Plan de traballo anual

PLAN DE TRABALLO ANUAL PARA O CURSO 2021-2022

Este é o plan de traballo anual previsto para ser levado a cabo durante o presente curso escolar. Preme no arquivo adxunto para visualizalo.

PLAN DE TRABALLO DA ANPA PARA O CURSO 14/15

ABRE O ARQUIVO ADXUNTO, PARA PODER LER O PLAN DE TRABALLO DA ANPA PARA O PRESENTE CURSO, 2014/2015

PLAN DE TRABALLO CURSO 2013/2014

A ANPA encargarase de:

• Organizar as actividades extraescolares do centro, que serán supervisadas cada tarde polo profesorado.
  • Colaborar co centro na organización da xornada de portas abertas do magosto.
  • Realizar actividades puntuais nas celebracións de Nadal e Entroido.
  • Organizar a marcha ciclista de final de curso.

A liña de colaboración Centro-ANPA mellora a integración dos diferentes sectores da comunidade educativa a través das actividades de proxección social.

Actividades culturais

• MAGOSTO: Organización da xornada de portas abertas que se organiza en colaboración co centro. A directiva da ANPA preparará a degustación de castañas, contratará unha actuación (musica, baile ou teatro) e preparará xogos nos que poidan participar as familias.
  • O centro organizará unha exposición que este curso estará adicada ao “Son e a imaxe” e emitirá un programa de radio en directo.
  • Preparación da visita dos Reis Magos e do Apalpador ao centro.
  • Montaxe da árbore de Nadal.
  • Preparación da chocolatada de Entroido.
  • Organización da marcha ciclista. Mes de xuño.