Blogue Primeiro Ciclo

04/07/21

UN ANO MÁIS, PASÁMOLO DE MEDO  FACENDO NOVOS EXPERIMENTOS.

NO ARQUIVO ADXUNTO, ATOPAREDES UNS EXEMPLOS DAS MOITAS COUSAS QUE FIXEMOS.

DISFRUTADE.

20/06/21

MOITAS GRAZAS

ÁLVARO, ESTEBAN, LEIA, ALDARA, PACO, MIKAELA, XOEL, NORA, IRENE E MARTÍN POR ESTE CURSO.

NO TEMPO QUE ESTIVEN CON VOS APRENDIIN A SER MELLOR PERSOA, A TER MAIS DEDICACION POLA MIÑA PROFESIÓN E MELLORAR DÍA A DÍA.

NON PODO ESQUECERME DE VOS PAÍS E NAIS, POR ESTAR NESTE ANO TAN DURO E ATÍPICO LOITANDO POR UNHA NORMALIDADE NA ESCOLA, GRAZAS POR CONTAR CO VOSO APOIO E AXUDA.

E A MÓNICA, POR ESTAR AHÍ, CANDO TIVEN QUE MARCHAR E COIDAR TAN BEN DELES E DELAS.

UNHA APERTA ENORME

A PROFE MERCE

23/05/21

Ola familias!!

Este venres fomos os locutores da radio Saltamontes, adicámoslle unhas verbas á escritora Mª Victoria Moreno. Fixémolo moi ben!!! Risa

18/05/21

Aquí vos deixamos a nosa revista escolar Néboa, Nº 36, en formato dixital. Unha revista que, coma todos os anos, resultou ampla. Nada máis e nada menos que 196 páxinas de artigos que nenos e nenas elaboraron coas mestras e mestres. Parabéns polo traballo realizado!!! (Clica na imaxe para visualizala).

18/05/21

O alumnado de 1º e 2º elaboraron un warhol de Xela Arias. Mirade que coloridos quedaron!!!!

WARHOL DE 2º

WARHOL 1º