HORARIO DA ESCOLA NO VERÁN

O horario da Escola no mes de xullo será de 9.30 a 13.30 horas e de 10.00 - 13.00 no mes de Agosto.

MATRÍCULA CURSO 2017-18

O prazo de preinscrición comeza o 27 de xuño. Consulte a información que desexe premendo nos apartados da táboa.

ATENCIÓN: Novo prazo de preinscrición para 1º Básico e Básico Integrado: do 17 de xullo ao 14 de setembro. (Excepto aquel alumnado ó que xa se lle adxudicou praza na primeira fase de preinscrición).

MATRÍCULA CURSO 2017-18
Grupos e horarios Resumo instruccións Acceso
Preinscrición Matrícula Documentación

CALENDARIO PROBAS SETEMBRO 2017.

• PROBAS ESCRITAS: Consulte as datas e horas das probas de promoción e certificación correspondentes á convocatoria extraordinaria de setembro de 2017.
  • PROBAS ORAIS: As datas dos chamamentos para a proba oral deberán ser consultadas no menú que pode ver na parte superior da páxina, premendo no idioma que está a estudar na Escola.
  • REVISIÓNS DE EXAMES: Consulte as datas e horas de publicación de notas e revisión das probas de promoción e certificación correspondentes á convocatoria extraordinaria de setembro de 2017.

AUSENCIAS DO ALUMNADO MENOR

Reciba no seu móbil gratuitamente notificacións sobre ausencias do seu fillo/filla a través de Tokapp SchoolLea mais.

RECOLLA DE TÍTULOS: LINGUAXE ADMINISTRATIVA

Se superaches as probas dos cursos de linguaxe administrativa de nivel medio e superior neste curso 2016-17, podes recoller os cetificados de 9.00 - 14.00 na secretaría.

AVISO: SOLICITUDE ADAPTACIÓN EXAMES

Se precisas solicitar unha adaptación dos exames da escola debes ler o protocolo de adaptación de probas, cumprimentar o formulario e entregalo na secretaría de 9.00 a 14.00 h. preferiblemente xunto coa matrícula.

A EOI DE PONTEVEDRA: UN ESPAZO MULTICULTURAL

Agradecemos ao xornalista Rodrigo Cota que reflectira nas súas palabras o esforzo que fai a EOI de Pontevedra cada día para ser un centro de ensino de linguas de referencia na nosa cidade. Ler o artigo.