QUEN QUERE IR AO TEATRO?

Nesta semana, o CDG, en colaboración co Teatro Oficina de Guimarães, presenta no Salón Teatro de Compostela a peza en portugés Conto de Inverno. O alumnado do departamento de portugués pode mercar os billetes a un prezo especial de 3 euros presentando o carné da Escola.

CONCURSO DE SOBREMESAS

O concurso de sobremesas foi un éxito!Parabéns aos gañadores e moitas grazas a todos os que participastes na festa. Bases e premios.

CLUBS DE CONVERSA 2017

Participa nos clubs de conversa organizados por MATERLINGUA. Vanse abrir clubs novos! Contacta coa asociación e solicita o horario que che interesa.

• Club de inglés: xoves de 20.00 - 21.00
  • Club de francés: mércores 20.30 - 21.30

PECHAMOS A V EDICIÓN DO CAFÉ CON LETRAS

Grazas a todo o alumnado e profesorado que participou na actividade! Agardamos que desfrutarades dun tempo de lecer e lectura compartida na nosa biblioteca. Deica á seguinte edición!

AVISO: SOLICITUDE ADAPTACIÓN EXAMES

Se precisas solicitar unha adaptación dos exames da escola debes ler o protocolo de adaptación de probas, cumprimentar o formulario e entregalo na secretaría de 9.00 a 14.00 h. preferiblemente xunto coa matrícula.

AUSENCIAS DO PROFESORADO

O profesor Bartug Aykan (alemán) estará ausente o luns 16 de xaneiro.

Reciba no seu móbil gratuitamente notificacións sobre ausencias a través de Tokapp SchoolLea mais.

GRUPOS, HORARIOS E AULAS

Consulta os HORARIOS, GRUPOS, PROFESORES E AULAS correspondentes á oferta educativa 2016-2017.

A EOI DE PONTEVEDRA: UN ESPAZO MULTICULTURAL

Agradecemos ao xornalista Rodrigo Cota que reflectira nas súas palabras o esforzo que fai a EOI de Pontevedra cada día para ser un centro de ensino de linguas de referencia na nosa cidade. Ler o artigo.