Quinto

Sexto

Blogue Terceiro Ciclo

27/06/22

No proxecto de estudo da vida e obra do padriño da aula, Xosé Neira Vilas, o alumnado de 6º montaron un panel interactivo no que a información estaba en distintos formatos: escrita, ilustrada, e con audios. Para reproducir os audios é eciso pulsar nunhas zonas ás que chegan unha cinta condutiva, que activa unha placa arduíno. Os audios foron gravados polo propio alumnado co Audacity.

Unha vez rematado o cartaz tiveron que facer a exposición ao resto do alumnado do colexio.

27/06/22

Na unidade didáctica da enerxía e as máquinas tiveron que construír un coche eléctrico. Como mínimo tiñan que conseguir que se movera, partindo dun circuíto simple: unidade fonte de enerxía, interruptor, motor e cable. O resto de rúbrica ata conseguir decidírono entre tod@; luces, son, traballo en equipo e orixinalidade. Logo tiveron que expoñelo ao resto dos cursos.

27/06/22

Para traballara  prevención do consumo de substancias nocivas, estudamos os compoñentes que contén un cigarro. Cada alumno tivo que facer un traballo de investigación sobre unha das substancias tóxicas que contén un cigarro. Con este experimento puideron observar como queda e cheira o algodón cando se fai consumir un cigarro polo cambio de presión nunha botella.

Quedaron totalmente impresionad@s.

27/06/22

Para poder observar os cambios dos estados da auga e extrapolalo ao ciclo da auga, o alumnado de 6º fixeron este experimento na aula. Para este traballo explicóuselle a un nen@ de cada grupo que será o mentor do seu grupo. Logo na casa tiveron que gravar un vídeo explicando o experimento, que posteriormente tiveron que colgar na actividade subida no EVA. Con este produto pretendíase traballar os dous aspectos: científico e competencia lingüística.

27/06/22

O propósito deste experimento é observar os efectos do vinagre nos ósos. Os ósos que conteñen calcio a menudo reaccionan de xeito interesante ao ser incubados en vinagre. Este experimento pode demostrar o motivo polo cal é importante consumir suficiente calcio e o que pasa cando un óso perde cantidades significativas de calcio. No experimento do calcio dos ósos de polo, imos comprobar a función do calcio nos ósos.

Fundamento teórico:
• O ser humano está formado por multitud de comp0stos que desempeñan unha función específica e vital para o mesmo, por exemplo, o calcio posúe a función estrutural (dureza dos ósos).
• O calcio constitúe o 75% da composición do óso, a descalcificación afecta a esta cifra convertendo ao óso nunha especie como de goma suave e maleable.