Blogue Primeiro Ciclo

Por sonialago
22/01/20

Durante o 1º trimestre o alumnado de 2º estivemos  traballando duro na elaboración dun dicionario de cociña. A idea consistía en aprender o nome dalgúns alimentos e dalgúns utensilios de cociña en varios idiomas. Aproveitamos a visita dos compañeir@s istri@s,  friulan@s e dos seus mestres e mestras para preguntarlles  como se dicían esas palabras nos seus respectivos idiomas.

Ao final fixemos un dicionario con vocabulario en galego, español, italiano, friulano e istro veneto. Sí, Sí,... en 5 idiomas!!!

A mestra Belén encargouse  de facer a montaxe. Aquí tedes o resultado final. Quedou ESPECTACULAR!!!

08/01/20

Boa tarde!

Como sabedes, o pasado mes, visitáronnos á escola o querido Apalpador e os Reis Magos de Oriente. Deixámosvos por aquí un pequeno vídeo así como as cartas que o nos nenos e nenas tivemos a oportunidade de lerlle as súas maxestades (ordenadas de 1º a 6º curso).

O APALPADOR

CARTAS AOS RR. MM.

31/12/19

Desde o CEP Carlos Casares desexámosvos un feliz fin de ano e un próspero ano novo; cheo de aprendizaxes, moita ledicia e momentos inesquecibles dos que deixan pegada!

Imaxe creada por BiZkettE1 -www.freepik.es

FELIZ 2020!

27/12/19

Boa tarde!

Hoxe traémosvos un pequeno resumo das actuacións do Festival de Nadal e máis abaixo deixamos uns enlaces para as persoas interesadas en visualizar ou descargar as distintas actuacións.

Actuacións de 1º ciclo: "Pan de Millo" e "O apalpador".
Actuacións de 2º ciclo: "Eu teño alguén" e "O lago dos cines"
Contacontos: os contiños de 3º

E... felices festas!
23/12/19

Desde Radio Saltamontes desexámosvos un Bo Nadal e próspero ano 2020. Desfrutade moito destas datas cos vosos seres queridos e... escoitámosnos á volta!