Blogue Primeiro Ciclo

Por primeirociclo
13/10/19

Desde inicio de curso, o alumnado e o mestrado do CEP Carlos Casares, estamos aunando esforzos para facer da nosa escola, un lugar máis divertido se cabe!

É por iso que, como seguramente xa sabedes, na pista frontal do centro están a pintarse unha serie de coñecidos xogos populares como o Twister e o Truco, só que... en realidade aumentada!

Así, brochazo tras brochazo, e paseniñamente, imos aumentando a paleta de cores do noso centro e moi moi pronto, vamos a poder gozar todas e todos nós, de novas opcións lúdicas, alén dos xogos de sempre!

Por primeirociclo
12/10/19

08/10/19

Hoxe, día 8 de outubro realizouse no patio da escola o acto de inauguración da biblioteca

escolar. Actuaron como pregoeiras Isabel, Gema e Maite e como tamborileiro Javier.

A partires de hoxe, a biblioteca estará aberta para intercambio de libros os recreos dos martes e dos xoves!

Que os libros vos acompañen!!

07/10/19

Comeza un novo curso e coma todos os anos por estas datas, reunímonos nas clases para facer dúas cousas, escoller mediante votación quen será o/a delegado/a e subdelegado/a da nosa clase e cales van ser as normas que nos imos propoñer cumprir.

Aqui vos deixamos as normas:

07/10/19

COMEZA UN NOVO CURSO NO CEP CARLOS CASARES!!!

Moi benvidos rapaces!!!

E mestres...!!!