Quinto

Sexto

Blogue Terceiro Ciclo

02/12/19

No CEP Carlos Casares estamos moi pero moi felices co resultado final da nosa exposición: o comedor.

Grazas á implicación de todas as familias, claustro e alumnado; conseguimos converter o noso salón de actos nun fantástico comedor ao que non lle falta detalle, cunha manchea de obxectos de gran valor; e non podemos máis que agradecer a vosa cuantiosa xenerosidade e confianza ao partillar con toda a comunidade as vosas pezas, moitas veces cun gran valor sentimental.

Moitas e moitos de vós xa desfrutachedes da nosa exposición na Xornada de portas abertas, pero para os que non, gustaríanos deixarvos por aquí un pequeno vídeo que vos achegue ao noso comedor particular.

Podedes ver e descargar as fotos en: https://photos.app.goo.gl/BatUMfrvL5z2MdJJ8

Novamente, moitísimas grazas polo voso apoio e colaboración un ano máis!

25N

27/11/19

O 25N no CEP Carlos Casares sumámonos ás concentracións que tiveron lugar ao longo de todo o mundo en contra daviolencia de xénero. E non se nos ocorreu mellor xeito de facelo que recordar a todas e cada unha das mulleres que no que levamos de ano perderon a vida a mans das súas parellas ou ex-parellas.

Así, como sinal de dó e en memoria de todas elas e tantas outras, todo o alumnado e claustro gardamos un minuto de silencio fronte ao mural que elaborou a mestra Susana cos e coas alumnas de 2º ciclo, e que pretende visibilizar a cadaunha das vítimas.

Consideramos tamén moi necesario recordar desde aquí, que a actual lei española, a Lei Orgánica 1/2004,contabiliza como vítimas de violencia de xénero aquelas mortes perpetuadas por agresores que gardan un vínculo de afectividade coa vítima, polo que moitas das mulleres vítimas de violencia machista non entrarían dentro das estatísticas de violencia de xénero, e por tanto non teñen nome nin rostro.

Por todas elas e por unha sociedade máis igualitaria, desexamos con arela que nin unha máis, nin unha menos.

20/11/19

O pasado venres, como xa sabedes, celebramos o noso preciado Coco-Alxén. Nesta edición, o alumnado traballou

moitísimo, e o resultado foron unhas estupendas cabazas a mar de orixinais, con todo luxo de detalle. Así, o noso

centro engalanouse con cocos terroríficos, cocos aventureiros, outros máis adorables... Pero sen dúbida os cocos

estrela da xornada foron os cocos baseados no noso proxecto anual: o comedor, obxecto do noso premio especial, o

máis desexado!

E por toda esta adicación, o xurado de Coco-Alxén decidiu invocar ao Coco Supremo que ditou repartir agasallados

entre todos e toda as participantes para agradecer a súa implicación. Logo dunhas cantas ofrendas e rituais do máis

variopinto, o Gran Coco seleccionou aos cocos premiados que pasaron a formar parte do mostrador laureado que se

exhibe na entrada da nosa escola.

Deixámosvos unhas fotos de todas as cabazas participantes así como das premiadas:

Noraboa aos e ás ganadoras e  a todo o alumnado que participou polo cariño e implicación postos no proxecto!

Vémonos no próximo Coco-Alxén!

Aquí o album con todas as fotos: https://photos.app.goo.gl/Gqnv2QpH2ugASP3z5
01/11/19

A pasada semana celebramos o Magosto xunto coas nosas convidadas e convidados procedentes de Cividale del Friuli e Rovinj; e para iso vestimos ao noso centro coas súas mellores galas e… mesmo contamos cunha auténtica vaixela de Sargadelos!

O día comezou coa plantación de 3 árbores, unha por cada rexión participante no Proxecto Rush: Friuli, Istria e Galicia; que a partir de agora serán uns habitantes máis no CEP Carlos Casares.

E como non podía ser doutro xeito, logo de tanto traballo fumos cargarnos a tope de enerxía cun pequeno almorzo porque aínda nos quedaba por diante unha gran xornada de xogos e moita, moita diversión!

Agradecer de novo a Carmo e Manolo polo seu traballo e compaña como cada ano, sen o cal o Magosto non sería o mesmo!

Deixámosvos uns enlaces para que poidades descargar as fotos que máis vos gusten:

Plantación de árbores: https://photos.app.goo.gl/UQWCjbvtS173mXWb7

Xogos, castañas e salto á fogueira:  https://photos.app.goo.gl/hwCfJrbW6sMjN3Wr5

Ata a próxima!

31/10/19

O pasado xoves 24 de outubro, desde Radio Saltamontes transmitimos un programa moi especial, acompañados do alumnado procedente de Cividale del Friuli e Rovinj (Istria), co que partillamos unha semana chea de momentos inesquecibles.

Neste programa, explicamos entre outras cousas, en que consiste o Proxecto RUSH e porque é tan importante para nós. Tamén preparamos algunhas preguntiñas para coñecer un pouco mellor aos nosos convidados e convidadas.

Estade ben atentos porque traemos algunha que outra sorpresiña para despedir o programa tal e como se merece!

Aproveitamos para agradecer ás familias acolledoras e a todo o alumnado pola súa xenerosidade e boa disposición e así converter ao noso centro nun espazo de encontro internacional!

Ata outra e... BOA  ESCOITA!