Libros texto

LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO LIBROS

Hoxe, día 15 de xullo,  publicamos no taboleiro interior do centro as listaxes definitivas do alumnado admitido no Fondo Libros.

• As familias do alumnado de 3º e de 4º deberán mercar só aqueles libros que NON se lle adxudicaron nas listaxes.

• As familias de 3º con 4 libros adxudicados deberán mercar os libros de matemáticas e de inglés.

• As familias de 4º con 1 libro adxudicado terán que mercar todos menos o libro de inglés.

• As familias de 4º con 2 libros adxudicados terán que mercar  os libros de ciencias da natureza, lingua castelá, lingua galega e matemáticas.

• As familias de 4º con 4 libros adxudicados terán que mercar  matemáticas e ciencias da natureza.

• O alumnado de 5º  non precisará mercar libros debido á entrada do centro no proxecto E-Dixgal.

• As familias de 6º que presentaron solicitude non terán que mercar ningún libro por haber existencias suficientes para todos no Fondo.

Lembrade que están a vosa disposición os vales de material e os vales para a adquisición de libros de texto para 1º e 2º.

O horario de consulta e de recollidada de  vales será de 10:30 a 13:30 os días 16 e 17 de xullo.

INFORMACIÓN FONDO LIBROS CURSO 20/21

As familias que solicitastes:

• Axudas para adquirir libros de texto ( 1º e 2º )

• Axudas para adquirir material escolar (1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º)

• A participación no fondo solidario de libros de texto (3º, 4º e 6º)

Podedes pasar polo colexio para comprobar, no taboleiro interior, se estades admitidos no fondo libros e recoller, de ser o caso, os vales de material e de libros.

O horario de consulta e de recollida de vales será de 10:30 a 13:30 os días 13, 14, 15, 16 e 17 de xullo.

As listaxes provisionais foron publicadas o día 9/07/2020

As listaxes definitivas serán publicadas o día 15/07/2020

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2020/21

No seguinte enlace podedes descargar a listaxe dos libros de texto que se usarán no curso 2020/21

LISTADO DE LIBROS DE TEXTO CURSO 20/21

LISTAXE DOS LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2019/2020

Fanse pública a listaxe libros de texto que se van a empregar no curso 2019/2020.

Para ver a listaxe completa prema sobre a imaxe.

CORRECCIÓN NA LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2018/19

A DIRECCCIÓN DO CENTRO COMUNICA QUE SE DETECTARON ERROS NANLGÚN ISBN QUE APARECÍAN NA LISTAXE DE LIBROS PARA O VINDEIRO CURSO 2018/2019, PUBLICADA EN XUÑO.

OS ERROS AFECTAN AOS ISBN DOS LIBROS DE TEXTO DE CIENCIAS DA NATUREZA DE 2º E INGLÉS DE 2º.

O RESTO DOS ISBN DOS LIBROS DE TEXTO DE 2º E DO RESTO DOS CURSOS ESTÁN CORRECTOS.

NO FICHEIRO ADXUNTO PÓDESE VER A LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO, COMPLETA E CORREXIDA.

PEDIMOS DESCULPAS POLAS MOLESTIAS QUE SE POIDERAN OCASIONAR.

LISTAXE DEFINITIVA FONDO SOLIDARIO

No arquivo adxunto poderedes ver listaxe definitiva de admitidos no fondo solidario de libros de texto para o curso 2017/2018

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017/2018

Publícase un listado co ISBN dos libros que serán utilizados o vindeiro curso 2017/2018.

No arquivo adxunto está o listado completo.

LISTAXE DEFINITIVA FONDO LIBROS 16-17