AVISO:GRUPOS A1-A2 DE INGLÉS E ITALIANO

Lémbrase ao alumnado interesado nos grupos A1-A2 de italiano e inglés que nestes cursos comezarase dende cero e polo tanto están aconsellados para estudantes que non teñan coñecementos previos da lingua. Con todo, o ritmo de aprendizaxe será alto xa que nun só curso o alumnado matriculado deberá acadar o nivel A2.

MATRÍCULA OFICIAL CURSO 2018-19

O alumnado APTO no mes de XUÑO deberá formalizar a súa matrícula do 3 ao 10 de setembro, idoma PORTUGUÉS incluído. Para mais información sobre os prazos de matrícula, a documentación requerida, os grupos e os horarios ofertados, prema na ligazón correspondente.

MATRÍCULA CURSO 2018-19

Grupos e horarios

(susceptible modificiacións)

Resumo instruccións

Preinscrición

CALENDARIO PROBAS SETEMBRO 2018

Consulte nos cadros as datas de celebración das probas da convocatoria extraordinaria de setembro. Lembre que as datas e horarios das probas orais serán publicadas nas seccións dos departamentos no menú superior da páxina.

Prema no idioma ou epígrafe correspondente para acceder á información. As datas de exames de That´s English son publicadas no taboleiro correspondente ao programa.

XERAL

PROBAS

PROBAS

CLASIFICACIÓN

REVISIÓNS

ALEMÁN

FRANCÉS

GALEGO

ITALIANO

PORTUGUÉS

PROBA DE CLASIFICACIÓN 2018

O prazo de matrícula para a realización da proba de clasificación 2018 é do 3 ao 7 de setembro. Consulta as datas de realización das probas no apartado CALENDARIO PROBAS SETEMBRO 2018

AUSENCIAS DO ALUMNADO MENOR

Reciba no seu móbil gratuitamente notificacións sobre ausencias do seu fillo/filla a través de Tokapp SchoolLea mais.

AVISO: SOLICITUDE ADAPTACIÓN EXAMES

Se precisas solicitar unha adaptación dos exames da escola debes ler o protocolo de adaptación de probas, cumprimentar o formulario e entregalo na secretaría de 9.00 a 14.00 h. preferiblemente xunto coa matrícula.

A EOI DE PONTEVEDRA: UN ESPAZO MULTICULTURAL

Agradecemos ao xornalista Rodrigo Cota que reflectira nas súas palabras o esforzo que fai a EOI de Pontevedra cada día para ser un centro de ensino de linguas de referencia na nosa cidade. Ler o artigo.