Club de ciencia

1ª SESIÓN DO CLUB DE CIENCIA

O pasado mércores 30 de Xaneiro, tivo lugar a primeira sesión do club de ciencia deste curso para o alumnado do 1º ciclo. Quedamos a comer no cole e despois empezou a diversión. Pasámolo xenial, foi unha xornada divertidísima! Queredes ver como o pasamos? premede no arquivo adxunto. Ata a vindeira sesión!!

Club de Ciencia, 23 de xaneiro

Club de Ciencia 16 de xaneiro

CONCURSO PILABOT

PILABOT é un concurso organizado pola Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivena, en colaboración cos Sistemas Colectivos de Responsabilidade Ampliada do Produtor de pilas e acumuladores autorizados na Comunidade Autónoma de Galicia, ECOPILAS, ERP E ECOLEC, en centros educativos de educación primaria e seundaria de Galicia para fomentar a recollida selectiva de pilas e acumuladores portátiles entre o alumnado e a súa familia.

Alumnado, familias e mestras estivemos recollendo pilas nas casas para participar neste concurso e conseguimos encher dous colectores e medio de pilas, o martes 5 de febreiro viñeron recollelos, e sabedes canto recolectamos? Pois un total de 235,950 kg!! Xa son quilos!!

Hai dous premios, un ao cole que máis quilos de pilas recolla en total e outro ao cole que máis quilos de pilas por neno recolla. Gañaremos algún? Manterémosvos informados

SOMOS EXPERTOS NOS RAEE GRAZAS AOS BOLECHAS

CLUB DE CIENCIA 2018/2019

RECENTEMENTE SAÍU PUBLICADA A RESOLUCIÓN DOS CENTROS ADMITIDOS PARA PARTICIPAR NO PROGRAMA DE INNOVACIÓN, CLUB DE CIENCIA NESTE CURSO 2018/2019

O NOSO CENTRO RESULTOU ADMITIDO!!!

DEIXÁMOSVOS O ENLACE DA RESOLUCIÓN POR SE É DO VOSO INTERÉS.

SIMULTANEAMENTE, AS MESTRAS QUE PARTICIPAMOS NO CLUB DE CIENCIA ESTAMOS FACENDO UN PFPP (PLAN DE FORMACIÓN PERMANETE DO PROFESORADO.

XA ESTAMOS ULTIMANDO OS DETALLES PARA AS PRIMEIRAS SESIÓNS!!!

TORRE DE DENSIDADES

Este experimento consistiu en colocar capas de distintos líquidos nun vaso tendo en conta as súas densidades.

A primeira capa da torre é de mel. É o líquido máis denso.

Despois engádese leite. Logo botamos o deterxente, a seguinte capa será auga coloreada de vermello, despois irá o aceite e por último vai o alcohol coloreado de azul.

Unha vez que rematamos con líquidos empezamos cos sólidos: un parafuso, un tomate cherry e unha pelota de ping-pong.

Obtivemos unha torre na que se apreciaba claramente a situación dos diferentes líquidos en función das súas densidades. Tamén puidemos comprobar a diferenza de densidades dos sólidos introducidos na torre.

O ADN e a CÉLULA, primeira experiencia científica do segundo ciclo.

O pasado día, 31 de xaneiro o alumnado do segundo ciclo tivemos a nosa primeira experiencia científica do Club de Ciencia.

Esta sesión organizouna a mestra Silvia e contou coa axuda das mestras Luz e Paqui.

Poidemos ver, por primeira vez, o ADN dun plátano

Tamén poidemos ver as CÉLULAS dunha cebola. Encantounos a experiencia de empregar o microscópio para poder ver a súa forma.

No seguinte vídeo podedes ver alguns dos mellores momentos.

Visita á facultade de Qímica na CUVI.

Dentro das actividades programadas no Club de Ciencia para desenvolver o Proxecto das Mulleres científicas, o pasado 23 de febreiro, o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º fixemos unha saída didáctica á Facultade de Química no Campus Universitario de Vigo, o CUVI.

A continuación podedes ver o vídeo dos obradoiros aos que asisitíu o alumnado de 3º. Pareceunos moi interesante todo o que nos explicaron e queremos expresarlle dende aquí as grazas ás Mulleres científicas da Facultade de Química,que impartiron os obradoiros, pola súa atención e a súa amabilidade.

Experimentos Científicos. 3º Curso FLORES DE CORES

O primeiro experimento que fixemos na aula de terceiro. O grupo encargado do experimento foron: Antía, Daniela, Ainoa e Adrián R.