Libros texto

LISTAXE LIBROS DE TEXTO CURSO 2022-2023

No arquivo adxunto poderedes atopar a listaxe de libros de texto para o vindeiro curso. En 5º e 6º de primaria non haberá libros por estar no programa E-DIXGAL

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso 2022/2023

Informámosvos de que saíu publicada a convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2022/2023.

Os prazos de presentación son do 19 de maio ao 22 de xuño, ambos incluídos.

Cubrirase un único impreso para todas as axudas (libros e material) e será unha única solicitude para tod@s @s fill@s que estarán matriculad@s no noso centro, no curso 2022/2023.

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado (anexo I) dispoñible na aplicación informática «fondolibros» (https://www.edu.xunta. es/fondolibros) ou a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal.

Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes de maneira  presencial  na secretaría do centro, previa petición de cita.

Nos arquivos adxuntos atoparedes os anexos a cubrir e información de interese.

Ante calquera dúbida poñédevos en contacto co centro.

PUBLICACIÓN DAS LISTAXES DEFINITIVAS DO FONDO LIBROS

Hoxe, día 9 de xullo,  publicamos no taboleiro interior do centro as listaxes definitivas do alumnado admitido no Fondo Libros.

• As familias do alumnado de 3º as que só lle corresponden 4 libros deberán mercar os libros de matemáticas e de inglés
  • As familias do alumnado 4º que presentaron solicitude non terán que mercar ningún libro por concedérselle o lote completo (6 libros)
  • As familias do alumnado de 4º que non presentaron solicitude non terán que  mercar libros por haber existencias suficientes no centro para prestarllos.
  • As familias do alumnado de 5º e de 6º non precisarán mercar libros pola participación do centro no proxecto E-Dixgal (repartiráselle a cada alumno/-a un ordenador portátil ao comezo do curso).

Lembrade que están a vosa disposición os vales de material e os vales para a adquisición de libros de texto para 1º e 2º. Ampliamos o prazo de recollida ata o martes 13 de xullo en horario de 10:30 a 13:30.

PUBLICACIÓN DA LISTAXE PROVISIONAL DE FONDO LIBROS

Segundo a ORDE do 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto publicáronse, para a súa consulta, as listaxes provisionais do fondo libros no taboleiro interior do centro.

O alumnado de 4º non precisará mercar libros por haber existencias suficientes no centro para prestarllos a todo o alumnado dese curso.

Por último, informarvos de que xa tedes á vosa disposición os vales de libros de texto (1º e 2º) e os vales de material (1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º) que podedes recoller na secretaría do centro ata o vindeiro día 9 de xullo en horario de 10:30 a 13:30.

LISTAXE LIBROS DE TEXTO CURSO 2021-2022

LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO LIBROS

Hoxe, día 15 de xullo,  publicamos no taboleiro interior do centro as listaxes definitivas do alumnado admitido no Fondo Libros.

• As familias do alumnado de 3º e de 4º deberán mercar só aqueles libros que NON se lle adxudicaron nas listaxes.

• As familias de 3º con 4 libros adxudicados deberán mercar os libros de matemáticas e de inglés.

• As familias de 4º con 1 libro adxudicado terán que mercar todos menos o libro de inglés.

• As familias de 4º con 2 libros adxudicados terán que mercar  os libros de ciencias da natureza, lingua castelá, lingua galega e matemáticas.

• As familias de 4º con 4 libros adxudicados terán que mercar  matemáticas e ciencias da natureza.

• O alumnado de 5º  non precisará mercar libros debido á entrada do centro no proxecto E-Dixgal.

• As familias de 6º que presentaron solicitude non terán que mercar ningún libro por haber existencias suficientes para todos no Fondo.

O horario de consulta e de recollidada de  vales será de 10:30 a 13:30 os días 16 e 17 de xullo.

INFORMACIÓN FONDO LIBROS CURSO 20/21

As familias que solicitastes:

• Axudas para adquirir libros de texto ( 1º e 2º )

• Axudas para adquirir material escolar (1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º)

• A participación no fondo solidario de libros de texto (3º, 4º e 6º)

Podedes pasar polo colexio para comprobar, no taboleiro interior, se estades admitidos no fondo libros e recoller, de ser o caso, os vales de material e de libros.

O horario de consulta e de recollida de vales será de 10:30 a 13:30 os días 13, 14, 15, 16 e 17 de xullo.

As listaxes provisionais foron publicadas o día 9/07/2020

As listaxes definitivas serán publicadas o día 15/07/2020

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2020/21

No seguinte enlace podedes descargar a listaxe dos libros de texto que se usarán no curso 2020/21

LISTADO DE LIBROS DE TEXTO CURSO 20/21

LISTAXE DOS LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2019/2020

Fanse pública a listaxe libros de texto que se van a empregar no curso 2019/2020.

Para ver a listaxe completa prema sobre a imaxe.