CAMBIOS DE GRUPO

Ábrese o prazo para solicitar un cambio de grupo do 26 ao 30 de novembro. Consulta toda a información e descarga o formulario nesta ligazón.

COMEZO DAS CLASES DE GALEGO

Comezan as clases de todos os cursos ordinarios de galego mais as do CELGA 3 e 4 na semana do 23-27 de novembro. Consulte os días, horas e aulas nesta ligazón.

VOLUNTARIADO NA BIBLIOTECA

Coñece unha dimensión solidaria da cultura. Participa no Programa e entrega a túa solicitude na conserxaría.

SERVIZO DE CAFETARÍA

Lembra que o servizo de cafetaría está dispoñible na nosa Escola todo o día. Podes almorzar ou xantar antes ou despois das túas clases nun espazo seguro.

RESTRICIÓNS DE MOBILIDADE

Aconséllase ao alumnado que se desprace a Pontevedra para a realización das probas de galego que leve consigo o xustificante de matrícula e a convocatoria da proba á que se presenta (en formato dixital ou papel) como salvoconduto. Consulte o Decreto.

PRESENTACIÓNS E INICIO DO CURSO 20-21

Consulte toda a información sobre as presentacións e o inicio de curso premendo na ligazón.

CITA PREVIA: SECRETARÍA E THAT´S ENGLISH

A situación sanitaria require da utilización do servizo de cita previa para trámites presenciais na SECRETARÍA do centro que NON poidan ser realizados telemáticamente. Solicíte unha cita premendo aquí

MATRÍCULA PARA O CURSO 2020-21

Consulte toda a información relativa ao procedemento de matrícula para o curso 2020-21 premendo nesta ligazón

PROGRAMA THAT´S ENGLISH

O Programa That´s English estrea 2 cursos máis do nivel C1 con titoría os martes ou xoves de 9.30 - 11.00. Reserva a túa praza antes do 30 de novembro.

Realiza a proba de nivel sen compromiso desde esta ligazón. Matrícula aberta ata o 30 de novembro. Consulta toda a información relativa a este programa na Sección That´s English.

DEVOLUCIÓN DE MATERIAL DA BIBLIOTECA

Xa podes devolver o material que levaches para a casa seguindo este sinxelo protocolo