A CONTRALUZ CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Aquí tedes a nova obra de arte do noso alumnado. Esta vez foron os alumnos e alumnas de 4º de ESO, coa colaboración dos seus compañeiros de secundaria e guiados polo profesorado dos departamentos de música, plástica e galego así como o equipo de normalización lingüística, os que realizaron este magnífico vídeo para conmemorar o Día Internacional Contra a Violencia Cara Ás Mulleres que se celebra o 25 de novembro. Con este vídeo, alumnos e profesores tratan de sensibilizar á comunidade educativa e a todos aqueles aos que lles chegue a gravación sobre a necesidade de educar en igualdade e de que sexan os homes tamén quen se levanten contra esta lacra que ameaza a practicamente todas as sociedades do mundo.

GRAN TRABALLO RAPACES, RAPAZAS E PROFESORADO!!!!!

ENLACE AO VÍDEO

Hoxe, ademais, realizamos un fermoso acto abrindo a nosa porta violeta...a porta foi construida e decorada polo alumnado de 4º de ESO na materia de Tecnoloxía. Léronse fragmentos de poesías e pegamos as fotos de todos, profes,a lumnos/as e persoal non docente. E AO ENTRAR, LIBEREIME. ESe é o lema deste acto, na espera de que poidamos liberarnos destas actitudes sexistas e da violencia de xénero. Un ano máis traballamos en pro da igualdade.

Os artistas que construiron a porta..

Algúns momentos do acto

Lectura de poemas

O visonado do vídeo foi parte tamén desta conmemoración....