Quinto

Blogue Terceiro Ciclo

Por primeirociclo
07/01/21

Como xa sabedes o proxecto anual do centro deste curso  é  "A AGRICULTURA". Todos os anos elaboramos un calendario con fotografías  que aporta a familia e outras que quitamos dos obxectos aportados a exposición. Este ano non foi posible montar a exposición debido a Covid-19, pero os nosos alumnos/as quitaron moitas fotografías que depois traballaron na aula buscando información e elaborando os pés de foto.  Foron tantas as fotografías que era  imposible plasmalas todas no calendario tendo que facer unha escolma. Aquí tedes o magnífico resultado.

Parabéns nenos/as, mestres/as e familia polo voso traballo!!!!!

Para ver o calendario completo preme na imaxe.

Por belencasar
24/12/20

Prezadas famillias, os mestres e mestras do Carlos Casares queremos desexarvos unhas felices festas e un próspero ano novo, e agradecervos o voso apoio e comprensión neste atípico primeiro trimestre. Aproveitamos para transmitirvos o orgullosos e orgullosas que nos sentimos do noso alumnado polo seu comportamente responsable ante esta situación. O noso aplauso este ano vai por eles, por aguantar o frío das fiestras abertas; por traballar cinco horas seguidas con máscara; por aceptar que o recreo xa non é para compartir pero si para convivir; por cumprir, a pesares de todo co académico e, sobre todo, por demostrarnos que todo isto se pode facer sen perder o sorriso.

Como este ano non se puido levar a cabo o noso habitual festival de nadal, compartimos con vós un vídeo elaborado polo mestre de música Miguel Ángel, no que se recollen as actuacións dos voso nenos e nenas. (clicade na imaxe para velo)

Bo Nadal!!!!!

Claustro de CEP Carlos Casares

Por belencasar
08/11/20

Hello children!! English work is back again! I know you miss it a lot so, here it is:

This week we were reviewing the verb to be in the present and in the past tense and the numbers from 1 to 999.999. You will have a little exam as soon as you come back to school, but don't worry you will have time enough to study.

We also started Unit 1 from the book QUEST 6, have a look to it. If you have any doubts you can send me an email to 3.ciclo.carlos.casares@gmail.com, write my name in the subject.

See you soon

Belén

Ola nenos!!O traballo de inglés xa está de volta! Sei que o botábades de menos asi que aquí está:

Esta semana estivemos repasando o verbo To be, en presente e en pasado e os números dende o 1 ata o 999.999. Teredes un pequeno controlciño cando volvades, pero non vos preocupedes, avisareivos con tempo.

Tamén comezamos a unidade 1 do libro de 6º. Botádelle un ollo. Se tedes algunha dúbida podedes enviarme un email a 3.ciclo.carlos.casares@gmail.com escribindo o meu nome no asunto.

Vémonos prontiño

Belén

Por terceirociclo
06/11/20

No obradoiro de hoxe estivemos trazando a bisectriz dun ángulo, que é a semirrecta que divide a un ángulo e dous ángulos iguais.

Podedes ver a lámina e un vídeo no que se explica como se debuxa a bisectriz

Por terceirociclo
06/11/20

E chegamos ao último día da semana. No enlace tendes a tarefa de hoxe. Revisade os exercicios de onte dos que envio as solucións e resolvede as tarefas da páxina 19.