O CASAMENTO DOS PAXARIÑOS

O día 2 de febreiro celébrase o Día da Candeloria. Nós celebrámolo hoxe, día 3 de febreiro,  pero non por facelo un día máis tarde é menos lucido...non vaiades crer!.

O alumnado de 1º de ESO e de 6º de primaria decoraron dous espazos (un no corredor de secundaria e outro no patio de primaria) onde colocaron imaxes de paxaros feitos por eles.

O alumnado de 6º colaborou co EDLG para celebrar o día da Candeloria facendo unhas tarxetas e corazóns con frases cheas de cariño dedicadas ás persoas a quen queren.. e tamén fixeron uns fermosos paxariños..  empregaron cartón para darlles outra vida aos residuos:

O resultado final:

O alumnado de 1º de ESO tamén foi o encargado de decorar o corredor das aulas de secundaria. Acompañando ás imaxes das aves expresións do noso refraneiro popular e escritos breves de todo o alumnado de secundaria sobre o amor...ás persoas e tamén aos animais:

Tamén en primaria tiveron un chisco para os animaliños:

GALERÍA DE FOTOS TRABALLO DE 6º

GALERÍA DE FOTOS EP

GALERÍA DE FOTOS SECUNDARIA

O alumnado de 1º de primaria realizou un vídeo marabilloso no que interpreta a canción "Quérote máis" de O Sonoro Maxín con lingua de signos. Fantástico!!!

ENLACE AO VÍDEO