Sección de Lalín (IES Ramon Mª Aller Ulloa)

MATRICULA CURSO 2019.2020 .NOVO ALUMNADO

PARA MATRICULARSE  PINCHADE NESTA LIGAZON NO LADO SUPERIOR ESQUERDO ONDE PON  IDENTIFICACION:

Na ligazón: https://www.eoidigital.com/preinsxunta

PRAZO DE MATRÍCULA PARA O NOVO ALUMNADO

• Alumnado de novo acceso que obtivese praza na adxudicación do 17 de setembro: do 18 ao 27 de setembro ás 12.00h.
    • ÚLTIMAS VACANTESse despois do 27 de setembro aínda quedasen prazas vacantes, a EOI publicaráas xunto co procedemento para a súa adxudicación e posterior matrícula ata o 11 de outubro.

GUÍA DA APLICACIÓN DE MATRÍCULA.

IMPORTANTE:

• A posta en marcha dos grupos dependerá do número total de inscritos que os xustifique.
  • As probas de febreiro, xuño e setembro poderán realizarse fóra do horario establecido para o grupo no que estea matriculado.
  • O alumnado que non formalice a súa matrícula no prazo establecido presentando toda a documentación requirida na secretaría do centro, perderá o dereito á praza asignada e só se poderá matricular ao finalizar todo o proceso de matrícula no caso de quedar prazas vacantes.
  • O alumnado inscrito nas sección formalizará a matrícula na propia sección, agás os inscritos no Valle-Inclán, que acudirán á secretaría da EOI central.

COMEZO DE CURSO

Consulta  a sesión semanal correspondente ao teu primeiro día de clase no link da oferta educativa mais abaixo.

Benvid@s!

HORARIO DE ATENCION DA EOI

MERCORES 18 de 16.30 a 19.00

XOVES 19 de 16.30 a 19.00

VENRES 20 de 11.00 a 14.00

LEMBRADE QUE O DIA 23 E 24 son festivos en Lalin!

MERCORES 25 de 16.30 a 19.30

XOVES 26 de 16.30 a 19.30

VENRES  27 de 16.30 a 19.30

MATRICULA CURSO 2019.2020 .NOVO ALUMNADO

Onde realizo a preinscrición?

Na ligazón: https://www.eoidigital.com/preinsxunta

RECURSOS ONLINE

Listening and video watching

Writing

Speaking

• Aprende Inglés Sila: Web to improve pronunciation.
  • Duolingo: Web and app to learn English, including speaking, in an interactive way.
  • italki: Get one-on-one online lessons with native language teachers and connect to people around the world.
  • Vocaroo: Easy and quick way to share online recorded messages.

Useful apps to learn English on your mobile!

Blogs de aula

FOTO MOSAICO MARIBEL FERNANDEZ

Xa temos exposto o mosaico de fotos de Maribel Fernández. Ven ver se atopas a túa foto!!!!!!