ENQUISA DE AVALIACIÓN DA ESCOLA

Como cada ano chegou o momento de avaliar o funcionamento do centro. Axúdanos a mellorar respostando a este formulario  antes do 28 de febreiro ás 21.30. Non dubides en achegar as túas suxestións ou propostas de mellora. Gracias pola túa colaboración.

"MELODIMAGINAIRE"

O Departamento de francés convídate a unha sesión de contacontos con Frédéric Bougouin  o vindeiro luns 19 de febreiro ás 19.30 no salón de actos: unha mistura de historias, teatro, música e emoción para compartir as distintas culturas. A entrada é libre, convida ás túas amizades!

OBRADOIRO DE MÁSCARAS

Presentámosvos o resultado do obradoiro de máscaras elaboradas con pasta. Parabéns para as profesoras do Departamento de Italiano pola orixinalidade desta iniciativa e os seus excelentes froitos. Moitas gracias aos que participastes dela!

AUSENCIAS DO PROFESORADO

A profesora Mila Vergara (francés) non impartirá a clase das 10.30 de mañá 20 de febreiro

A profesora Teresa Carro (portugués) estará ausente a mañá do 21 de febreiro

AUSENCIAS DO ALUMNADO MENOR

Reciba no seu móbil gratuitamente notificacións sobre ausencias do seu fillo/filla a través de Tokapp SchoolLea mais.

RECOLLA DE TÍTULOS: LINGUAXE ADMINISTRATIVA

Se superaches as probas dos cursos de linguaxe administrativa de nivel medio e superior neste curso 2016-17, podes recoller os certificados de 9.00 - 14.00 na secretaría.

AVISO: SOLICITUDE ADAPTACIÓN EXAMES

Se precisas solicitar unha adaptación dos exames da escola debes ler o protocolo de adaptación de probas, cumprimentar o formulario e entregalo na secretaría de 9.00 a 14.00 h. preferiblemente xunto coa matrícula.

A EOI DE PONTEVEDRA: UN ESPAZO MULTICULTURAL

Agradecemos ao xornalista Rodrigo Cota que reflectira nas súas palabras o esforzo que fai a EOI de Pontevedra cada día para ser un centro de ensino de linguas de referencia na nosa cidade. Ler o artigo.