Sección de Pontevedra (IES Valle-Inclán)

Suspensión das clases

Tras o anuncio de hoxe do presidente da Xunta de Galicia, suspéndese a actividade lectiva a partir do luns 16 de marzo. Así mesmo, recoméndaselle ao alumnado non asistir ás clases mañá venres 13 de marzo.

Seguirase informando a través da páxina web.

A atención ó alumando para consultas de xestión farase a través do enderezo electrónico eoi.pontevedra@edu.xunta.gal e no teléfono 669139676.

Para a comunicación co profesorado os/as alumnos/as utilizarán os medios telemáticos habituais.

XI CERTAME DE MICRORRELATO EN GALEGO EOI DE PONTEVEDRA

O EDLG da EOI en colaboración coa Concellaría de Normalización Lingüística do Concello de Pontevedra organiza o XI Certame de Microrrelato en galego EOI de Pontevedra. Nesta edición a escritora Ledicia Costas, a xornalista Susana Pedreira e o poeta e contador de historias Lois Pérez colaboran connosco propoñendo unha palabra que deberedes incluír nos vosos relatos. Consulta aquí toda a información sobre esta edición.                                 Día: 26 de marzo.                              Hora:19.30.                                         Lugar: IES Valle Inclán e EOI Pontevedra.

Participa e pon a proba as túas destrezas literarias!

(Non é preciso ser alumno/a da EOI)

OFERTA EDUCATIVA E MATRÍCULA CURSO 2019-2020

OFERTA EDUCATIVA CURSO 2019-2020

Para consultar información sobre grupos, horarios e códigos clicar aquí

NOTA:

Vólvese ofertar o curso intensivo de nivel intermedio B2. Con el nun mesmo ano académico pódese acadar a certificación de nivel intermedio B2 cursando 1º de intermedio B2 no 1º cuadrimestre (setembro-xaneiro) e 2º de intermedio B2 no 2º cuadrimestre (febreiro-xuño.

Código de grupo:   IN-B2.1-INT-A-1

Horario: tarde-noite

PRAZOS:

• ORDINARIA: do 1 o 9 de xullo
      • Alumnado oficial apto en xuño de 2019.
      • Alumnado apto en That´s English na convocatoria de xuño de 2019.
  •  EXTRAORDINARIA:
      • Alumnado apto en xuño que non formalizase a súa matrícula no prazo anterior:  do 2 ao 9 de setembro.
      • Alumnado oficial e alumnado de That´s English apto, non apto ou non presentado en setembro. do 9 ao 13 de setembro.
      • Alumnado de novo acceso que obtivese praza na adxudicación do 17 de setembro: do 18 ao 27 de setembro ás 12.00h.

• ÚLTIMAS VACANTESse despois do 27 de setembro aínda quedasen prazas vacantes, a EOI publicaráas xunto co procedemento para a súa adxudicación e posterior matrícula ata o 11 de outubro.

LIGAZÓN PARA FACER A MATRÍCULA:

GUÍA DA APLICACIÓN

RECURSOS PARA OS ALUMNOS

Dictionaries

Listening and video watching

Vocabulary and Grammar

Reading

Writing

Speaking

• Aprende Inglés Sila: Web to improve pronunciation.
  • Duolingo: Web and app to learn English, including speaking, in an interactive way.
  • italki: Get one-on-one online lessons with native language teachers and connect to people around the world.
  • Vocaroo: Easy and quick way to share online recorded messages.

Pronunciation

Useful apps to learn English on your mobile!

Blogs de aula

The English Corner

Recursos variados para mellorar a aprendizaxe.