Actividades Complementarias e Extraescolares

Visita á facultade de Qímica na CUVI.

Dentro das actividades programadas no Club de Ciencia para desenvolver o Proxecto das Mulleres científicas, o pasado 23 de febreiro, o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º fixemos unha saída didáctica á Facultade de Química no Campus Universitario de Vigo, o CUVI.

A continuación podedes ver o vídeo dos obradoiros aos que asisitíu o alumnado de 3º. Pareceunos moi interesante todo o que nos explicaron e queremos expresarlle dende aquí as grazas ás Mulleres científicas da Facultade de Química,que impartiron os obradoiros, pola súa atención e a súa amabilidade.

Festival das Letras Galegas. Galicia

Canción da Paz. Jesús Pareja

Obradoiro pandereteir@s e bailadores

CONCURSO COCO-ALXÉN

COMO CADA ANO, COA CHEGADA DO OUTONO APARECEN OS FROITOS TÍPOS DA ÉPOCA E AS FESTAS, OS CONCURSOS, ...

NO NOSO CENTRO XA É UN CLÁSICO O CONCURSO COCO-ALXÉN E ESTADES EN PRAZO PARA PRESENTAR AS VOSAS CABAZAS DECORADAS.

HABERÁN 3 PREMIOS POR CICLO!!!

QUEDOU OFICIALMENTE INAUGURADO O ENTROIDO 2015 NO CEP CARLOS CASARES

O PASADADO VENRES, 6 DE FEBREIRO QUEDOU OFICIALMENTE INAUGURADO O ENTROIDO NO NOSO CENTRO.

OS ENCARGADOS DE LER O PREGÓN, ESTE ANO, FORON LARA E CRISTIAN DE 4º.

O ENTROIDO É UNHA DAS FESTAS NAS QUE MÁIS DISFRUTAMOS TOD@S.

VIVA O ENTROIDO!!!!!

O ENTROIDO ESTÁ A PIQUES DE CHEGAR

O CENTRO XA SE ESTÁ AMBIENTANDO PARA DARLLE A BENVIDA AO ENTROIDO.

A PRIMEIRA DAS ACTIVIDADES PROPOSTAS É DECORAR, CADA CICLO, UNHA CORTICEIRA.

1º CICLO:

2º CICLO:

3º CICLO:

NESTES DÍAS ESTAMOS CONFECCIONANDO OS NOSOS DISFRACES.

O PRIMEIRO CICLO IRÁN DE COCIÑEIR@S; OS DO 2º CICLO, DE CAMAREIR@S E OS DO 3º CICLO, DE FEIRANTES.

XA TEMOS TEMA PARA DISFRAZARNOS ESTE ANO!!!

O ENTROIDO É OUTRA DAS FESTAS MÁIS AGARDADAS NO NOSO COLE.

XA TEMOS TEMA PARA DISFRAZARNOS!!!

UNHA PISTA: OS DISFRACES ESTARÁN RELACIONADOS CO TEMA DA EXPOSICIÓN E O CALENDARIO DESTE ANO.

QUE EMOCIÓN!!!

DEGUSTACIÓN DE DOCES DE NADAL

ESTE CURSO, A COMISIÓN DE NADAL PROPUXO UNHA ACTIVIDADE NOVA: A DEGUSTACIÓN DE DOCES DE NADAL!!!

A RESPOSTA POR PARTE DAS FAMILIAS NON PUIDO SER MELLOR... HOUBO PRETO DE 60 DOCES!!!!

ISTO SÓ PODERÍA PASAR NO NOSO CENTRO. É UN PRACER TRABALLAR CON FAMILIAS TAN COLABORADORAS!!!

O CLAUSTRO DE MESTRES QUEREMOS DICIRVOS:

MOITÍSIMAS GRAZAS, MAMÁS E PAPÁS!!!!