Blogue Primeiro Ciclo

10/05/24
10/05/24

O 2 de maio foi o Día Mundial contra o acoso escolar, un grave problema que afecta a moitos nenos e nenas en todo o mundo. As consecuencias do acoso a longo prazo son preocupantes, sobre todo a nivel psicolóxico. Nenos/as que non queren ir á escola por non ter que enfrontarse ao seu acosador/a ou acosadores, nenos e nenas que teñen terrores nocturnos e non poden durmir a consecuencia do acoso ou bullying e nenos e nenas que atentan coa súa vida polo moito que sofren.

Dende o CEP Carlos Casares queremos erradicar esta lacra concienciando á comunidade educativa traballando o acoso a nivel de centro. O alumnado de 3º de Relixión traballou nun programa de radio especial Día do acoso e os colaboradores seleccionaron e recomendaron libros dende a biblioteca para tratar o tema. Ademais traballamos de 3º a 6º a curtametraxe “El sánwich de Mariana”.

24/04/24

23/04/24

Unha promesa, unha aventura, un regalo... Hai poucos obxectos que sexan tantas cousas coma un libro. Os libros están cheos de coñecemento, ledicia, solidariedade, beleza, imaxinación, creatividade, liberdade, vida... Os libros son luz e o alumnado de 6º quixo levar esa luz máxica a todos os nenos e nenas do centro contando o conto "LEOTOLDA" da escritora Olaga de Dios, con marionetas e luz ultravioleta. Resultou todo un espectáculo!! Parabéns nenos e nenas de 6º!!!. PULSAR NA IMAXE PARA VER FOTOS.

16/04/24

Todos os anos arredor do día do libro  visitan o cole un autor e unha autora galega . Desta volta os elexidos son RAMÓN D. VEIGA E PAULA CARBALLEIRA. Esperámolos con moita ilusión.