Sección de Lalín (IES Ramon Mª Aller Ulloa)

CAMBIOS DE GRUPO

Quen pode solicitar o cambio?

• Os alumnos matriculados na EOI de Pontevedra ou centros adscritos (IES Valle-Inclán, IES Ramón María Aller Ulloa (Lalín), IES Antón Losada Diéguez (A Estrada):

Cando se pode solicitar?

• Dende as 14.00 do 25 de outubro ata as 14.00 do 29 de outubro

Como se pode solicitar?

• Para cambios de grupo dentro do mesmo centro educativo o alumno deberá acceder ao seu perfil en CentrosNET. Cada persoa pode formular un máximo de 2 peticións por cada idioma no que estea matriculado. Mais información.

HORARIO DE ATENCION O PUBLICO PARA O CAMBIO DE GRUPOS.

XOVES E VENRES DE 16.30 A 18.00

• Para cambios de grupo entre diferentes centros educativos (da Escola a un centro adscrito ou viceversa) o alumnado deberá cumprimentar o impreso de solicitude.
  •
  • Os impresos correspondentes estarán colgados na páxina web da EOI (SecciónFormularios) e dispoñibles na Conserxaría da Escola ou nas Xefaturas dos centros adscritos onde deberán ser entregados. O alumnado do IES Valle-Inclán deberá entregar os impresos na Conserxaría da Escola ou facelos chegar a través da súa xefatura.
  • Só se pode pedir cambio de hora. Non é posible solicitar cambio de nivel ou de idioma.

Cando entra en vigor o cambio?

• As solicitudes serán atendidas na medida que existan vacantes no grupo ao que se desexa acceder.
  • De non haber vacante no momento da solicitude, quedará en espera por se xurdira unha vacante.
  • Recibirá unha mensaxe por correo electrónico confirmándolle a concesión do cambio.
  • O alumnado deberá asistir ás aulas do novo grupo tan pronto teña a confirmación telemática.
  • Os profesores dos grupos afectados tamén reciben notificación dos cambios.

PRESENTACIONES THAT´S ENGLISH

As presentaciones de That´s English terán lugar nas seguintes datas e horas:

A1. Mércores 17 de outubro as 18.00h

A2. Luns 15 de outubro as 18.00 h

B1.Mércores 17 de outubro as 18.00h

ATENCIÓN: PRAZAS VACANTES

Se che pasou o prazo de preinscricion, aínda tes unha oportunidade de conseguir unha praza! Pasa pola IES RAMON ALLER ULLOA de 16.30 a 18.00 horas e solicita a túa praza. As vacantes adxudicanse por orde de chegada!

Tamén podes poñerte en contacto con nos neste correo:lalin.eoipontevedra@gmail.com ou chamar o 986780114 de 16.30 a 18.00.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA

Nota: Esta matrícula non se fai en liña.

Con carácter xeral, todo o alumnado entregará:

• Impreso de matrícula
  • Resgardo de ter aboado as taxas

Dependendo das circunstancias de cada alumno, tamén se deberá adxuntar:

• Fotocopia do DNI (só para alumnado novo)
  • Documento de datos para o contacto cos pais (só para menores de idade)
  • Documento para o pago do 2º prazo (só se fracciona o pagamento. Dispoñible en conserxería)
  • Certificado do número de conta (só se fracciona o pagamento)
  • Certificación académica da 1ª lingua estranxeira cursada na ESO (só para alumnado menor de 16 anos a 31/12/18)
  • Solicitude de adaptación nas probas (só para alumnado con discapacidade que solicite adaptación)
  • Xustificante de dereito a redución das taxas (só para alumnado con dereito a redución nos prezos públicos: discapacitados, familias numerosas, etc)
  • Xustificante que acredite o acceso a un curso superior a A1 (só para alumnado con acceso directo a un curso superior a A1: certificado da proba de nivel, certificado de estudos doutra EOI, titulacións que dan acceso directo a certos cursos, etc)

MODIFICACIÓN ACCESO DIRECTO

Por motivos alleos á EOI de Pontevedra, comunicamos que o alumnado que acredite titulación de nivel ESO poderá acceder ao nivel A2 da lingua cursa

OFERTA EDUCATIVA CURSO 2018-19

CONSULTA OS GRUPOS E HORARIOS PARA O VINDEIRO CURSO.

THAT´S ENGLISH

TITORIAS:

A1. MERCORES de 18.00 a 19.30

A2. LUNS de 18.00 a 19.30

B1 MERCORES de 18.00 a 19.30

RECURSOS ONLINE

Listening and video watching

Writing

Speaking

• Aprende Inglés Sila: Web to improve pronunciation.
  • Duolingo: Web and app to learn English, including speaking, in an interactive way.
  • italki: Get one-on-one online lessons with native language teachers and connect to people around the world.
  • Vocaroo: Easy and quick way to share online recorded messages.

Useful apps to learn English on your mobile!

Blogs de aula

FOTO MOSAICO MARIBEL FERNANDEZ

Xa temos exposto o mosaico de fotos de Maribel Fernández. Ven ver se atopas a túa foto!!!!!!