Sección de Lalín (IES Ramon Mª Aller Ulloa)

VOLTA AS CLASES PRESENCIAIS LUNS 22 DE FEBREIRO

Informamos de que a clases presenciais retomaranse o vindeiro luns 22 de febreiro. O xoves 18 e venres 19 de febreiro a docencia realizarase de xeito telemático a través da aula virtual e mediante videoconferencias. Pregamos ao alumnado que permaneza atento ás novidades.

DOCENCIA VIRTUAL: 27 DE XANEIRO AO 18 DE FEBREIRO

Comunícase ao alumnado que, seguindo instrucións da Consellería de Cultura, Educación e Universidade, para reducir a mobilidade entre a poboación, a docencia pasará a ser virtual dende o mércores 27 de xaneiro ata o xoves 18 de febreiro. Terán máis información por parte dos/das seus/súas profesores/as.

Permanezan atentos/as á nosa páxina web para calquera novidade.

ADAPTACIÓN Á COVID-19

A EOI de LALÍN ten adaptado os seus protocolos á situación sanitaria derivada da COVID-19. Consulta toda a información

ADAPTACIÓN DE PROTOCOLOS

•
  • AULA VIRTUAL: E co fin de seguir as clases telemáticas e en caso dun eventual peche temporal é necesario que se autorexistre na aula virtual accedendo desde a nosa web e seguindo as instruccións deste manual.
  • APP CENTROSNET: Tamén é necesario que descargue gratuitamente no seu móbil a aplicación CENTROSNET para recibir as notificacións do centro. Consulte o manual.

CERTIFICADO LIMITACIÓNS MOBILIDADE

O alumnado que precise desprazarse dende outra localidade para asistir ás clases da EOI en Lalín pode solicitar á súa profesora un certificado que xustifique que está matriculado na escola. por se fose requerido polas autoridades.

OFERTA EDUCATIVA + TUTORIAS THAT´S ENGLISH

Preme  aqui para consultar a oferta educativa do curso 20.21

Este curso 2020-21 incorporamos dous niveis mais: B2.1 e B2.2

As tutorias de That´s English terán lugar:

A1. Mercores. 18.00 h

A2. Luns. 18.00 h

B1. Luns. 18.00h

B2.1. Xoves 18.00

B2.2  Xoves. 19.30

SERVIZO DE CITA PREVIA

A partir do luns 8 de xuño a SECCIÓN DE LALIN ofrece un servizo de cita previa para cuestións administrativas urxentes que teñan que ser resoltas no centro e non poidan tramitarse telematicamente. O correo para solicitar a cita é

• lalin.eoipontevedra@gmail.com

A  EOI DE PONTEVEDRA ofrece tamén una atención telemática e realizarase nos seguintes enderezos:

• Consultas de secretaría:  infosecretaria.eoipontevedra@gmail.com ou secretaria.eoipontevedra@gmail.com
  • Consultas de xefatura de estudos: xefatura.eoipontevedra@gmail.com
  • Consultas de dirección: eoi.pontevedra@edu.xunta.gal
  • Consultas de vicedirección: vicedireccion.eoipontevedra@gmail.com

Gañadores do St Patrick´s Mini Saga Contest

Here are the winners of our ST PATRICK´S MINI SAGA CONTEST!!!

CONGRATULATIONS!! YOU´LL HAVE YOUR PRIZE WHEN WE COME BACK!!

Aquí tenéis las mejores historias del concurso de St. Patrick's. Check them out, maybe yours made it to the book!

RECURSOS ONLINE

Listening and video watching

Writing

Speaking

• Aprende Inglés Sila: Web to improve pronunciation.
  • Duolingo: Web and app to learn English, including speaking, in an interactive way.
  • italki: Get one-on-one online lessons with native language teachers and connect to people around the world.
  • Vocaroo: Easy and quick way to share online recorded messages.

Useful apps to learn English on your mobile!

Blogs de aula