Sección de Pontevedra (IES Valle-Inclán)

INICIO DA ACTIVIDADE LECTIVA

Podedes consultar toda a información sobre o inicio do curso na sección do Valle Inclán no seguinte cartaz.  Por agora, non é preciso adoptar a semipresencialidade rotatoria en ningún grupo.  O luns 2 de novembro o IES Valle Inclán permanecerá pechado.

XOVES 29 DE OUTUBRO

B1-1 ás 17:00 (aula 2)

B1-2 ás 18:00 (aula 2)

B1-3 ás 20:00 (aula 2)

INTENSIVO B2.1 - B2.2 ás 20:00 (aula 4)

C1.1-1 ás 17:00 (aula 5)

C1.1-2 ás 19:00 (aula 5)

C1.2-1 ás 17:00 (aula 3)

C1.2-2 ás 19:00 (aula 3)

VENRES 30 OUTUBRO

A1 ás 19:00 (aula 3)

A2 ás 19:00 (aula 2)

B2.1-1 ás 17:00 ((aula 4)

B2.1-2 ás 18:00 (aula 4)

B2.2-1 ás 17:00 (aula 5)

B2.2-2 ás 19:00 (aula 5)

Dúbidas:  valle.eoipontevedra@gmail.com

MATRÍCULA OFICIAL - CURSO 2020-2021

Toda a información relativa á matrícula oficial para o vindeiro curso está dispoñible no seguinte enlace.

Oferta educativa 2020-2021 - Valle Inclán

REVISIÓN DE EXAMES - CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA DE OUTUBRO 2020

Mércores 14 outubro 17:30

B2.2Aula 1

A2:   Aula 2

B1 - C1.2:  Aula 3

Calquera modificación na distribución das aulas será notificado mediante un cartaz informativo na porta da(s) aula(s) correspondente(s).

PROBAS DE CERTIFICACIÓN. CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA DE OUTUBRO

A parte escrita das probas terá lugar nas aulas do último andar do IES Valle Inclán.  As docentes indicarán en que aulas específicas se desenvolverán estas probas,  agás no caso do nivel intermedio B1.  A información relativa á distribución do alumnado deste nivel por aulas detállase no correspondente documento adxunto.

O alumnado deberá presentarse no centro 15 minutos antes da proba e agardar a que o persoal lles indique que poden acceder ás aulas.

Non esquezades traer máscara, bolígrafo, DNI e respectar a distancia de seguridade en todo momento.

Horario das distintas destrezas da parte escrita A2, B1, B2.2 e C1.2

Distribución do alumnado por aula Nivel B1

Quendas das probas orais de certificación:

Nivel básico A2

Nivel intermedio B1

Nivel intermedio B2.2

Nivel avanzado C1.2

Protocolo sanitario

PROBAS DE CERTIFICACIÓN - PARTE ESCRITA - DISTRIBUCIÓN DE ALUMNOS POR AULA

A parte escrita das probas terá lugar nas aulas do último andar do edificio.

O alumnado deberá presentarse no centro 15 minutos antes da proba e esperar a que o persoal lles indique que poden acceder ás aulas correspondentes e por onde deben facelo.

Podedes comprobar a aula na que vos corresponde facer a proba clicando no nivel respectivo.

NIVEL B1

NIVEL B2

NIVEL C1

NIVEL A2

QUENDAS PROBAS ORAIS DE CERTIFICACIÓN

NIVEL BÁSICO A2

NIVEL INTERMEDIO B1

NIVEL INTERMEDIO B2

NIVEL AVANZADO C1

PROBAS SETEMBRO 2020 - CERTIFICACIÓN E PROMOCIÓN

Podedes consultar aquí o calendario de probas de certificación da convocatoria ordinaria e de promoción da convocatoria extraordinaria para setembro na sección do Valle Inclán.

Durante a realización das probas, o alumnado deberá respectar os protocolos de seguridade que se publicarán con anterioridade consonte a evolución da actual situación de crise sanitaria.

MATRÍCULA OFICIAL - CURSO 2020-2021

(A proba de clasificación  desenvolverase na sé central da Eoi da Pontevedra na Xunqueira)

Procedemento:

• A matrícula realizarase en liña accedendo ao seu perfil de usuario en CentrosNet.
  • Achegar a documentación requirida preferiblemente de xeito telemático ao enderezo electrónico matricula.eoipontevedra@gmail.com (recibirase un correo de confirmación cando a matrícula estea tramitada).
  • Teléfonos de atención:886 159 116 e 886 159 119 de 9 a 13.30 horas.

Documentación:

Alumnado con diversidade funcional:

• Achegar documentación acreditativa.
    • No caso de solicitar adaptacións, cubrir o Anexo V.

Alumnado menor de idade:

Lembra que por seguridade cómpre realizar os trámites relativos á matrícula de xeito telemático enviando a documentación requirida ao enderezo matricula.eoipontevedra@gmail.com. De non poder facelo, podes pedir cita previa na web da Eoi de Pontevedra.

CALENDARIO EXAMES CERTIFICACIÓN - CURSO 2019/20

Pódese consultar o calendario de probas de certificación dos niveis Intermedio B2 e Avanzado C1 (convocatorias ordinaria e extraordinaria) nesta ligazón.