AUSENCIAS PROFESORADO

• O profesor Luis Fontenla (portugués) estará ausente hoxe 15 de novembro.

THAT'S ENGLISH: AMPLIADO PRAZO INSCRICIÓN

O prazo de inscrición para o programa That´s English! ten sido ampliado. Consulta na secretaría da EOI se aínda queres optar a unha praza e aprender ao teu ritmo.

Tlf. 886 159 121

CLASES DE CONVERSA CON ROSS

Clases de conversa co lector de inglés, Ross, para alumnado de B1 e B2.1 a partir do vindeiro 13 de novembro. Tes unha cita ás 19.00h na aula 5. Infórmate co teu profesor/a e non faltes!

CLUBS DE LECTURA

E ti, que club de lectura vas escoller este curso? Inglés, italiano ou portugués? Preme nos enlaces e accede a toda a información. Participa da lectura e millora as tuas habilidades lingüísticas!

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

RESOLUCIÓN do 25 de setembro de 2018 conxunta da Dirección Xeral de Centros de Recursos Humanos e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa pola que se establece o calendario para a celebración de elección de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos.
AVISO: Sorteo dos membros que constituirán a Xunta Electoral

AUSENCIAS DO ALUMNADO MENOR

Reciba no seu móbil gratuitamente notificacións sobre ausencias do seu fillo/filla a través de Tokapp SchoolLea mais.

AVISO: SOLICITUDE ADAPTACIÓN EXAMES

Se precisas solicitar unha adaptación dos exames da escola debes ler o protocolo de adaptación de probas, cumprimentar o formulario e entregalo na secretaría de 9.00 a 14.00 h. preferiblemente xunto coa matrícula.