Segundo

O noso Libro Viaxeiro

in

Falámosvos algunha vez de Maruxiña? É unha boneca moi bonitiña, vestida co traxe típico galego e é a nosa mascota de aula. Cada fin de semana, un de nós levou a Maruxiña para a casa e amosoulle os lugares máis bonitos da nosa parroquia. Con ela, vivimos grandes aventuras!

O Mouro Moure

in

Visitounos un Mouro moi especial.....O Mouro Moure! Falounos da meiga de Chantada, do bosque de Antonio Fraguas...e mesmo nos trouxo un pedaciño do bosque dentro dunha maleta!

As bandas deseñadas

in

Elaboramos unha banda deseñada, na que deixamos voar a nosa imaxinación...

As letras galegas

in

Creamos un marca páxinas personalizado!!

Os inventos

in

Dentro dun proxecto de  ciencias sociais onde estudamos a prehistoria e a historia, así como a evolución da mesma, o alumnado de 2º fixemos un traballo a partir do libro dos inventos cos Looney Toones onde cada alumno debía elixir un invento e presentalo ao resto dos seus compañeiros. Moito disfrutamos con esta actividade, e tamén aprendemos un montón  de cousas!

A publicidade

in

Os nen@s de segundo estudamos a publicidade e presentamos diversos anuncios aos nosos compañeiros de aula! A que non adiviñades que produto publicitamos? Pasámolo xenial intentando descubrilo!

Manuel María

in

Para o festival das letras Galegas, o alumnado do 2º curso cantamos e bailamos o poema "O meu burriño" de Manuel María. Sabedes, Manuel Maria é o noso padriño de aula, e tivemos o pracer de ler o seu libro "Os soños na gaiola" que nos encantou!

As nosas corticeiras!

in

Ao longo do curso escolar, fomos decorando a nosa corticeira con distintas temáticas. Decorámola para a exposición do folclore galego, para o nadal, para o día da paz, para o entroido.... Aquí vos deixamos algunhas fotos!

MARUXIÑA

Vos coñecedes a Maruxiña? Maruxiña é amiga dos nenos do primeiro ciclo, cada semana vai a casa dun neno ou dunha nena e vive incontables aventuras, ata agora estivo por todas as parroquias de Salvaterra, Pesqueiras, Grixó, Alxén... E houbo unha fin de semana que marchou moi moi lonxe, queredes saber a onde e con quen? Pois escoitade este programa de radio.