Sección de Lalín (IES Ramon Mª Aller Ulloa)

CURSOS DESTREZAS ORAIS 2º CUADRIMESRE

CURSOS DE DESTREZAS ORAIS DE 60 HORAS: Matrícula aberta do 8 ao 19 de xaneiro.

• Cursos de destrezas orais de niveis B1-B2-C1 Apetéceche poñerte o día co teu nivel de Inglés e mellorar o teu curriculum? Que mellor maneira de facelo que matriculándote neste curso específico.

Completa o FORMULARIO para os cursos monográficos, paga as taxas e envía a documentación ao enderezo xefatura.lalin @eoipontevedra.org

Documentación (só alumnado novo)

• Xustificante de pagamento de taxas (consulte os prezos e acceda á páxina para o pagamento telemático). No caso de ter pagado as taxas de apertura de expediente no primeiro cuadrimestre (22 euros), esta cantidade NON tería que sere aboada de novo.
  • Copia do DNI
  • Formulario para pais/nais/titores do alumnado menor de idade.
  • Autorización do uso da imaxe do alumnado adulto ou do alumnado menor de idade.

COMEZO CURSO ESCOLAR 23-24

Distribución das aulas e plano do centro.

MATERIAL ESCOLAR

FRANCÉS       LIBROS DE TEXTO 2023-2024

Este é o material didáctico para o curso 2023/2024.

CURSOS PREPARACIÓN CERTIFICACIÓN B1 e B2

Este ano abrimos no primeiro cuadrimestre novos cursos específicos adaptados aos teus intereses:

• Cursos de inglés de preparación de certificación  Nivel Intermedio B1 e B2. ( primeiro cuadrimestre)

O prazo de matrícula estará aberto do 3 de xullo ao 15 de setembro.

Só terás que seguir estas instruccións:

• Encher o formulario especificando os teus datos persoais e o(s) curso(s) nos que te queres matricular.
  • Pagar as taxas correspondentes indicadas no formulario.
  • Enviar a documentación requirida (formulario debidamente cumprimentado, copia do DNI e resgardo do aboamento das taxas) ao enderezo electrónico matricula.eoipontevedra@gmail.com.
  • Consulte aquí a nosa OFERTA EDUCTIVA para o vindeiro curso.

OFERTA EDUCATIVA DEP EXT EOI LALÍN. CURSO 23-24

Consulte aquí a nosa OFERTA EDUCTIVA.para o vindeiro curso.

TEMOS MOITAS NOVEDADES!

• Cursos semipresencias en B2.1, C1.1 e C1.2
  • Cursos para preparación de certificación B1 e B2 no primeiro cuadrimestre
  • e Cursos de destrezas orais B1 e B2 no segundo cuadrimestre. Sen presión de exames!!!

RECURSOS ONLINE

Listening and video watching

Writing

Speaking

• Aprende Inglés Sila: Web to improve pronunciation.
  • Duolingo: Web and app to learn English, including speaking, in an interactive way.
  • italki: Get one-on-one online lessons with native language teachers and connect to people around the world.
  • Vocaroo: Easy and quick way to share online recorded messages.

Useful apps to learn English on your mobile!

Blogs de aula