AVISO: SOLICITUDE DE ADAPTACIÓN DE EXAMES

Se precisas solicitar unha adaptación dos exames da escola debes ler o protocolo de adaptación de probas, cumprimentar o formulario e entregalo na secretaría de 9.00 a 14.00 h. preferiblemente xunto coa matrícula.

HORARIOS, AULAS E PROFESORES: CURSO 2016-17

Pode consultar aqui os horarios, aulas e profesorado a cargo da nosa oferta educativa para curso 2016-2017.

MATRÍCULA CURSO 2016/17

ATENCIÓN! ábrese un prazo extraordinario de preinscrición para Básico 1 e Básico Integrado: do 18 de xullo ao 14 de setembro (só para o alumnado que non se preinscribiu no período anterior ou non foi admitido).

• HORARIO DE CONSERXARÍA E SECRETARÍA (agosto): 10.00-13.00

Circular 3_2016 que regula o procedemento de matrícula para o vindeiro curso.

AVISO: REUNIÓN ASOCIACIÓN MATERLINGUA

A Asociación de alumn@s e ex-alumn@s da EOI de Pontevedra convoca a súa Asamblea anual o vindeiro 30 de setembro ás 20.00 horas no salón de actos da escola. Consulta a web de "Materlingua" e as actividades e experiencias vividas ata agora. Participa activamente e asiste á reunión!

CAMBIO NO DIRECTORIO TELEFÓNICO

A EOI de Pontevedra mudou o seu directorio telefónico:

CENTRALITA:886 159 116    SECRETARÍA:886 159 119    FAX:886 159 133

RECOLLA DE TÍTULOS: CURSO DE LINGUAXE ADMINISTRATIVA

O alumnado que realizou un curso de linguaxe administrativa de nivel medio ou superior no curso 2014-2015 ou en anos posteriores, deberá recoller o título correspondente (se aínda non o fixera) na secretaría da nosa escola.

A EOI DE PONTEVEDRA: UN ESPAZO MULTICULTURAL

Agradecemos ao xornalista Rodrigo Cota que reflectira nas súas palabras o esforzo que fai a EOI de Pontevedra cada día para ser un centro de ensino de linguas de referencia na nosa cidade. Ler o artigo.

AUSENCIAS DO PROFESORADO

O profesor Francisco Díaz (inglés) non impartirá a clase correspondente ao curso IN-NI1-3 DE 12.00 - 13.30 h. do o  xoves 29 de setembro.

Reciba no seu móbil gratuitamente notificacións sobre ausencias a través de Tokapp SchoolLea mais.