Impresos

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO MATRICULADO EN EDUCACIÓN PRIMARIA

Segundo a Orde do 28 de outubro de 2021 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, ed. secuandaria obrigatoria e ed. especial en centros docentes públicos dependentes da Consellería de Educaciçón , así como centros privados concertados no curso 2021/2022.

ALUMNADO DESTINATARIO:

Non ten que presentar solicitude: alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2021/2022.

Ten que presentar solicitude: alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2021/2022 que cumpra algunha das seguintes condicións:

- Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 euros.

-Alumnado matriculado en educación especial.

-Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.

-Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

PRAZO: do 15 ao 26 de novembro de 2021.

FORMA DE PRESENTACIÓN:  unicamente de forma presencial no centro educativo no que estea matriculado/-a o alumno/-a.

SOLICITUDE DE PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 18/19

Premendo no arquivo adxunto poderedes descargar os impresos para solicitar o fondo solidario e as axudas de material para o vindeiro curso.