Blogue Primeiro Ciclo

Por terceirociclo
19/06/20

Bo día! Hoxe sería o último día de cole. E para celebralo aquí déixovos o vídeo da recompilación dos bailes que me mandáchedes polo día das Letras Galegas.

Espero que o disfrutedes!

Despois de este ano escolar tan raro, quero desexarvos, máis que nunca, que o pasedes xenial nas vosas vacacións que ben o merecedes! Estades feitos uns campións e campionas!

Felices Vacacións!!!!

Mándovos unha aperta moooi graandeee!

Por terceirociclo
19/06/20

Espero que o disfrutedes!

Felices Vacacións!!!!

Mándovos unha aperta moooi graandeee!

15/06/20

Ola a todos e a todas.

Agora sí que comeza a conta atrás. Só quedan 4 días de curso!!!

Por fin chegan as vacacións que tanto merecedes despois destes meses tan difíciles que nos tocou vivir.

Síntome moi orgullosa de todos e cada un de vós: Lízar, Níobe, Sara, Breo, Sergio, Nicolás, Paula, Axel e Emile. Non o podiades ter feito mellor.

Dende logo que ao longo da miña carreira profesional tiven e terei moitos alumn@s, pero a vós non vos esquecerei nunca, xa que vivimos xuntos este momento histórico.

Seguro que dentro de moitos anos cando lle conte o que pasou durante o curso 19/20 a outros nen@s, falarei de vós: de 9 nove nenos e nenas fantásticos que non poideron ir a clase durante 3 meses, que me mandaban os seus traballos por correo electrónico e que me contaban as cousas que lle pasaban nas videoconferencias dos xoves ás 12:00

Tamén quero aproveitar para darvos as grazas a vós: as nais e pais que sen pretendelo nin esperalo, dun día para o outro, vos convertestes en mestres, apoiando aos vosos fill@s coas tarefas escolares, animándo@s e colaborando en todo canto estaba nas vosas mans. Sei que por momentos non foi unha tarefa doada. Por iso quero mostrarvos a miña gratitudeRisa

Esta semana só vos vou a pedir que fagades un traballo sobre un libro que nos quedou pendente de ler e que tod@s tedes nas vosas casas, xa que era o libro de Iago López o autor convidado que  ía vir ao noso cole.

O cociñeiro Martiño

O traballo consiste en ler o libro "O cociñeiro Martiño e as cenorias desaparecidas" e a continuación, facer un resumo e un ou varios debuxos sobre a historia.

Con esta actividade poñemos o punto e final a este curso.

Vémonos o xoves ás 12:00 na que será a nosa última videoconferencia.

Biquiños para todos e todasBeso

Sonia.

13/06/20

Bo día!! Sorriso

Hoxe teño varias cousas que dicirvos.

En primeiro lugar e o máis importante: un GRAZAS moi grande a vós: campións e campioas que non deixastes de esforzarvos nin un só segundo durante esta etapa complicada que vos tocou vivir. Estou moi moi orgullosa de vós. Lembrades que ao comezo de curso vos dixen que me contaran que me tocara a mellor clase de todas? Pois non podían ter máis razón, canto aprendín convosco!! Risa

En segundo lugar, outro GRAZAS ben grande para vós: as familias. Polo esforzo tan grande que fixestes durante este tempo todo: cooperando en todo momento coa escola, axudando aos cativ@s, mandando as tarefas… Grazas por facerme o traballo tan doado.

Agora, unha boa nova: esta é a última semana antes das desexadas vacacións e xa que vos esforzastes tanto neste tempo... vacacións anticipadas: non haberá máis tarefas! Selado

Podedes aproveitar esta semana para rematar de ler o libro de O cociñeiro Martiño e as cenorias desaparecidas de Iago López, que comezamos a ler na clase, lembrádesvos?

Se xa rematastes o libro, podedes dar unha volta pola biblio do cole e escoller un libro que vos guste, hai moreas e moi interesantes!

Tamén será unha semana para aproveitar e mandar as tarefas que poidades ter atrasadas.

Por último, familias lembrade que o martes 16 nos vemos no colexio nas horas que vos indiquei a través do Abalar Móbil.

Seguimos en contacto a través do correo electrónico e non vos esquezades que o mércores 17 nos vemos ás 17:30 na nosa videoconferencia!

Moreas de apertas,

Estefanía.

11/06/20

Bo día de venres! Selado

Veña que xa estamos case en fin de semana!

Seguro que xa tendes moitos plans: un chapuzón, paseos, xogos...

Ademais esta fin de semana será un pouco máis longa xa que o luns é día festivo en Salvaterra polo que non haberá tarefas!!

Pero antes... aquí vos deixo a última proposta de tarefas da semana (premer na imaxe).

Que pasedes unha moi boa fin de semana,

Estefanía.