMES

Se precisas solicitar unha adaptación dos exames da escola debes ler o protocolo de adaptación de probas, cumprimentar o formulario e entregalo na secretaría de 9.00 a 14.00 h. preferiblemente xunto coa matrícula.