CALENDARIO PROBAS: XUÑO 2024

Consulte o calendario de realización das probas de certificación para o curso académico 2023-24. Nas vindeiras semanas iremos completando datas:

MATRÍCULA ABERTA: ALUMNADO CALC E CUALE

O alumnado matriculado no presente curso escolar 2023-24 nos cursos CALC e CUALE na EOI Pontevedra que queira presentarse as probas de certificación do nivel que está cursando deberá matricularse nesta ligazón do 8 ao 12 de abril de 2024 (ambos días incluídos).

Consulta os requerimentos nesta ligazón.

BECAS DO MINISTERIO: CURSO 2024-25

Se te vas matricular na EOI o vindeiro curso, incluída a modalidade de distancia, podes solicitar estas bolsas do 19 de marzo ao 10 de maio de 2024. Consulta os requerimentos.

A solicitude preséntase a través da páxina web do Ministerio de Educación e FP.

RENUNCIA VOLUNTARIA Á MATRÍCULA 2023-24

O prazo para renunciar á matrícula do presente curso académico remata o día 30 de abril. Lembre que en ningún caso a renuncia conleva a devolución do pagamento das taxas aboadas.

OBRADOIRO: PREPARACIÓN ESTRATÉXICA DE PROBAS

Se che asusta a proba de comprensión oral, o Departamento de francés ten a solución perfecta para que poidas aprender técnicas de escoita eficaz e estratexias que che axudarán a resolver a proba oral. Achégate ao salón de actos o vindeiro 23 de abril ás 11.000 ou ás 19.00 horas!

MODALIDADE SEMIPRESENCIAL E A DISTANCIA

COMO ACCEDER A CENTROSNET

Prema neste titorial sobre cómo acceder á Plataforma Centrosnet para consultar as  notas e o expediente.

AVISO: SOLICITUDE ADAPTACIÓN EXAMES

Se precisas solicitar unha adaptación dos exames da escola debes ler o protocolo de adaptación de probas, cumprimentar o formulario e subilo coa documentación de matrícula a través da aplicación.