Escolares

Visita de An Alfaya

CONCURSO COCO-ALXÉN

COMO CADA ANO, COA CHEGADA DO OUTONO APARECEN OS FROITOS TÍPOS DA ÉPOCA E AS FESTAS, OS CONCURSOS, ...

NO NOSO CENTRO XA É UN CLÁSICO O CONCURSO COCO-ALXÉN E ESTADES EN PRAZO PARA PRESENTAR AS VOSAS CABAZAS DECORADAS.

HABERÁN 3 PREMIOS POR CICLO!!!

ACTIVIDADES DAS LETRAS GALEGAS

ESTAMOS NA SEMANA DAS LETRAS GALEGAS. DEIXÁMOSVOS UN ADIANTO DAS ACTIVIDADES QUE IMOS LEVAR A CABO DENDE O CENTRO.

Estamos ultimando o programa do festival das Letras Galegas, en canto o teñamos rematado, compartirémolo tamén por este medio.

O ENTROIDO ESTÁ A PIQUES DE CHEGAR

O CENTRO XA SE ESTÁ AMBIENTANDO PARA DARLLE A BENVIDA AO ENTROIDO.

A PRIMEIRA DAS ACTIVIDADES PROPOSTAS É DECORAR, CADA CICLO, UNHA CORTICEIRA.

1º CICLO:

2º CICLO:

3º CICLO:

NESTES DÍAS ESTAMOS CONFECCIONANDO OS NOSOS DISFRACES.

O PRIMEIRO CICLO IRÁN DE COCIÑEIR@S; OS DO 2º CICLO, DE CAMAREIR@S E OS DO 3º CICLO, DE FEIRANTES.

V CONCURSO COCO-ALXÉN

DÁDEVOS PRÉSA, AÍNDA ESTADES A TEMPO DE PRESENTAR A VOSA CABAZA DECORADA!!!

ANO TRAS ANO, AS VOSAS FAMILIAS E VÓS, SORPRENDÉDESNOS MÁIS!!!!!! QUE IMAXINACIÓN!!!!

MAÑÁ, SERÁ A ENTREGA DE PREMIOS, LEMBRADE HAI TRES PREMIOS PARA CADA CICLO. O XURADO ESTE ANO, VAINO TER MOI, MOI , PERO QUE MOI DIFÍCIL... Tod@s mereciades un premio.

GRAZAS DE ANTEMÁN POR PARTICIPAR E... EN CASO DE NON SAÍR PREMIAD@ ESTE ANO, XA SABES... A DARLLE VOLTAS AO MAXÍN, PORQUE COMEZA A CONTA ATRÁS PARA O "VI CONCURSO COCO-ALXÉN"  ;)

SAMAÍN E MAGOSTO 2014

XA CHEGAN UNHAS DAS DATAS MÁIS AGARDADAS NO NOSO COLE: O SAMAÍN E O MAGOSTO!!!

ANIMÁDEVOS A PARTICIPAR ACTIVAMENTE NELAS!!!!

PARA LER MELLOR A NOTA, ABRE O FICHEIRO ADXUNTO

XUBILACIÓN DA MESTRA PURI

ONTE, 21 DE OUTUBRO DE 2014, FOI UN DÍA MOI EMOTIVO NO CEP CARLOS CASARES:  A XUBILACIÓN DE PURI!!!!

MOMENTO DO TRASPASAO DE PODERES, GHA,GHA,GHA :)

TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA QUEREMOS DESEXARCHE UNHA FELIZ XUBILACIÓN E, AGRADECERCHE A TÚA ENTREGA INCONDICIONAL NESTE COLEXIO.

PURI, DEIXAS PEGADA!!!!!!

ACTIVIDADES PLAN DE CONVIVENCIA

Actividades de Convivencia"

Coidamos o noso centro

Os alumnos/as do 3º ciclo pintamos as paredes interiores e exteriores da casiña. Primeiro rascamos e lixamos para deixar as paredes ben limpas, despois colocamos cinta de pintor para non manchar a zona de pedra, a ventá e a porta. Finalmente pasamos a dar cor.

Traballamos duro pero o resultado pagou a pena. A volta das vacacións de semana santa os pequenos de 1º e 2º van a limpar os mobles e ordear os cacharriños.

Todos/as colaboramos para que o noso colexio esté sempre perfecto!!

Poemas 6