CONCURSO DE SOBREMESAS

Queres gañar unha cesta de produtos para celebrar o Nadal por todo o alto? Participa no concurso de sobremesas da Escola! Trae o teu doce o mércores 21 e gaña fantásticos premios. Participa!

DESCARGA O TOKAPP SCHOOL NO TEU MÓBIL

Descarga a aplicación TOKAPP SCHOOL no teu móbil para recibir notificacións da Escola. É un servizo gratuito para o alumnado e sufragado pola EOI de Pontevedra.

SOLICITUDES DE CAMBIOS DE GRUPO - CORRECCIÓN

Pode consultar aqui a listaxe CORRIXIDA dos cambios de grupo / horario autorizadas pola xefatura de estudos da EOI de Pontevedra.

AVISO: SOLICITUDE DE ADAPTACIÓN DE EXAMES

Se precisas solicitar unha adaptación dos exames da escola debes ler o protocolo de adaptación de probas, cumprimentar o formulario e entregalo na secretaría de 9.00 a 14.00 h. preferiblemente xunto coa matrícula.

CLUB DE LECTURA DE PORTUGUÉS

O club de lectura de Portugués traballando a reo!. Máis información.

AUSENCIAS DO PROFESORADO

O profesor Begoña Suárez (italiano) non impartirá as clases da mañán do venres 2 de decembro.

Reciba no seu móbil gratuitamente notificacións sobre ausencias a través de Tokapp SchoolLea mais.

GRUPOS, HORARIOS E AULAS

A profesora Patricia Parada (inglés) estará ausente o mércores 7 de decembro.

Consulta os HORARIOS, GRUPOS, PROFESORES E AULAS correspondentes á oferta educativa 2016-2017.

A EOI DE PONTEVEDRA: UN ESPAZO MULTICULTURAL

Agradecemos ao xornalista Rodrigo Cota que reflectira nas súas palabras o esforzo que fai a EOI de Pontevedra cada día para ser un centro de ensino de linguas de referencia na nosa cidade. Ler o artigo.