AUSENCIAS DO PROFESORADO

• A profesora Teresa Carro (portugués) estará ausente hoxe 19 de abril.
  • A profesora Blanca D'Ors (francés) estará ausente ata o 20 de abril inclusive
  • A profesora Carmen Mancebo (inglés) estará ausente ata o 20 de abril inclusive.

MATRÍCULA LIBRE 2017/2018

Se te queres matricular por libre para obter os certificados das EOIs do nivel A2, B1, B2 e C1 poderás facelo do 3 ao 20 de abril. Preme AQUÍ  para informarte do procedemento de matrícula.

25 DE ABRIL SEMPRE

O departamento de italiano e portugués convídante a celebrar o 25 de abril cun programa do máis variado: obradoiros de cociña, merenda, concurso e concerto de Xoán Curiel. Non o podes perder! Consulta o programa de portugués.e o programa de italiano.

BOLSAS 2017-2018

Recórdase ao alumnado ao que lle denegaron a bolsa de estudos que debe pasar pola secretaría da escola para pagar a matrícula o máis axiña posible. Asimesmo, as persoas que sí recibiron estas becas deberán presentar a credencial de bolseiro e, de ser o caso, devolveráselles o importe aboado.

THAT´S ENGLISH AO TEU RITMO

Trátase dun curso pensado para que poidas aproveitar e practicar o teu nivel de inglés accedendo á unha plataforma That´s English sen necesidade de acudir a titorías ou exames. Accede ao programa.

CALENDARIO PROBAS DE CERTIFICACIÓN

Xa podes consultar as datas de realización das probas de certificación de xuño e setembro. Atención! as probas correspondentes ao nivel C1 dos idiomas alemán e italiano non se realizarán nesta Escola.

RECOLLA DE TÍTULOS: LINGUAXE ADMINISTRATIVA

Se superaches as probas dos cursos de linguaxe administrativa de nivel medio e superior neste curso 2017-18, podes recoller os certificados de 9.00 - 14.00 na secretaría.

AUSENCIAS DO ALUMNADO MENOR

Reciba no seu móbil gratuitamente notificacións sobre ausencias do seu fillo/filla a través de Tokapp SchoolLea mais.

AVISO: SOLICITUDE ADAPTACIÓN EXAMES

Se precisas solicitar unha adaptación dos exames da escola debes ler o protocolo de adaptación de probas, cumprimentar o formulario e entregalo na secretaría de 9.00 a 14.00 h. preferiblemente xunto coa matrícula.