ESCRIBE POLO COIDADO DOS ANIMAIS.

Este curso 2014/15 os alumnos e alumnas de terceiro curso da E.S.O. veñen de realizar un libro solidario co título de "Máis que amigos" dentro das actividades do Plan Proxecta, no programa "Rede de centros escolares solidarios". Este libro recolle as diferentes historias que o alumnado escribiu a partir de novas aparecidas nos xornais e que teñen como protagonistas diferentes animais. Podedes ver o libro no arquivo adxunto. Ademais, se queredes participar contándonos as vosas historias ou experiencias sobre os animais e o seu coidado, podedes enviar as vosas achegas ao correo cpi.lorenzo.baleiron@edu.xunta.es poñendo no asunto "Plan Proxecta", e as incluiremos na versión dixital do libro.

Momento no que o alumnado de 3º de ESO traballa na redacción das historias

planproxecta.doc804 KB