Hoxe no Centro de Día maxia

Martes 15 novembro, o alumnado de sexto acompañado por Dani, Mercedes e Jose visitamos o Centro de Día de Dodro. Alí representamos a coreografía que tiñamos preparada dentro do programa MUSE, contamos un conto, escoitamos e compartimos vivencias cos maiores. Historias como a de Joaquín, que traballou embarcado e coñeceu Australia e as islas Fidji ou Otilia, que está encantada no Centro porque alí non a fan traballar, Maruja, Fina, Orosinda, Amelia,... tantas persoas, tantas vivencias contadas e compartidas.
Fixéronnos pensar sobre o afortunadxs que somos porque antes na escola só aprendían a ler, escribir e contar.
Esta reflexión levounos a propoñer cartearnos. Xa fixemos as parellas e pronto nos poñeremos a escribir. Temos moitas cousas que contar e escoitar.
Ao final, cantando todxs xuntxs, despedímonos ata a próxima visita, que será en breve. Agardámosvos!

Aquí tedes o enlace ao vídeo e as fotos da actividade:
E neste outro enlace máis fotos.